مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان رسمی

973190cookie-checkپاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان رسمی
7,866 نظرات
  1. بازنشسته هستم می گوید

    دوستان و همکاران عزیز تجمع چهارم بهمن به هیچ عنوان کنسل نمیشه پس لطفا فراموش نکنید اونایی که شرایط حضور در تهران رو دارن ساعت ده صبح روبه روی ستاد فرمان امام و اونایی که در تهران نیستن همون روز و ساعت جلوی مخابرات مرکزی استان خودشون تجمع کنن….با تشکر

  2. ناشناس می گوید

    بازنشستگان محترم دوشنبه 4 آبان تجمع در جلوی درب ستاد اجرائی فرمان امام (ره) تهران یادتان نرود .

  3. ناشناس می گوید

    کرمانشاه شنبه ساعت ۱۲ حقوق رسمی ها واریز شد

    1. کرمانشاه می گوید

      دوساعت بعدهم مبلغی دیگربه حساب واریزشدبنام واریزحقوق؟؟؟؟

  4. مهدی می گوید

    با سلام و خسته نباشید به سردبیر زحمتکش ما
    لطفا خبری از پرداخت سود سهام شسکام اگر دارید هم اعلام کنید به پایان سال رسیدیم
    با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبری باشه اعلام میکنم

    2. سهامدار می گوید

      سلام به ازای هزیک میلیون تومان سهام مبلغ420هزارتومان سودمصوب شده.ولی تااکنون خبری ازپرداخت نیست.ظاهرا مثل باقی طلب ها شسکام هم یادگرفته که سودکاغذی بده.

  5. از اصفهان می گوید

    سردبیر جان از اینجا می خواستم تشکر کنم از مدیران بی……….. مخابرات که با حقوق دادن دیماه (می بخشید هنوز پرداخت نشده )کارمندان رسمی را شرمنده همسران خود کردند !!!!!!!!!!!میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برشما همکاران مبارک باد.

  6. ممد می گوید

    سلام.سردبیرجان خداقوت
    ببخشید .میگم اگه قراره ما همینطور بی خبر باشیم تا اینکه کی حقوق واریز میشه در حالی که انگار نه انگار ااخرماهست.پس گروه واسه چی هست.سوت و کور؟؟؟

  7. خضر لو می گوید

    سلام سردبیر خسته نباشید
    لطف کنید یه خبری بگیرد که آیا همکاران که سی سال از خدمتشان گذشته و هنوز هم منتظربازنشسگتی هستند ولی هیچ جور مخابرات زیر بار بازنشستگی نمیری تکلیف ما چیست؟ بخدا بردیم لطف کنید پیگیری کنید از مسئولان و لطف کنید اطلاع رسانی کنید ممنون میشم

    1. همسو می گوید

      نمیشه اینو به یه نفری یا جائی گفت تا فکری بکنند؟ مجلسی یا نهاد رهبری یا مسئولین مملکتی؟ یا هر کجا بروی آسمان همین رنگه ؟ . . .

    2. طلبکار می گوید

      باسلام خدمت شما ، برای چی دنبال رفتن و بازنشسته شدن هستید ، وقتی که مخابرات پولی برای پرداخت مطالبات نداره ویا داره و نمی خواهد پرداخت کنه ، چه برسد به پاداش بازنشستگی ، بنابراین تا وقتی که این وضع است برای چی دنبال بازنشستگی هستید.اول باید تمام مطالبات وتمام طلب های سال 89 تا به امروز را به نرخ روز محاسبه وپرداخت کنند و بعد خواهیم رفت .

    3. ناشناس می گوید

      خضرلو عزیز مخابرات مگه میتونه مانع بازنشستگی کسی بشه شما وقتی شرایط بازنشستگی رو داشته باشی کافیه یه تقاضا بدی بعد سه سوته کارا ردیفه.

  8. حق گو می گوید

    شما مگه هر ماه چقدر به انجمن صنفی یا نمایندگان پرداخت می کنید البته من عضو نیستم ولی این نوع برخورد طلبکارانه با اغصای زحمتکش وشجاع انجمن شایسته نیست درسایر کشورهای دنیا کارمندان وگارگران به سندیکا ماهانه حق عضویت میدن تا از حق وحقوق انها دفاع کنند و زمانی که سندیکا فراخوان میده حاضر می شوند اعضای سندیکا که قدرتی ندارن این خود کارگران و کارمندان هستن که با پیروی از خواسته های سندیکا حق و حقوقشان را می گیرن ولی اینجا همه بهانه میارن و در تجمع شرکت نمی کنند ومیگن سایرین برن از حق ها انها دفاع کنن و این نشدنی است

  9. ناشناس می گوید

    مخابرات ایران کی معوقات بازنشستگان را پرداخت میکند ؟
    معوقات رفاهیات ومناسبتها از سال 1388 تاکنون
    معوقات حق جذب از سال 1388 تا کنون و……سایر معوقات بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1389

  10. احمد دالخانی می گوید

    سلام جناب سردبیر محترم
    اگه پیشنهاد کارمند قم که برام خیلی جالب بود و خود واقعیت هست برای نجات مخابرات از این باتلاق در صفحه اول بگذاری ممنون میشم

  11. ناشناس می گوید

    خبری از حقوق در اصفهان نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1400/10/29ساعت12:25 حاج اسمال چه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. بازنشسته مالی می گوید

    سلام بر همگی.پس کو آن اولویت که میگفتند اول از همه حق وحقوق بازنشستگان را می دهند بعد بقیه رو.آهان منظورشان بازنشستگان شرکت تلفن سابق بوده که انصافا زودتر از همه پرداخت میشه چون تعدادشان شاید بیشتر از دویست نفر نباشند ومنظورشان همین بوده والا اگر بخواهند خواربار ومناسبت های بقیه بازنشسته هارو بدهندآخه چون تعداد بیشتره پول زیاد می خواهد!!

  13. ناشناس می گوید

    سلام، خوشبختانه مبلغ مالیات 20 درصدی کسر شده از بهره وری 6 ماهه دوم سال 98، با حقوق دی ماه واریز شده است. البته مبالغ دیگری هم به همراه آن می باشد که همکاران حقوق و دستمزداطلاعات دقیق تری دارند.

  14. بازنشسته هستم می گوید

    دوستان عزیزی که در شهرستان هستن و توانایی آمدن به تهران جهت شرکت در تجمع رو ندارن لطف کنن حتما در تاریخ 4 بهمن ساعت ده صبح جلوی مخابرات مرکزی استانشون تجمع کنن و به کمک هم بیان هم بازنشسته ها هم شاغلین هرکسی که از مخابرات مطالبه ای داره….باتشکر.

  15. گوشه گیر می گوید

    سلام آقای سردبیر
    به نظرم اگه پیشنهاد رو در صفحه اول قرار بدید تا مورد توجه دست اندرکاران قراربگیرد و یا به رده بالایی ها ایمیل بزنید عالیه

  16. ناشناس می گوید

    واقعا همین طوره ، اما بنظرتان نمیشه اینو به یه نفری یا جائی رساند تا فکری کنن؟؟ مجلسی ؟ نهادی؟ مسئول دیگری؟ یا هر کجا بروی می بینی که آسمان همین رنگه و اونها هم مثل اینا؟؟

  17. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر
    حقوق رسمی های آ. شرقی واریز شد

  18. ناشناس می گوید

    سلام جناب سردبیر:
    ازحقوق رسمی ها چه خبر؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دنبال خبرشیم. هنوز شسکام و بازنشستگان موندن
      بعدش رسمی هاست

      1. حق گو می گوید

        شوخی شوخی اونقدر این کار بی منطق و بی مبنا و نسنجیده را تلقین و تکرار کردید که همه باورشون شده که شاغلین رسمی باید اخر از همه حقوق بگیرند….

    2. امید می گوید

      باسلام.حقوق در اذربایجانشرقی واریز شد.1400/10/27 -ساعت:14

      1. چشم انتظار می گوید

        سلام بزرگوار . حقوق خالی بود ؟

        1. امید می گوید

          سلام.حقوق باضافه یک میلیون وخرده ای مالیات برگشتی.

          1. چشم انتظار می گوید

            سلام و سپاس از پاسخوگویی شما برادر هموطن و همکارم

  19. همکار رسمی عصبانی می گوید

    سلام سر دبیر محترم . خسته نباشید:
    همکارانی که به آب آتش می زنید تابشوید نماینده همکاران . واقعا” خجالت بکشید . اون پولی که بابت نمایندگی از همکاران می گیرند حرامتون باشه الان که چندین سال است مخابرات پول همکارانو پرداخت نمی کنه کجائید!!!!!! خدا خجالتون کنه انشاالله .

  20. ناشناس می گوید

    کانونهای بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور این بار طی اطلاعیه ای از اعضای خود خواسته اند ساعت ده صبح دوشنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۰ در مقابل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تجمع کرده و خواسته خود را از این طریق پی بگیرند.

    1. فنی می گوید

      روز قبلش بازم کنسل میکنن خخخ همش تهدید توخالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here