مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستور صریح وزارت کار به شرکت مخابرات در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل (1)

مخابرات ما- ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استانها به نمایندگی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه ای به شرکتهای مختلف از آنان خواسته است طبقه بندی مشاغل را رعایت کنند.

سه مطلب باید با هم خوانده شوند: مطلب اولمطلب دومتحلیل

مخابرات ما- ادارات کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استانها در نامه ای مستقیم و مکتوب به شرکتهای آب ، برق، گاز و مخابرات و … از آنان خواسته است طبقه بندی مشاغل را برای کارکنان خود و کارکنان شرکتهای طرف قراردادشان اجرا کنند.

در این نامه صراحتا ذکر شرکتهای طرف قرارداد هم قید شده است لذا هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد.

در بخشی از این نامه آمده است:

مدیریت محترم شرکت …

با سلام و احترام

طرف قرارداد آن دستگاه خواهشمند است دستور فرمائید شرکتهای پیمانکار با استقاده از طرح هماهنگ طبقه بندی مشاغل شرکتهای خدماتی حق و حقوق کارگران را بر اساس جدول مزد و گروه های شغلی و شرح وظابف و سایر مواردی که طبق ضوابط و مقررات جزو طبقه بندی مشاغل مصوب محسوب می شوند پرداخت و همچنین یک نسخه از گزارش اجرائی طرح را جهت بررسی به این اداره کل ارائه نمایند.

مدیر کل روابط کار

از این نامه ها بارها و بارها به شرکتهای چندگانه خدمات نوشته شده است اما تاکنون نتیجه مناسب حاصل نشده است.

به نظر می رسد مدیر کل روابط کار وزارت کار یک بار و برای همیشه مشخص کند:

1- شرکتهای تامین نیرو باید کدام طرح طبقه بندی را اجرا کنند؟ شرکت مادر، یا شرکت خودشان؟

2- اگر شرکت طرف قرارداد طرح طبقه بندی مشاغل نداشته باشد از نظر وزارت کار چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

 

مطلب بعدی ما را هم بخوانید.

1299370cookie-checkدستور صریح وزارت کار به شرکت مخابرات در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل (1)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
45 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام اینجانب نیروی خدمات مخابرات اصفهان کوهپایه هستم بیمه اینجانب ۵ ماه است که رد نشده کسی خواب گو نیست چه کنم حقوق طبقبدی نشده بعد بیست هشت سال که در مخابرات کار کرده ام حقوق کسی ۵ سال سابقه دارد بیش از من است

  2. ناشناس می گوید

    مخابرات هرسال به عناوین مختلف از اجرای مصوبات شانه خالی می کند طرح طبقه بندی را هم اجرا نکرده اند حتی برای اعمال گروه مدرک تحصیلی هم سلیقه ای و به نفع خودشان اقدام کرده اند چرا کسی به داد کارکنان شرکتی مخابرات نمی رسد. یکبار مسئولین خودی نشان بدهند.

  3. صبریه ربیعی صادق آبادی می گوید

    با سلام بنده در سال ۸۵ درمخابرات زرین شهر مشغول به کار شده م و با مدرک تحصیلی لیسانس جز نیروهای خدمات اول اصفهان مشغول به کار می باشم ولی بدون هیچ دلیل واضح بنده را از طرح طبقه بندی مشاغل محروم کردن وگروه شغلی همه خورده ولی من هنوز گروه شغلی ۶ را دارم و هیچ اقدامی برای من انجام نشده لطفا راهنمایی کنید که کجا پیگیری کنم واین ظلم در حق بنده اطلاع بدم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      طبیعی است که باید با نماینده خدمات اول در استان خودتون و بعدش با خدمات اول صحبت کنید
      اونا بررسی های زیادی انجام دادن ولی نظر روساس خودتون مهم بوده

  4. رضا می گوید

    با سلام.جناب آقای سلطانی در مطالبه ی که نیروهای شرکتی داشتند فرمودند من هم از جنس شما هستم حال با حقوق ماهی ۴ میلیون تومان من که نیروی شرکتی هستم جناب آقای سلطانی یک هفته میتونید سر کنید. اینها همه درده. تا کی ما شرمنده خانواده باشیم.‌چقدر بی عدالتی.

  5. رضا می گوید

    با سلام. متاسفانه تاکنون هیچ طبق بندی برای نیروهای شرکتی انجام نشده و با توجه به حجم کار و قابلیت نیروهای شرکتی عدالت برقرار نشده و حقوق ناچیزی دریافت می کنند ولی یک سری نیروهای دیگر هیچ کارایی نداشته و حقوق بیست و چند میلیونی دریافت می کنند و مخابرات هم برای بازنشستگی و دادن سنوات چوب حراج به اموال خود زده است

  6. اعتراض می گوید

    100 درصد عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران درکشور عمل و اجرا نشدن قانون و عدالت باید قانون و عدالت اصلاح شود.
    چون به خاطر که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند.
    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران تاکنون هیچ ارتباط و ربطی به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا، مذاکره، توافق هسته ای و برجام ندارد و تاکنون نداشته است.
    دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند و باید پاسخگو و جوابگو باشند.

  7. اعتراض می گوید

    مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶ و این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی متاسفانه تاکنون عمل نکرده است و عمل نمی کند چرا؟

    وقتی حقوق قسمت می‌کنند این مملکت هزاران رئیس و مسئول دارد و لی وقتی مردم بدبخت سوال می‌کنند هیچ کس جوابگو نیست آخه بی وجدان ها پرسیده مدت جبهه وظیفه ها در زمان جنگ جزو مشاغل سخت است به کدام بی وجدان مراجعه کنیم یعنی میمیرید جواب بدید؟

نظرات بسته شده است.