مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق گفتگوی کارکنان قراردادی تا سال ۹۱

968770cookie-checkپاتوق گفتگوی کارکنان قراردادی تا سال ۹۱
99 نظرات
  1. p1381 می گوید

    سلام جناب سردبیر عزیز
    فیش حقوقی شهریور بارگذاری شده ، نه خبری از پاداش بهره وری هست نه هزینه لباس نه مناسبت های عقب افتاده !!
    همه رو واسه خودشون میخوان حضرات؟ کارمندا شروع سال تحصیلی فرزند ندارن ، زندگی ندارن فقط اونا دارن ؟

  2. صبورا آرياني می گوید

    با سلام
    وقتی در آزمون استخدامی شرکت کردم ، تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودم . چه رویاهای بزرگی در سر داشتم . با قبولی در این آزمون رویاهام پررنگ تر شدن ولی با بی انصافی هایی که در حق من و هم قطارانم شد کل رویاهام بدرنگ و زشت شدن . شاید به بعضی از چیزهایی که می خواستم رسیدم اما به خون دل . حالا که در آستانه ی نوزدهمین سال ورود به این شرکت بی بخار قرار دارم بسیار از خودم گله مندم که عمر تکرار نشدنی و جوانی رفته ام رو هدر دادم . زندگی فقط داشته های مالی ما نیست . داشته های روحی و عاطفی که طی سال ها از دست دادم خیلی بیشتر بود . دیگه از کسی درخواست نمیکنم که جهت تغییر وضعیت من کاری کنه . از خودم می خوام که هرچه زودتر از این شرکت خارج بشه و چند سالی رو مثل انسان زندگی کنه دور از همه ی مسولین جاه طلب .
    همه رو به خدای صاحب هستی واگذار می کنم . بهش ایمان دارم . تا حالا تلافی همه ی کارهای بدی که دیگران در حقم کردن به زیبایی سرشون در آورد . خودم انتقام جو نیستم . حقوق زیادی از من و دوستانم ضایع شده و میشه . این شرکت به زودی سقوط میکنه . چون شرکت رو کارکنانش سر پا نگه می دارن . وقتی پرسنل دلخور و دلسرد باشن برای حفظ شرکت بی تفاوت میشن . لطفا تا دیر نشده برای حفظ شرکت تون که منبع قدرت و ثروت و جاه طلبی تون هست هم که شده به داد کارکنان تون برسید .

    1. ماه می گوید

      مثبت +

      1. ناشناس می گوید

        ستاره میگوید منفی –

  3. ناشناس می گوید

    کارگزاران+راننده ها+خصوصی هاو……با این مبالغ دریافتی فقط زنده اند و زندگی نمیکنند!!!!
    ای که دستت می رسد کاری بکن

  4. ناشناس می گوید

    قاصدک هان چه خبرآوردی
    ازکجاوزکه خبرآوردی
    انتظارخبری نیست مرا
    دوربام وبر من بی ثمر میگردی
    خدایا مشکلات مارا حل کن!!!یا مدیران را به درد ما مبتلا

  5. علیرضا می گوید

    کارگزاران روستایی با سابقه های بالای 22 سال حداقل حقوق با یک فرزند مبلغ 1380000 تومان دریافتی واقعاً با سختی زندگی می کنند واصلاً برای آقایان مهم نیست احساس ذلت به انسان دست می دهد لطفاً این قشر را درک کنید

  6. همکار می گوید

    سلام-ازفردا همه استخدام هستید الا برکت الله -یا بهتر بگویم به حول قوه ی الهی

  7. اجاق قراردادی می گوید

    شاید این عید

    به دیدار خودم هم بروم

  8. اجاق قراردادی می گوید

    یا ابولفضل…
    ای ماه بنی هاشم خورشید لقا عباس 
    ای نور دل حیدر شمع شهدا عباس 
    از محنت و درد و غم ما رو به تو اوردیم 
    دست من مسکین گیر از بهر خدا عباس
    عباس علم دارم ای میر سپهدارم
    دردی که به دل دارم درمان بنما عباس 
    ***********************************

    زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟
    بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟
    گـرچـه آهـو نیـستـم؛ اما پر از دلتنگی ام
    ضامن چشمان آهوهـا، بـه دادم می رسی؟
    از کبوترها کـه می پـرسم، نشانـم می دهند
    گنبد و گلدسته هایت را، به دادم می رسی؟
    ماهـی افـتاده بر خـاکم، لبـالـب تشنـگـی
    پـهنه آبی تـرین دریـا؛ به دادم می رسی؟
    مـاهِ نـورانیِ شب هـای سیـاهِ عـمرِ مـن
    ماهِ من، ای ماهِ من؛ آیا به دادم می رسی؟
    من دخیل التماسم را بـه چشمت بستـه ام
    هشتمین دردانه زهرا(س)، به دادم می رسی؟
    بـاز هم مشهد، مسافرها، هیاهـوی حـرم
    یک نفر فریاد زد: آقا! به دادم می رسی؟

     شاعری ناشناس

  9. اجاق قراردادی می گوید

    اى ماه بنى هاشم خورشيد لقا عباس
    اى نور دل حيدر شمع شهدا عباس
    از دست دادن غم دوران من رو به تو آوردم
    دست من بيكس گير از بهر خدا عباس

  10. حاصلی می گوید

    سلام جناب آقای مهندس صدری
    مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

    تشکر و قدردانی ، پرسنل و بازنشستگان شرکت برای اجرایی کردن قسمتهایی از آیین نامه مصوب ۸۹ هیئت مدیره شرکت توسط کوششهای جنابعالی ، این عمل به قانون و ایجاد انگیزه و نیکی رفتار را بپذیرید .

    ﺑﻴــــﺎ ﺗﺎ ﺟﻬــــﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑــﺪ ﻧﺴﭙﺮﻳﻢ
    ﺑﻪ ﻛﻮﺷﺶ ﻫﻤﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﻴﻜﻲ ﺑﺮﻳﻢ

    ﻧﺒــﺎﺷﺪ ﻫﻤﻲ ﻧﻴﻚ ﻭ ﺑـــﺪ، ﭘــــﺎﻳﺪﺍﺭ
    ﻫﻤـــــﺎﻥ ﺑﻪ ﻛﻪ ﻧﻴﻜﻲ ﺑﻮﺩ ﻳﺎﺩﮔﺎﺭ

    تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شرکت طبق قانون و آیین نامه مصوب ۸۹ هیئت مدیره محترم ، به دایمی ، سالهاست دغدغه دایمی این عزیزان است و از مهمترین مسائل حل نشده شرکت میباشد و کاملا از هر اقدام دیگر کم هزینه تر و بسیار پرسودتر و اقتصادی برای کلیت شرکت می باشد .
    نیروهای قراردادی از دهه ۷۰ تاکنون با آزمون معتبر رسمی و از بین هزاران داوطلب تحصیلکرده ، گلچین و به استخدام شرکت درآمده اند و بتناسب سال ورود تجارب علمی و فنی فراوان کسب کرده و در پیشبرد شرکت در همه ادوار پیشتاز و کوشا بوده اند .

    مدیر عامل محترم آقای مهندس صدری بزرگوار جنابعالی خود فرمودید که فرقی بین قراردادی شما و دایمی نیست ، و فرمودید که جهت ایجاد انگیزه قصد دایمی نمودن نیروهای قراردادی قانونی را دارید ، این نشاندهنده وقوف کامل جنابعالی بر تفاوتهای مادی و بخصوص معنوی (امنیت واحترام شغلی و پذیرش کامل در خانواده مخابرات و…) استخدام دایمی و قراردادی ، توسط جنابعالی است .

    امام على عليه السلام فرمودند :

     اَلْكَـيِّسُ صَديقُهُ الْحَقُّ وَ عَدُوُّهُ الْباطِلُ؛

    انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.

    اینک زمان پرداختن به این فراز است و اکنون منتظر دستور اجرایی نهایی عادلانه، جهت رفع این فرق و بی قانونی و ظلمی که سالیان دراز بر ما رفته ، هستیم .

    انگیزه ایجاد شده در این عمل صحیح و قانونی، موتور محرکه قوی برای پیشبرد کلیه وظایف قبل و وظایف جدید ترسیم شده جهت برنامه های پیشرو و راهبردی جنابعالی برای ارتقاء کیفیت کار و رضایت مشتری و اعتبار برند مخابرات و نتیجتا افزایش سود و درآمد شرکت مخابرات ایران میباشد .

    امید است کلیت هیئت مدیره محترم شرکت و تیم مدیریتی جنابعالی این خواسته بحق را مورد مداقه قرار داده و با ملاحظه ، اسلامی و اقتصادی و قانونی بودن تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شرکت به دایمی ، این اقدام مدیریتی احسن را عملی فرمائید .
    با تشکر و احترام
    کارشناسان و مدیران قراردادی شرکت مخابرات ایران

  11. کارگزار بیچاره مواد لبنی ندیده بوشهری می گوید

    با سلام مجدد خدمت سردبیر محترم ایا منتظر باز شدن صفحه ای برای کارگزاران باشیم یا نه خواهشنا جواب بده تا ما هم بتوانیم مشکلاتمان را مطرح کنیم شاید گوش شنوایی پیدا شد یا با ما کارگزاران همه قهرند

  12. حاصلی می گوید

    تو را من چشم در راهم…

    ای امام جان ، روح بلند باغ روشن هدایت ، ای نور از سلاله نور ، صاحب زمان و عهد ، دارنده مقام امامت جهان ، ای جان جانان ، جانها به لب است ، گلهای نرگس در باغچه ها بیقرار و منتظرند ، اینک زمان آن است که نقاب غیبت به اذن الهی از رخ برفکنی و جهانی را به راستی رهنمون شوی

    ? آغازامامت گل سرسبد و دردانه عالم هستی حضرت حجة بن الحسن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر خانواده بزرگ مخابرات_ایران مبارک باد ?

  13. کارگزار بوشهری می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم چرا یک صفحه برای کارگزاران باز نمیکنید با احترام

  14. حاصلی می گوید

    سلام جناب آقای مهندس صدری
    مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

    *الکریم اذا وعد وفی ، و اذا توعد غفا
    امام علی (ع) فرمودند : انسان بزرگوار ، هر گاه وعده دهد ، وفا کند
    و هرگاه وعید و بیم دهد ، درگذرد*

    تشکر پرسنل و بازنشستگان شرکت برای این اجرایی کردن این عمل قانونی و نیک بپذیرید .

    در کلبه ما پا ننهی ، ای شه خوبان!!!
    از کوچه ما بگذر و بگذار بخوابم

    تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شرکت طبق قانون و آیین نامه مصوب ۸۹ هیئت مدیره محترم ، به دایمی سالهاست دغدغه دایمی این عزیزان است و از مهمترین مسائل حل نشده شرکت میباشد و کاملا از هر اقدام دیگر کم هزینه تر و بسیار پرسودتر و اقتصادی برای کلیت شرکت می باشد .
    نیروهای متخصص و دانشگاهی و مسلط به تکنولوژی و دارای تجربه شغلی مخابرات و وفادار ، بعد از سالها ، خواست شرعی و قانونی و صنفی خود را به اطلاع جنابعالی بعنوان بالاترین مقام محترم اجرایی شرکت و مرد عمل واصلاح و بهینه سازی سیستمهای شرکت و احقاق حقوق پرسنل ، رساندند .

    مدیر عامل محترم آقای مهندس صدری بزرگوار جنابعالی خود فرمودید که فرقی بین قراردادی شما و دایمی نیست ، و فرمودید که جهت *ایجاد انگیزه*قصد دایمی نمودن نیروهای قراردادی قانونی را دارید ، این نشاندهنده وقوف کامل جنابعالی بر تفاوتهای مادی و بخصوص معنوی (امنیت واحترام شغلی و پذیرش کامل در خانواده مخابرات و…) استخدام دایمی و قراردادی توسط جنابعالی است ، اکنون منتظر دستور اجرایی نهایی عادلانه، جهت رفع این فرق و بی قانونی و ظلم هستیم .

    انگیزه ایجاد شده در این عمل صحیح و قانونی، موتور محرکه قوی برای پیشبرد کلیه وظایف قبل و وظایف جدید ترسیم شده جهت برنامه های پیشرو و راهبردی جنابعالی برای ارتقاء کیفیت کار و رضایت مشتری و اعتبار برند مخابرات و نتیجتا افزایش سود و درآمد شرکت مخابرات ایران میباشد .

    امید است کلیت هیئت مدیره محترم شرکت و تیم مدیریتی جنابعالی این خواسته بحق را مورد مداقه قرار داده و با ملاحظه ، اسلامی و اقتصادی و قانونی بودن تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شرکت به دایمی ، این اقدام مدیریتی احسن را عملی فرمائید .
    با تشکر و احترام
    کارشناسان و مدیران قراردادی شرکت مخابرات ایران

  15. ناشناس می گوید

    جناب مهندس صدری مدیرعامل محترم مخابرات ایران

    سلام علیکم
    اینجانب یکی از همکاران قراردادی جنابعالی در مجموعه بزرگ مخابرات ایران هستم. مدت 14 سال است که بدون اغراق با تمام توانم در خدمت شرکت بوده ام و در تمام این مدت یعنی از همان ابتدا متوجه ظلم و ستم در حق خود و دیگران بوده ام ولی در کارم خللی وارد نمی شد چون هیچوقت درمورد جفاهایی که در حقم می شد با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، به یقین نمی رسیدم.
    اینک اما با حضور فعال جنابعالی و دغدغه مندی شما درخصوص ارتقا و اعتلای جایگاه نیروی انسانی علیرغم شرایطی به مراتب بدتر از قبل، این یقین در بنده حاصل گردیده که مدیران قبلی نه از روی ناچاری و اوضاع و شرایط بد اقتصادی و سیاسی، بلکه بخاطر فساد و پارتی بازی و اعمال سلیقه در اجرای قوانین و…در حق من و امثال من ظلمهای زیادی کرده اند.
    لذا از شما تقاضا دارم…
    1) همانطور که اطلاع دارید و در جریان مدارک و مستندات مربوط به حق دایمی شدن نیروهای قراردادی هستید، لطفا نسبت به پیگیری آن دستورات لازم مبذول بفرمایید.
    با توجه به اعلام نظر جنابعالی که فرمودید جهت « ایجاد انگیزه » قصد دایمی نمودن نیروهای قراردادی را دارید، نشان می دهد حضرتعالی بر تفاوتهای مادی و معنوی استخدام دایمی و قراردادی واقفید و نیازی به برشمردن تفاوتهای آنها وجود ندارد.

    2) با تشکیل یک گروه تحقیق و تفحص عاری از مدیران حاضر در مجموعه مخابرات، نسبت به کشف و امحا مدیران و کارکنان فاسد اقدام بفرمایید تا در آینده شاهد نابسامانی های فعلی در مدیریت شرکت نباشیم چرا که تا فساد ریشه کن نگردد امیدی به ثمردهی سایر اقدامات و تصمیمات مفید وجود نخواهد داشت . تحقیق در خصوص خلاف های انجام شده در مورد موضوع استخدامهای دایمی با پارتی و معرفی و یا عدم استخدامهای دایمی نیروهای امثال بنده، می تواند گام نخست این گروه بی طرف باشد .
    پیشاپیش از حسن نیت و همراهی جنابعالی کمال تشکر و قدردانی دارم.

  16. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت جناب اقای صدری مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران اینجانبه معصومه ماهوریان از طرف خود و همکاران محترم قراردادی شرکت از دهه ۷۰ و ۸۰ که در دوران بحرانی شرکت ومکانیزه نبودن سیستم ها و…همانطوریکه مستحضرید وفاداری سازمانی خود را به اثبات رساندند ولی از ان زمان دولتی همچنان قراردادی و بلاتکلیف مانده ایم لذا از جنابعالی برای ایجاد امنیت شغلی تمامی این عزیزان تقاضای اجرای قانون طبق ماده ۵ و تبصره یک ایین نامه اجرایی شرکت مخابرات ایران با رعایت اولویت استخدام را داریم ….قبلا از جنابعالی کمال تشکر را داریم …

  17. فارغ دفاعی می گوید

    با سلام و تشکر بابت ایجاد این صفحه،من یکی از کارکنان قراردادی واحد 118مخابرات قزوین هستم که سال 97با شرکن شسکام به عنوان پیمانکار جدید قرارداد بسته ایم.حماسه ی جدید این شرکت محترم بعد از کاهش گروه شغلی ما از هفت به شش،پذیرش قانون اعمال شده برای مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال میباشد،شرکت با روزی یک ساعتو ربع کسری ساعت کار این گروه بدون کسر از حقوق و کارکرد آ نها موافقت کرد…و سه روز بعد برنامه ی کاری کل پرسنل واحد را دو ساعت افزایش داد،بدون دریافت هیچ گونه اضافه کار و یا افزایش کارکرد ،به بهانه ی ضرر !!
    امیدوارم مدیران مسوول رسیدگی کنند،در این روزگار سخت رفتاری چنین واقعا روا هست؟؟

  18. ابراهیم کاظم پور می گوید

    سلام ….اقای صدری سید بزرگوار شما که فاصله بیم مدیران و کارمندانتون کم کردید و به فکر قراردادیها بودین! لطفا برای تبدیل وضعیت قراردادمون به دائم حسن نظر عملی داشته باشین ما جونیمون تو این سیستم دادیم انتظار مساعدت بیشتری از شما و مدیرانتون داریم

  19. هموطن می گوید

    از همکاران شرکتی که قبلا قراردادی بودن و در زمان خصوصی سازی به پیمان کار واگذار شدن کسی هست ?
    لطفا بیایید دور هم جمع بشیم و حرف مون رو به گوش اقای مهندس صدری برسونیم لاقل الان که یه مدیر عامل به مشکلات همکاران حساس هستند و تلاش میکنن مسائل رو به نحو درست پیش ببرن بیاید حق مون رو بخواهیم .
    خواهش میکنم بیایید با همفکری هم مثل کارگزاران تلاش کنیم و قراردادمون رو برگردونیم

    1. امین حقیقت خواه می گوید

      تا دلت بخواد هستیم.ولی پاسخ مخابرات به ما این بوده که شما زملن دولتی قراردادی بودید ولی اکنون شرکتی خصوصی هستیم
      ولی ما هم در جواب گفتیم که ما با مخابرات ایران قرارداد بستیم حالا چه دولتی یا خصوصی یا خصولتی اداره شود.
      ولی هیچ جوابی دیگر به ما ارسال نشد

      1. یک هموطن می گوید

        همکار گرامی خوب بیاید تلاش کنیم لاقل در این طرح اسم ما نوشته شده باشه البته اگه هنوز طرح طبقه بندی وجود داشته باشه.
        خوب برای کارگزار ها بر چه اساسی دیوان رای داد ?
        میشه به قرارداد ما هم استناد بشه ??????

    2. ناشناس می گوید

      جناب آقای صدری بنده ۳۰ سال در اداره مشغول به کار هستم.۱۵ سال در خطوط بودم و پیمانکار بیمه های ما رو فقط در حد تمدید دفترچه ریخته بوده،
      اه امکانش هست این مشکل منو حل کنید .من الانم باید بازنشست بشم اما هنوز از دکل میرم بالا و پایین.
      با تشکر

  20. محمد حاصلی می گوید

    سلام جناب آقای مهندس صدری
    مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
    حضرتعالی با کاهش فاصله مدیران و کارکنان از دغدغه های کارکنان اطلاع حاصل کردید . موضوع رفاهیات کارکنان ، طبقه بندی مشاغل کارکنان شرکتی ، و وضعیت بازنشستگی و بازنشستگان مورد توجه و شروع به رسیدگیتان قرار گرفت .
    تشکر پرسنل شرکت برای این سرآغاز نیک را بپذیرید .
    لاکن تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شرکت طبق قانون و آیین نامه مصوب ۸۹ هیئت مدیره محترم ، به دایمی با توجه به شرایط کنونی و کاهش عنقریب نیروهای شرکت ، بدلیل فرارسیدن بازنشستگی جمع کثیری از پرسنل شرکت و شرایط تحریم تحمیلی استکبار ، از مهمترین مسائل میباشد که کاملا از هر اقدام دیگر کم هزینه تر و بسیار پرسودتر و اقتصادی برای کلیت شرکت می باشد .
    با این نیروهای متخصص و دانشگاهی و مسلط به تکنولوژی و دارای تجربه شغلی مخابرات و وفادار بعد از سالها ، فقط خواست شرعی و قانونی و صنفی خود را به اطلاع جنابعالی بعنوان بالاترین مقام محترم اجرایی شرکت رسانده اند .
    جنابعالی خود فرمودید که فرقی بین قراردادی شما و دایمی نیست ، اکنون منتظر دستور اجرایی نهایی عادلانه، جهت رفع این فرق و بی قانونی و ظلم هستیم .

    انگیزه ایجاد شده در این عمل صحیح و قانونی، موتور محرکه قوی برای پیشبرد کلیه وظایف قبل و وظایف جدید ترسیم شده جهت برنامه های پیشرو و راهبردی جنابعالی برای ارتقاء کیفیت کار و رضایت مشتری و اعتبار برند مخابرات و نتیجتا افزایش سود و درآمد شرکت مخابرات ایران میباشد .

    امید است کلیت هیئت مدیره محترم شرکت و تیم مدیریتی جنابعالی این مطلب را مورد مداقه قرار داده و با ملاحظه ، اسلامی و اقتصادی و قانونی بودن تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی شرکت به دایمی ، این اقدام مدیریتی احسن را عملی فرمائید .

    با احترام و تشکر
    همکاران و مدیران و دوستان قراردادی شرکت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here