مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان قراردادی ۹۲

968810cookie-checkپاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان قراردادی ۹۲
343 نظرات
  1. امید حسنی می گوید

    در تعجبم از دوستانی که انتظار دارن یکی بلند بشه و حق اونها را براشون بگیره
    برادر من خواهر من اولا حق دادنی نیست گرفتنی هستش
    دوما خود شما هم باید پا بشی و پیگیر حقتون باشید
    کدومتون تا حالا یه کار درست و حسابی کردید؟؟؟
    میخواهید ده تا متن نامه براتون جور کنم که خودم شخصا نوشتم و به مدیر منابع انسانی منطقه و مدیر منطقه و اداره کار استان و امثالهم فرستادم وجالبتر اینکه ده بار هم تهدید شدم اما نترسیدم.چون تو کار خودم حرفه ای هستم و هیچ ترسی ندارم واگر امروز از مخابرات برم یقین بدونید فرداش تو یه شرکت دیگه سر کار هستم بازم دارم تاکید میگنم یقینا فرداش تو یه شرکت دیگه سر کار هستم
    دوستان ۹۲
    اولا سعی کنید امورات کار در دستتون بگیرد و مثل منطقه ما کاری کنید بدون حضورتون کارها پیش نره
    در مرحله بعد حرفتون را بزنید و حقتون را بگیرید
    من خودم در سال اول ورود به مخابرات پاداش های موردی که می گرفتیم(مثل همون ۶ ماهه های سابق!!!)از رسمی های۲۰ ساله هم بیشتر می گرفتم

    خلاصه اش کنم
    باید حرفمون را بزنیم در هر جایی وهر مکانی و هر زمانی
    ایمیل به هیات مدیره
    پیامک به هیات مدیره
    ایمیل وفاکس و نامه به دفتر سهامدار عمده
    ارسال پیام درفضای مجازی و تلگرام و امثالهم اعضای هیات مدیره
    در هر جلسه ای که هیات مدیره هستند
    این موضوع فقط وفقط به هیات مدیره برمی گرده اگر اونها بگن انجام بشه کسی نمیتونه سنگ اندازی کنه
    واین اقدامات مستمر باشه مطمین باشید نتیجه میده

  2. ناشناس می گوید

    مخابرات ما- بر اساس اطلاعیه منتشره در کدال سایت رسمی سازمان بورس, مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ساعت ۹ صبح در تهران-شهرک غرب-سالن خلیج فارس برگزار می شود.

    سهامداران باید یک روز قبل کارت ورود به جلسه دریافت کنند.

  3. مرضیه می گوید

    سلام
    خراسان شمالی ۵۰۰تومن مابه التفاوت واریزشد
    معلوم نیست همین مبلغه یابیشترازایناست ممنون اگرخبربدین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله همینه
      یک ماه بوده

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    بر اساس اطلاعیه منتشره در کدال بورس مجمع عمومی سالیانه مخابرات در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ساعت ۹ صبح در تهران-شهرک غرب-سالن خلیج فارس برگزار میگردد.سهامدارانی که میخواهند در مجمع شرکت کنند یک روز قبل کارت ورود بگیرند.

  5. ناشناس می گوید

    سلام خدمت تمامی همکاران و سردبیر محترم . تنها دغدغه قراردادی های ۹۲ بحث تبدیل وضعیت هستش .از همکاران قراردادی ۹۲ خواهش دارم به صورت منسجم گروهی را برگزیده تا با مدیر عامل محترم مخابرات ایران جلسه داشته باشند وپیگیر این موضوع شوند .چون تمامی استخدامی های ۹۲ به صورت آزمون وبه دور از شک وشبهه استخدام شده اند وحق آنها طبق آیین نامه استخدامی سال ۸۹ است که به دائم تبدیل وضعیت شوند .

    1. ناشناس می گوید

      بدور از شک و شبهه رو خووب اومدی… حداقل حق به جانب حرف نزنید….

  6. رضا می گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید
    به نظر من اگر که همکاران محترم (استخدامی های ۹۲)ازجمله خودم ، انقدر که پیگیر واریز حقوق و عیدانه و … هستیم اگه پیگیر تبدیل وضعیت بودیم الان قول تبدیل وضعیت جناب صدری به جایی رسیده بود .

    1. رضا می گوید

      فرقی نداره، تبدیل وضعیت بدون پرداخت مناسب حقوق و مزایا به چه دردی می خوره؟ من خودم قراردادی ۹۲ هستم اما بنظر من مشکل همه همکاران چه شرکتی و چه رسمی و چه قراردادی باید پیگیری و حل بشه وگرنه بستر ظلم که فراهم باشه، نوع قرار داد مهم نیست.
      باید اتحاد داشته باشیم و حقوق خودمان را مطالبه کنیم

  7. مریم می گوید

    سردبیر چرا اینطور صحبت میکنی؟؟؟ شما هم انگار یه طور با مدیران محترم هستید. شرکتی داد و بیداد که من نابغه هستم از کره مریخ اومدم بعد میبینی نه بابا خبری نیست حرف بوده میاد میگه حقم ضایع شده همه طرفدارش میشن. نود و دو میخواد بگه قرارداد دائم سریع میگن پدر مخابراتی . بخدا ما و شاید خیلی ها تلاش خودمون بوده تعریف نباشه خیلی های ۹۲ ها واقعا عالی هستن ولی شماها یه جوری صحبت میکنید انگار نبایست تکلیف ما روشن شه یا نباید آزمون شرکت میکردیم چون حق شرکتی های با سابقه بوده!!!! خواهشا مظلوم نمایی را از این سایت حذف کنید . هرکی بایست بحقش برسه. اما عادلانه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مریم گرامی
      اینجا مکان ابراز نظراته.هر نظری ممکنه دست باشه ممکنه نباشه
      اصلا در این روزها از قراردادی ها هیچ حرفی نزدیم ..

      1. استخدامی 92 می گوید

        با سلام و احترام
        خوب سردبیر عزیز انتظار داریم از حق استخدامی های ۹۲ دفاع کنین. بند بند بخش های مرتبط با تبدیل وضعیت آیین نامه استخدامی، به صراحت حق تبدیل وضعیت استخدامی های ۹۲ را مورد تایید قرار میده. اگر قرار باشه یعده اعتراض کنن و مسئولین حق دیگران را به تاخیر و تعویق بندازن که سنگ رو سنگ بند نمیشه.
        همکاران هم استخدامی من چیزی جز اجرای آیین نامه استخدامی زمان خودشون نمیخوان. بسیاری از ما بصورت مستقل و خارج از بحث فرزند همکار و نیروهای شرکتی در آزمون پذیرفته شدیم و به استخدام شرکت مخابرات در اومدیم. هرچند که اون عزیزان هم طبق قوانین تعیین شده از طرف مخابرات استخدام شدند از همه دوستان و مسئولین خواهشمندم به حقوق هم احترام بذاریم.
        با تشکر

  8. رضا می گوید

    با سلام و عرض ادب ،
    ما استخدامی های ۹۲ فقط دنبال یک خبر هستیم …
    تبدیل وضعیت .

  9. محمد می گوید

    سلام
    صبح بخیر ساعت شش چهل دقیقه صبح روز شنبه بیست و چهارمین روز از فروردین ۹۸
    میخواستم بپرسم تاریخ دقیق واریز حقوق چه روزی ؟
    عیدی امکان پرداختش قبل حقوق هست ؟
    اصلا پرداخت می شه با نه ؟

    1. ناشناس می گوید

      تاریخ دقیق !!!!!!!!
      به قول جناب خان ، تاریخ دقیق دیگه چیه !!!!!!!!

  10. HrH می گوید

    سلام خدمت سر دبیر عزیز.
    چرا تو احکام سال ۹۸ تبدیل وضعیت قراردادی های سال ۹۲ از مدت کار محدود به دائم تغییر نکرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    1. ناشناس می گوید

      چون قرار نبود
      تغییر کنه

  11. B می گوید

    پس تبدیل وضعیت را چرا تو حکم ۹۸ اجرا نکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله؟!
      چیزی گفتین؟!

  12. HrH می گوید

    تبدیل وضعیت کارکنان استخدامی سال ۹۲ در حکم سال ۹۸ زده میشود؟؟؟؟؟ و عیدانه !!!!!!

  13. دشتی می گوید

    جناب سردبیر گرامی…
    اگه حکم های دائم ما زده بشه به یادت میرم کوه ،کنار درخت های اورس(مرخ)،سه تا کاج از شهر می برم به یادت می کارم،بماند به یادگار در دل خاک ایران زمین.

  14. احمدرضا می گوید

    با عرض سلام و احترام
    سردبیر عزیز از شما خواهش میکنم در حق همکارای استخدامی ۹۲ لطفی کنین و اجرای قانون تبدیل وضعیت همکارای استخدامی ۹۲ را به هر صورتی که صلاح میدونین به مسئولین یادآوری کنین.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم احمدرضا جان
      مدتیه من گرفتارم نمی تونم بنویسم انگار نویسندگی در مخابرات تعطیل شده
      خب همه آستین بالا بزنید

      1. ناشناس می گوید

        شما شرایط رو فراهم کنید ما در خدمتتون هستیم

  15. ناشناس می گوید

    واقعا حق و حقوق عموم پرسنل در مخابرات تضییع شده و حق و حقوق استخدامی های 92 هم بیشتر از همه، در مساله پاداش ازدواج واقعا تبعیض بزرگی انجام شد، بیشتر همکاران عزیز و عموم مستخدمین سال 92 به دلیل تاریخ اجرایی که در نظر گرفتن محروم شدن، این راه و رسم مدیریت شرکت به این بزرگی نیست.

    1. پژمان می گوید

      با سلام
      شما درست می فرمایید. اما اگر مسئولان شرکت طبق آیین نامه استخدامی، تبدیل وضعیت به دائمی همکاران استخدام 92 را به موقع انجام داده بودند نیازی به صدور این بخشنامه های سلیقه ای نبود و همه طبق قانون به حق و حقوق خودشون می رسیدند.
      سردبیر عزیز از شما خواهش میکنم در حق همکارای استخدام 92 لطفی کنین و اجرای قانون تبدیل وضعیت همکارای استخدامی 92 را به هر صورتی که صلاح میدونین به مسئولین یادآوری کنین. همان طور که در جریان هستید پیگیری های حضوری، پیگیری از طرف انجمن صنفی، نماینده های مجلس و …. تا حالا جواب نداده مسئولین خودشون بذارند جای ما، دیگه از چه طریق!! باید مهمترین بخش از آیین نامه استخدامیمون را پیگیر بشیم.
      سردبیر خیلی از ما استخدامی های 92 با اخبار سایت شما دوران بی خبری قبل استخدام پشت سر گذاشتیم امیدوارم با نقشی تعیین کننده از طرف شما، یاد و خاطره ای جاودان از شما و سایت مخابرات ما برای ما باقی بماند.
      با سپاس فراوان

  16. احمدرضا می گوید

    با عرض سلام خدمت سردبیر محترم
    آیا بهره وری نیمه اول 97 قبل از حقوق بهمن ماه واریز میشه یا با حقوق بهمن پرداخت می کنند ؟ ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نمیدونم
      ظاهرا فعلا کنسل شده
      میگن پول برق مخابرات رو دچار مشکل کرده اونو دادن

  17. همکار قراردادی92 می گوید

    سردبیر عزیز سلام
    آقای صدری که گفتند تفاوتی بین قراردادی و رسمی نیست بین قراردادی های 92 و قبل اون هم حتی تفاوت گذاشتند دوستان بیدار بشد توی نامه بازنشستگی علنا ذکر شده که قراردادی های بعد 88 هیچ پاداش بازنشستگی نخواهند داشت یعنی بعد از چندین سال کار برای مخابرات اگه نگهتون دارند راحت میگند بفرما برو تمام مزایا برای قراردادی ها و رسمی ها تا سال 88 وای به حالمون

    1. مرلین می گوید

      ایم چه حرفیه مگه میشه

  18. H می گوید

    الآن هم که طرح بازنشستگی را هم ابلاغ شد اما تبدیل وضعیت استخدامی سال ۹۲ هنوز به جایی نرسید.مهندس صدری عزیز فقط به صورت شفاهی تو جلسه پرسش و پاسخ در شیراز بود که فرمودند که طرح بازنشستگی را ابلاغ خواهند کرد که انجام شد اما تبدیل وضعیت را رسانه ای و مکتوب تو سایت مخابرات ایران و تهران ابلاغ نمودند اما هنوز اقدامی نشده است.چرا سر دبیر عزیز از گفتن واقعیت که انجامش میدهند یا خیر چیزی نمیگید؟؟؟؟

    1. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

      با سلام
      انجام نمیشه .
      در شرایط حال حاضر انجام ناپذیر است.
      نمی خواهند انجام دهند.
      یا علی – ذره بین حقیقت یاب.

  19. Hr می گوید

    : رزمنده و جانباز هستم. فرزندم از سال 88 تا حال ابتدا به صورت شرکتی و سپس به صورت قراردادی در یکی از ادارات دولتی مشغول خدمت است. استخدام وی بدون استفاده از سهمیه استخدامی بوده و عادی جذب شده است. آیا ماده 21 قانون شامل وی می‌شود و می‌تواند به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شود؟ آیا تبصره 2 بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه هنوز معتبر است یا خیر و فرزندم باید در آزمون استخدامی شرکت کند؟
    پاسخ: الف. به موجب ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مشمول این ماده که از طریق سهمیه 25 درصد جذب دستگاه‌های موضوع ماده (2) این قانون شده‌اند، دستگاه مربوطه ازجمله دستگاه محل خدمت ایشان موظف است وضعیت استخدامی آنان را پس از سه ماه به وضعیت استخدام رسمی تبدیل نمایند، لذا دستگاه محل اشتغال ایشان مشروط به داشتن مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع مربوطه می‌بایست نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی نامبرده را به وضعیت رسمی اقدام نماید

  20. H می گوید

    تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی یا رسمی آزمایشی شهرداری‌‏ها که یکی از عناوین ایثارگری مندرج در ماده(۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را دارند و از محل سهمیه استخدامی ماده مزبور و با رعایت مجوزهای قانونی استخدام شده یا بشوند پس از سه ماه از تاریخ استخدام پیمانی یا رسمی آزمایشی به استخدام رسمی قطعی با رعایت مقررات مربوطه از جمله گزینش بلامانع است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here