مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان رسمی

973190cookie-checkپاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان رسمی
7,859 نظرات
  1. نوه می گوید

    سر دبیر جان به قول برادری ننه جون من بهتر از این آقایون مخابرات را مدیریت می کرد . البته برای مردم .نه برای نهادها!!!!!!!

  2. از اصفهان می گوید

    امروز۱۴۰۱/۰۹/۱۲هنوز حقوق کارکنان رسمی مخابرات اصفهان پرداخت نشده حج اسمال چه می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. ناشناس می گوید

      سر دبیر جون وقتی میگیم اگر طاها در اصفهان پیمانکار بشود حقوق کارکنان رسمی رو هواست میگی چه ربطی دارد!! وقتی کارفرما وناظر وپیمانکار یکی باشد ربط آن راپیدا میکنی چون می دانیم آدم با هوشی هستی!!!!!!!

    2. امیر می گوید

      بالاخره اصفهان واریزشد.کار بزرگ مدیران مخابرت!!!

  3. هادی ناامید می گوید

    هفته آینده مجلس بحساب مخابرات و زورگویان مخابرات رسیدگی خواهد کرد و حق مارا خواهندگرفت ان شالله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هادی جان خبری شنیدی؟ بگو ببینم چیه

      1. هادی ناامید می گوید

        هفته آینده، حضور مخابراتی‌ها در کمیسیون صنایع

        رئیس کمیسیون صنایع مجلس عصر دیروز درباره برنامه این کمیسیون برای انجام ماموریت محوله از سوی هیئت رئیسه توضیحاتی به خراسان ارائه و اظهار کرد: هفته آینده جلسه ویژه کمیسیون صنایع مجلس با مدیران شرکت مخابرات را برگزار و پاسخ انتقادات و گلایه‌های مطرح شده را درباره افزایش آبونمان تلفن ثابت پیگیری خواهیم کرد. این صحبت «مصطفی طاهری» نشان می‌دهد که شرکت مخابرات هفته‌ای جنجالی را پیش رو خواهد داشت؛ چراکه هم باید درباره گران کردن آبونمان مشترکان تلفن ثابت، پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد و هم، آن‌طور که «شجاعی» مشاور شورای رقابت اعلام کرده، باید منتظر اقدام قانونی این شورا علیه مخابرات در هفته پیش رو بود؛ اقدامی که طبق اعلام این شورا، شامل پیگیری قضایی، درخواست ورود سازمان بازرسی کل کشور، جریمه شرکت مخابرات و بازگرداندن مبالغ دریافت شده از مردم خواهد بود.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          هادی جان
          کنار میان با هم!

          1. فانتوم می گوید

            دقیقا. بالاخره حق و حساب هر گروه و دسته و جناحی رو تو مجلس میدن و خلاص. همه ساکت و راضی میشن

    2. امیر می گوید

      واقعا منتظر عمل مجلسیها هستین؟ساده نباش دوست من اگه قرار بود اتفاقی بیفته تا حالا افتاده بود

    3. ناشناس می گوید

      به همین خیال باش

  4. امیدوار می گوید

    امیدوارم تکنولوژی کفار چنان پیشرفت کنه که دسترسی به اینترنت و مکالمه بدون نیاز به مخابرات برای مردم ممکن بشه و مخابرات با خاک یکسان بشه

  5. ناشناس می گوید

    رکورد شکنی در مخا برات ایران از سال ۱۳۵۰ که شرکت مخابرات ایران تا سیس شده است تا امروز که جمعه ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ میباشد سابقه نداشته شرکت مخابرات حقوق کارکنان (یا بخشی از آنها را) با چنین تا خیری پرداخت کنند .(که البته هنوز پرداخت نشده)این موفقیت ودست آورد بزرگ را به مدیر عامل وهیت مدیره وتمام مدیران مخابرات تبریک میگویم . ولازم است.که درکتاب گینس ثبت گردد

  6. خیر خواه می گوید

    سر دبیر جان با سلام این متنی که می نویسم فقط از روی خیر خواهی می با شد وتوهین به کسی نیست :بعضی جملات وکلمات در فرهنگ ما وجود داردکه روزانه از آنها استفاده می کنیم همانند خداوند پدرش را بیامورزد .خداوند خیرش بدهد . خداوند پدر ومادرش را رحمت کنند و بسیاری دیگر والبته متضاد جملات زیر ومنفی آن را هم بسیار داریم که بعلت ادب از نوشتن آن خوداری می کنم چون همه آنها را می دانند .پس می باید انسان در کارهای که انجام میدهد .اگر به فکر خودتان نیستیند.ومسولیتی را قبول می کنند .حد اقل به فکر پدر و مادر خود باشید که دیگران در مورد شما چگونه قضاوت می کنندو شما چه کرده اید؟؟؟؟؟

  7. ایرانی می گوید

    سردبیرجان مگه تعرفه ها را چند برابر نکردند؟؟؟ مگه نگفتند دو هزار میلیارد پول توی حسابشون است؟ مکه یکسری را بازنشسته نکردند؟؟؟ پس دیگه درد چیه که کماکان وقت حقوق حرف از نداری و بی پولی میزنند؟؟؟؟
    بخدا کارمندهای مخابرات هم خرج و قسط و … دارند.

  8. ناشناس می گوید

    سردبیری عزیز اخبارشماهم معمولا درست از در نمیاد.حتی درموردحقوق بازپرداخت شده شمامیفرمایید امروز پرداخت نداریم یا امروز پرداخت میشه ولی فردا پرداخت صورت میگیره.یکم با مدیران ارتباط راقویتربفرمایید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای خدا …………..
      خب همون …. عزیزان این خبرها رو میدن فکر کردین من از خونه خودم میارم
      یا شیر یا خط میکنم
      برخی از مدیران با خودشون هم قهرن ….
      گذشته از اون، وقتی پول ندارن دوست ندارن خبر بدن….

  9. از اصفهان می گوید

    سر دبیر جون امروز نهم آذر ماه نیستی ؟ نکنند شما هم در شوک فوتبال هستی؟ این فقط یک بازی فوتبال بین دو کشور متمد ن بود !!!!!!!!!!. خداوند چشم بعضیها را باز کنند !!از حقوق چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اون که مال دیشب بود برادر
      تموم شد رفت
      امروز از صبح هزار بار تماس گرفتم برای یک خبر
      وقتی پول ندارن تماس هم جواب نمیدن

      1. مرلین می گوید

        سلام ،اقای سردبر به نظرم سایت باید از پرسنل یکم جلوتر باشه ودخبری نیست تو سایت،چرا

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          خبر یا شایعه؟
          وقتی روزهای حقوق میشه هیچکس جز خبر حقوقی دوست نداره چیز دیگری ببینه
          ضمن اینکه وقتی خبری باشه میذاریم. خبری وجود نداره. شما بگو خبری بوده که عقب موندیم؟
          وقتی حقوق نمیدن بنویسم نمیدن؟

          1. مرلین می گوید

            خوب واقعا تکلیف چیه بلاخره این چه قدرتی هست که مدیرعامل و هیت مدیره دارن

  10. ناشناس می گوید

    حدود ۲۰ میلیون تومان فاکتور پزشکی به مخابرات فرستادم خیلی وقت پیش تقریبا یکسال پیش هنوز که هنوز هیچ مبلغی از طرف بیمه بهمون پرداخت نشده آقای سلطانی در سایت مخابرات ما اعلام کرده کلیه معوقات بازنشستگان بزودی پرداخت خواهد شد نمیدونم تا کی میخاد دروغ تحویل مردم بده پرداختیهایی که توسط خود استانها باید پرداخت بشه یکی نیست بگه این چندمین رجز خوانی هستش که داری دم میزنی !!!!!!!!!

  11. امیر می گوید

    درود بر سردبیر عزیز
    دقیقا مدیران مخابرات چه چیزی رو مدیریت میکنن در حالیکه نه توسعه داریم نه آموزش و نه پرسنل راضی هستن. حالا واقعا اینا چیو مدیریت میکنن؟اصلا معنی کلمه مدیر و کار یک مدیر رو میدونن؟

  12. حقیقت می گوید

    سلام آقای سردبیر خواهشن اگه امکان دارد کمی هم درموردبازنشستگی امسال اطلاعات موثق دارید مطلب بنویسید ویااگرندارید لطفا از مسئولان مربوطه پیگیری فرماید ودرضمن رای دیوان درمورد کارکنان رسمی بابت حق جذب ورفاهیات تاچه مرحله پیش رفته خلاصه ازبنده حقیر اشاره ازجناب عالی توضیحات تکمیلی . پاینده وسربلندباشی به امید پیروزی حق برباطل

  13. شاد وخندان از وعده نقد مدیر عامل می گوید

    گویند در روزگاران کهن آزاده مردی از رندانه مردی! طلبی چندین ساله داشت .و چند سالی که بگذشت طلبکار بناچار در خانه رند را کوبید وحق خویش بطابید رند که دید همسایه ها جمع شده اند طلبکار را به اندرونی دعوت کرده و باب مذاکره گشود و اینچنین حکایت آغاز کرد که چون پدر دعوت حق لبیک گوید مرا زمینی به ارث خواهد رسید و این زمین پر از خار بوده در مسیر کوچ عشایراست اگر چند سالی پشم گوسفندان عشایر را که ییلاق و قشلاق میکنند و بر خارها گیر میکند جمع آوری کنم میتوانم از آنها فرشی بافته و با فروش آن فرش طلب ترا بدهم حال چرا دادو قال میکنی ؟
    طلبکار چون این حکایت بشنید خندید ! رند دستی به پشت او زد و گفت: حالا که طلبت نقد شد بایدم بخندی !!!!
    حال حکایت ما وقولهای مدیرمخابرات بی شباهت به این حکایت نیست؟

  14. علی گیلانی می گوید

    قرار بود امروز حقوق سه استان دیگر هم واریز بشه .ولی خبری نشد.بازم خلف وعده مدیران مخابرات

  15. رضا می گوید

    حالا که حقمان رانمیدهید تا ۶۵سالگی بازنشست نمیکنم تا شمارا دق دهم
    من همیشه یک برج پس انداز دارم حقوق را تااخربرج هم که بدهید برایم مشکلی نیست آخرش که مجبورمیشوید حتی باحکم دادگاه حقمان را بدهید پس بچرخ تابچرخیم

    1. ناشناس می گوید

      چرا ۶۵ سالی تو بگو ۱۲۰ سالگی فکر میکنی کی ضرر میکنه

    2. محمدپور می گوید

      برادر عزیزم شما پس انداز داری یا اینکه شغل دوم ما واقعا پول نونم نداریم از کی تو این دوره زمونه قرض کنیم.

    3. ناشناس می گوید

      موافقم موافقم تا مخابرات ایران را به خاک سیاه ننشانیم نمیریم نمیرم

  16. پند پدر نشنیده می گوید

    به مرگ بگیریند تا به تب راضی شند . قرار بود مطالبات را بدهند امروز که هشتم آذر ماه است هنوز حقوق آبان را هم نداده اند .چهل چهار سال پیش پدرم می گفت ………………..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      …. کار نویسنده است ها!
      هر چند که اگر می نوشت هم من حذفش می کردم!!!!!

    2. ناشناس می گوید

      آنچه جوان در آینه بیند پیر در خشت خام بیند

    3. حقیقت می گوید

      سلام پندپدرنشنیده ..واقعابه ضربالمثل خوب اشاره کردید آری برادر اینها مارا به مرگ گرفتند تابه تب راضی باشیم بااجازه شما مصداق اش راهم بنده میگویم اگراینها حقوق را بدون دغدغه درسر وقت بدهند میدانند که کارکنان دنبال مطالباتشان خواهند بودلذا کاری میکنند که بگویم خداراشکر حقوق رادادند بلی مسئولین حق الناس برای رضایت وحفظ پست ومقام وارتقای شغلی نظر سهامدار را به هرطریقی که شده جلب خواهند کرد وخواهند گفت آقای سهامدار دیدی که وقتی من دراین پست بودم چقدر به درامد تان افزودم غافل ازاینکه این افزایش سرمایه سهامداران از حق الناس است وهیچوت نه مسئولین از پاداشهای دریافتی بابت ظلمی که درحق کارکنان بهره ای نخواهند بردو نه سهامداران آقایان هیئت مدیره ومدیرعامل وسهامداران ازخدای خود شاکرم که خداونداین عنایت رابه بنده حقیرعنایت فرمود که اطمینان قلبی دارم که شما ن توان اینهمه حق کشی وظلمی که درحق کارکنان انجام میدهید خواهید داد چون این یک وعده بزرگ خداوند تعالی میباشد

  17. h می گوید

    سردبیر عزیز اگه در فوتبال امشب ایران به امید خدا امریکا را بزنه فردا چهارشنبه تعطیل میشود.نمیشه یه خبر از واریز حقوق استان تهدان بگیرید.

    1. ناشناس می گوید

      فقط در صورت برد ایران نیست در صورت صعود هست.

  18. همکار می گوید

    سلام سردبیر گرامی ، حقوق رسمی های تبریز هم امروز واریز شد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنون از خبر

    2. رضا می گوید

      سلام شماکه واریزشده بفرمایید رفاهیات افزایش ۱۴۰۱ اعمال شده یانه ؟؟؟

    3. حقیقت می گوید

      سلام همکار عزیزخوش خبر باشی خدایا دست چه ظالمانی گرفتارشدیم که برای گرفتن مزد وحقوق برحق خود اطلاع رسانی میکنم بااین همه درآمد مخابرات کارکنان رابه چه روزی انداختند خدایا اینها از کدام قوم وقبیله هستند که اصلا رحم در وجود شان نیست خدایا ماکه توان مقابله با این ظالمان نداریم خودت فرجی حاصل بفرما

  19. ناشناس می گوید

    قرار بود مجید سلطانی از مخابرات برود پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. ناراضی می گوید

    من که کارها رو تبدیل کردم و پایم را از اول ماه سرکار نگذاشتم و از بی پولی رفتم اسنپ. من بعد هم برای مخابرات مثل حقوق دادنش کار میکنم. تونستم در میرم، نشد مرخصی و پاره وقت و استعلاجی.

    1. منم ناراضی می گوید

      منم فردا نمی تونم برم اداره چون محل کارم دور هست و کرایه تاکسی هم ندارم اینقدر از این و اون پول دستی گرفتم که فکر می کنن معتاد شدم. باور نمی کنن حقوقمون رو هنوز ندادن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here