مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما

[box type=”shadow” ]مخابرات ما (سردبیر) – دوستان عزیز, از زحمات شما بسیار سپاسگزارم.

جز من و شما کسی این خبرها را نمی بیند. لذا شما هر چه در نظر دارید بنویسید من با شیوه خبری اصلاحش خواهم کرد. در ابتدا حتما نام استان را  (در بخش نام) ذکر کنید.[/box]

 

302550cookie-checkارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما
628 نظرات
  1. خبر ورزشي می گوید

    تيم واليبال نشسته مخابرات خراسان رضوي مقام اول ليگ كشور را در خراسان از آن خود كرد و تيمهاي واليبال معلولين و جانبازان چالوس و قزوين به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند. اين مسابقات در سالن ورزشي شهداي مخابرات مشهد برگزار شد و در مراسم اختتاميه مهندس ملك جعفريان و اعضاي هيئت مديره جوايز را اهدا كردند.

    اميدوارم با كسب اين پيروزي توسط بچه هاي مخابرات مشهد كه افتخارش براي كل مخابرات ايران است، آقاي ملك جعفريان هم از تصميم تكه تكه كردن پاداش مشهدي ها منصرف و دستور پرداخت پاداش يكسان را صادر نمايد.

    در پايان آرزومنديم خدا اين شيطان و خرش را مدتي از ما مشهدي ها دور كند كه هر جا پيدايشان مي شود، عده اي ميخواهند روي خر اين شيطان سواري و براي ما لگد به ارمغان بياورند! آمين.

  2. عبدالعلی ورامینی می گوید

    آقای سردبیر!
    اول آنکه مدتی است که قسمت دوم وام فروش خانه سازمانی به ما داده نشده و میگن اول پاداش بازنشسته ها. در این مدتی که پرداخت نشده چقدر ارزش پول پایین آمده. مثلا من سه میلیون سهمم است، اگر قبلا داده بودند یه خاکی تو سر خودم می شد بکنم ولی حالا دیگه خاک هم نیست.
    دوم اینکه شسکام با شعارهای قشنگ وارد شد و نادانی مثل من ده میلیون تومان سرمایه گذاشتم. سال اول که سودی ندادند و گفتند چون به حساب خزانه بوده سود ندارد. بعد سه میلیون و نیم از پول تبدیل به سهام شد که سود آن صد و پنجاه هزار تومان شد. درخواست برگشت شش میلیون و خرده را کردم و پس گرفتم، ولی سه میلیون و نیم دیگر را به من نمی دهند و می گویند سهام شده و نمی توان داد. اگر می توانید پول من را بگیرید. با سپاس

  3. ناشناس می گوید

    پیامک گران شد ؛ اما نه برای اپراتورها
    نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1394 کل کشور، قیمت هر پیامک را در سال آینده 10 ریال گران کردند.

    به گزارش ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس و در ادامه بررسی بخش درآمدی جزییات لایحه بودجه 94 کل کشور بند الحاقی به تبصره 19 را تصویب کردند.

    براساس این بند الحاقی، اپراتورهای ارایه دهنده خدمات مخابراتی موظف هستند علاوه بر قیمت هر پیامک (SMS) مبلغ 10ریال از استفاده کنندگان این خدمات دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین بند (ز) تبصره 18 را نیز به دلیل این که در لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر به صورت مجزا تصویب شده بود، حذف کردند.

    براساس این بند تمامی دستگاه های موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون محاسبات عمومی کشور و دارندگان ردیف در این قانون مکلفند در صورت درخواست متقاضی بخش خصوصی یا تعاونی وجوه نقد مورد مطالبه در قبال فروش محصول یا ارایه خدمت یا صدور مجوز بیش از یک میلیارد ریال از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی را طبق آیین نامه ای که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حداکثر در مدت یک ماه پس از تصویب این قانون به تصویب هیأت وزیران می رسد به صورت نسیه وصول کند و در صورت انعقاد قرارداد دریافت اقساطی یا دریافت یکجا، دستگاههای مذکور موظفند با دریافت تضمین های لازم، به تشخیص خود با افزایش مبلغ نقدی مورد مطالبه که میزان آن در آیین نامه مذکور تعیین می شود.

    http://tci.ir/post/detail.aspx?mc=4&sc=2&pc=1&ctg=3&c=1593&lang=Fa

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عجب جایی انگشت گذاشتن.

  4. ناشناس می گوید

    سیمرغ از صفحه ورودی tci.ir پر کشید!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جدی میگی؟

  5. ناشناس می گوید

    وزیر ارتباطات: تعرفه تلفن ثابت تعدیل می‌شود نه گران!
    وزیر ارتباطات تاکید کرد: هنوز تصمیم قطعی درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت گرفته نشده و درنهایت سیاست وزارت ارتباطات در این باره تعدیل تعرفه است، نه افزایش.

    محمود واعظی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه درباره تائید یا رد این موضوع که گفته می‌شود شرکت مخابرات ایران در قالب پیشنهاداتش به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات خواستار اعمال تعرفه 10 تومانی برای هر دقیقه مکالمه درون شهری و درون استانی شده، اظهار کرد: همواره اپراتورها و مخابرات پیشنهاداتی درباره افزایش تعرفه مطرح کرده و می‌کنند اما تا زمانی که این پیشنهادات در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات مورد بررسی‌های مختلف قرار نگرفته و به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارجاع داده نشوند و در آنجا بررسی و تصویب نشوند، تغییری در تعرفه‌ها نخواهیم داشت.

    وی ادامه داد: برای طی این روند به یک دوره زمانی نیاز است و اکنون پیشنهادات مخابرات در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی است و هنوز به کمیسیون تنظیم مقررات نرسیده است.
    وزیر ارتباطات همچنین اظهار کرد: برای تصمیم گیری درباره تعرفه نهایی نیز تا زمانی که این موضوع به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات نرسد نمی‌توان به طور قطعی موضوعی را اعلام کرد.
    وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که آیا همچنان مانند زمانی که تازه آغاز به کار کرده بود، بر لزوم حفظ تعرفه‌ها و فشار نیامدن به مردم تاکید دارد اظهار کرد: قطعا بر روی این موضوع همچنان تاکید داریم و بر همین اساس بوده که تعرفه اینترنت خانگی و یا اینترنت موبایل را کاهش داده‌ایم.

    وزیر ارتباطات ادامه داد: با اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت نیز تعرفه‌های تلفن ثابت شهری و استانی کاهش چشمگیری پیدا کرد اما با این وجود ممکن است در ارتباط با تغییر تعرفه تلفن ثابت پس از بررسی‌های مختلف به این نتیجه برسیم که لازم است در این زمینه تغییراتی داشته باشیم. با این وجود این سخن به معنای افزایش تعرفه نیست بلکه می‌توان از آن به عنوان تنظیم و تعدیل تعرفه‌ها یاد کرد.

    http://www.asriran.com/fa/news/383730/%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      كاش با اسم ميفرستادي كه تشكر كنم

  6. داخلي س ج 411 می گوید

    تا كنون به اين فكر افتاده ايد كه ميزان افزايش و يا كاهش عملكرد خودتان را در واحد مربوطه بعد از خصوصي سازي بررسي و آناليز كنيد؟!
    آيا با افزايش حجم عملكرد روبرو بوده ايد و يا كاهش و ركود؟ دليل آن را چه ميدانيد؟ بد نيست براي اينكه با گوشه اي از وضعيت فعلي شركت در بازخورد سياست هاي كلان مديران آن آشنا شويم، هر كدام فعاليت فعلي واحدهاي خود را تشريح و ارزيابي كنيم؟
    من در يكي از واحدهاي مديريت اداري مخابرات ايران مشغول به کار هستم و آخرين سال كاري خود را طي مي كنم. بعد از خصوصي سازي، از طرفی بدليل تغيير نظام اداري حاكم بر شركت، و از طرف ديگر عدم كارايي و چابكي قوانين فعلي و نيز متوقف شدن قوانين موجود و جديد (كه گاها نياز به تجديد نظر هم داشته است) و يا مغفول ماندن بعضي از دستورالعمل ها، با كاهش عملكرد و ركود كاري نسبت به گذشته روبرو بوده ايم.
    ميانگين عملكرد نسبت به گذشته يك به چهار و افزايش نيروهاي جايگزين پرسنل رسمي دو برابر بوده است، بدون اينكه هيچ منطقي براي افزايش اين نيروها وجود داشته باشد!
    البته مديران اداري براي استفاده از مزاياي مربوطه و نمايش كارايي غيرواقعي سعي در بزرگنمايي داشته كه متاسفانه با توجه به سياست غلط قبول بزرگنمايي و حجم جلسات بدون كارايي معمولا از ديد برنامه ريزان شركت مخفي مي ماند.

  7. مهدى کرمانشاه می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی و همکارا ن عزیر
    خبر مربوط به سختی کار روی سایت دیدیم. با شوق وذوق مراجعه کردیم به کارگزینی برای احکام کارگزینی و ارایه به اداره کار. اما با کمال تعجب کارگزینی کپی برابر اصل انجام نمیده و فقط کپی در اختیار ما قرار داد که ارزش قانونی نداره. مدیر مالی-اداری کرمانشاه فرمودن این قانون است. شاید واقعا قانون است، ما اطلاع نداریم. لطفا جناب سردبیر این موضوع توضیح بدین. شاید مدیر مالی کرمانشاه درست میگن.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدي جان
      من هر طوري و از هر طرفي جمع ميزنم يكي در مياد.
      آيتمهاي بيمه پذير اينهاست:
      مزد شغل
      مزد سنوات
      مزد پايه سربازي
      مزد رتبه (حتي علي الحسابش)
      فوق العاده سرپرستي
      مزاياي ماندگار سرپرستي
      ********* و براي 7 درصدي ها، اضافه كاري

      همه اين آيتم ها را با هم جمع كنيد ضربدر 0.09 براي 9 درصدها و يا ضربدر 0.07 براي 7 درصدي ها دقيقا (با چند ريال اختلاف) همون مبلغي در مياد كه در جلوي رديف بازنشستگي نوشته شده است.
      سوال ديگري هم هست؟
      امتحان كنيد بمن خبر بدين

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با نماينده خودتون در اداره كار تماس بگيرين.
      يكي از همكاران وظيفه اش همينه.
      امورات اداري اگر كارهاي بچه ها رو درست انجام ميدادن كه كار به اينجا نمي رسيد.
      كپي برابر اصل؟ نيازي هست؟

  8. خبرنگار 1 می گوید

    بشنو از ني! اما اين بار نه از جدايي، كه از فراق نظارت و خواب بدون بيداري ناظران دستگاههاي اجرايي و دولتي!
    پانزده، شانزده سال پيش در همين خراسان رضوي، يك كاردان ساختمان با نام آقايي با تائيد مديران وقت و بدون اطلاع صاحبان واقعي صندوق، مامور به صنوق 6 درصد ميشود و با مقداري از موجودي صندوق، 5 قطعه زمين 250 متري درخيابان اديب قاسم آباد خريداري مي نمايد. پس از خصوصي سازي، اين زمين ها به قيمت خوبي به فروش ميرود و پول حاصل از آن در صندوق رسالت شعبه احمدآباد (و باز بدون اطلاع اعضاي صندوق) سپرده گذاري ميشود. تا در عوض آن وامهاي چهل تا پنجاه ميليوني با بهره 4 درصد به مديران فعلي و سفارش شده هاي مديران پرداخت نمايد! خيلي از همكاران خراساني شايد تا به حال نام اين صندوق را نشينده باشند، اما هست و براي مديران و سفارشي ها تسهيلات وام با بهره 4% مي دهد.
    حالا بازنشستگان در ادامه نشست هاي مكرر و بي حاصل با مديرعامل اين استان موضوع را برملا ميكنند. غافل از اينكه ايشان خبر دارد و ضمن تائيد مي فرمايند هر كار از دستتان بر ميآيد بكنيد! آقاي مديرعامل چه كاري از ما ساخته است؟ به خدا شكايت مي بريم. در خاتمه فرمودند يك نامه به صندوق بنويسيد و مطالبه سهم خود را بنمائيد!
    آقاي مدير عامل! اين چندمين نشست ما با شما در يكسال گذشته است! هر بار وعده سرخرمن به والله از شما بعيد است. كار تا جايي پيش رفته كه جلوي اين همه آدم ذي حق مي گوئيد هر كاري از دستتان بر مي آيد انجام دهيد! امان از قضاوت، امان از عدالت، امان از گوش شنوا!

    عين همين قضيه چند سال پيش هم در صندوق ايثارگران رخ داد، ولي ايندفعه بانك انصار و مهر جاي صندوق رسالت را گرفتن! امان از نام مقدس ايثارگري! امان از آنان كه نام ايثارگري را دست مايه منفعت طلبي خود ساخته اند.

  9. فراموش شدگان می گوید

    طرحهاي من درآوردي يا بهانه براي حق خوري
    ديشب خوابم نمي برد و با خودم گفتم اگه مثلا و خدايي نكرده من مدير اداري مخابرات يك استان بودم (پناه بر خدا از حق الناس) و قرار بود براي خوش خدمتي به سكو نشينان مركز يك طرح بدم تا پاداش آخر سال همكاران را به بهانه اي كم و كسر كنم كه مثلا شكل قانون مندي هم داشته باشه، چيكار مي كردم. حتما يك طرح مي دادم كه مثلا ملاك پرداخت پاداش: حضور و غياب به موقع، آموزش، نظام پيشنهادات و سرعت پاسخگويي به كارتابل باشد.
    بگذريم از اينكه سيستم حضور و غياب دست خودمون و كساني هست كه ماشاء ا… برا خودشون وضعيتي بهم زدن و خيلي ميشه توش دست برد! ولي خيلي ها ديدن كه من اكثر مواقع ساعت هشت و نه، در حالي كه سرم بوي صابون لوكس ميداده، اومدم تو اداره! جواب اونا را چي بديم؟! نمي گن حاجي، كربلايي علم، علم! بعد گفتم خوب بگن مثل اينكه مديري گفتن و اصلا از كي تا حالا كسي به حرف چارتا كارمند توجه كرده كه اين بعديش باشه!
    ولي پاسخكويي به كارتابل خوب است! يادم آمد زماني كه فقط يك كارشناس معمولي بودم، يك كارشناس مسئول داشتم كه هفته اي دو روز بيشتر تو اداره نبود و دو هفته يكبار هم بيشتر كارتابلش رو نگاه نمي كرد! وقتي هم به من ارجاع ميداد اكثرا زمان مفيد پاسخگوئيش گذشته بود. خوب گناه من چي بود كه بايد به پاي اوني مي سوختم كه هم شيريني مسئول حضور و غياب رو هميشه با خودش داشت و هم دل رئيس و مدير بالاتري رو! يعني منم بايد اونطوري بودم! لعنت خدا بر شيطون.
    تازه اكثر نامه ها قبل از اينكه كارتابلي بشه، فيزيكي جوابشو داده بوديم و يكي نبود بگه آقا! انرژي سيستم را اينقدر با موازي كاري نگيريد! تازه نصف مطالب كارتابل هم يا تبليغي بود و يا آموزش و يا مطالبي كه اصلا ربطي به ما نداشت!
    ولي آموزش ديگه نبايد حرفي توش باشه! باز يادم اومد بخاطر همون كارشناس مسئولمون، اكثرا وقتي مي فهميديم كه يك دوره گذاشتن كه زمانش تموم شده بود! اگر چه خيلي از دوره ها را به به من اعلام نمي كرد و يا اگر هم اعلام ميكرد چون نبود بايد من مي بودم و حتي اگه يك دوره رو هم ثبت نام ميكردم، چون وسيله نداشتم براي رفتن به اون ور شهر بايد دو ساعت زودتر مي رفتم كه اونم از نظر آقايون گناه كبيره بود!
    گفتم نظام پيشنهادات ديگه بي حرفه بي حرفه! ولي خاطرم هست يك زماني كه طرح ميدادم بعد از يك ماه يك بهانه بهش الصاق ميكردن و رد ميشد، ولي سه ماه بعد همون طرح اجرا ميشد! خدا ازشون بگذره! تا اينكه يكي از اعضاي همين كميته هاي نظام پيشنهادات يواشكي بهم گفت اكثر طرحهاي خوب همينطوري يه اشكال ازش ميگيريم و بعد يكم روش كار ميكنيم و با يكم دست كاري به اسم فلان مدير و يا دوست رفيق تمومش ميكنيم! واسه همينه كه اگه سابقه نظام پيشنهادات مديران رو نگاه كني پره از طرحها مصوب. و مديران ارشد ساده لوح هم فكر ميكنن چه مديراني پرورش داده اند! حالا كو انگيزه براي پيشنهاد؟
    تو همين افكار بودم كه ياد يه بنده خدایی از مدیران همين شركت افتادم كه سكته كرد. نه كسي يادش ميكنه و نه كسي دعايي! گفتم خدايا شكرت! مقدار پاداشي كه از ما كسر ميشه بزار به حساب صدقه سلامتي مون .

  10. ناشناس می گوید

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    یک سوال داشتم؟
    نیروهایی که در آزمون اخیر استخدام شدند.با وجود اینکه قبلا نیز کارمند شرکت مخابرات بودند.ولی سنوات سابقه کاری با وجود فیلد کاری مرتبط براشون اعمال نشده است.
    درصورتی که شرکت ارتباطات سیار با وجود اینکه درصدی از نیروهایی که جذب کرده بود کارمند شرکت مخابرات بودند و از لحاظ فیلد کاری برای شرکت ارتباطات سیار نامرتبط محسوب می شدند.ولی سنوات خدمت را بهشون اختصاص دادند.
    آیا قرار نیست سنوات خدمت را به کارکنان اختصاص دهند؟
    با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      این سنوات وقتی رسمی و دائمی شدین براتون در نظر گرفته میشه چون بیمه پرداخت کردین.
      در دوران قراردادی هم زیاد سخت نگیرین.
      فعلا ماندن شما مهمتر است.

      1. ناشناس می گوید

        مگه تا الان بیمه پرداخت نکردیم؟ بنظر شما ده سال زمان کمی برای کار کردن؟
        جالبه! یعنی امکاه داره که ما رو نگه ندارند یا دوباره پیمانی کنند؟ بعد از این همه امتحان و دردسر. خدا به داد برسه.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          نه بابا
          اينقدر نگران نباشين.

  11. قم می گوید

    سلام به همه همکاران عزیز . امروز به ما حقوق و عیدی و هدیه دهه فجر وسیصد تومان علی الحساب معوقه رفاهی نود و سه رو پرداخت کردند. مجموعا باعث شد تو این ماه لذت حقوق یک ماه عادی بعضی از مدیرها رو درک کنیم . لذت شیرینی بود. امیدوارم شما هم طعم این لذت رو حداقل یکبار بچشید . سرافراز و شادکام باشید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خوش بحال شما
      بسیاری از استانها مشخص شده ممکنه بتونن فقط حقوق رو پرداخت کنن
      شما شاهانه گرفتین

  12. سجاد می گوید

    سردبیر جان سلام، خسته نباشید. عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی.
    آقا امروز در استان تهران حقوق به همراه عیدی پرداخت شد. آخر وقت فیش حقوقی هم پرینت گرفتم ولی الان در منزل در دسترس نیست.
    مبلغ عیدی یک میلیون و هشتصد و بیست و خورده ای هزار تومان بود و یک آیتم به مبلغ 122 هزار تومان هم برای دهه فجر پرداخت شد.
    پرداخت همزمان عیدی و حقوق سبب تعجب من شد و آماده شدن فیش حقوقی نزدیک ساعت 2 عجیب تر بود!
    امیدوارم پاداش شایعه شده که در سایت هم به آن اشاره شد، در اسفند رنگ واقعیت بگیره.
    راستی سردبیر جان این معوقات سال گذشته که هر ماه مخابرات ایران دستور پرداختش میده در خود مخابرات ایران پرداخت شده؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      معوقات رفاهی رو میگین؟ بله!

  13. پیام می گوید

    شرکت مخابرات ایران ، شرکت برتر گروه ارتباطات و مخابرات شد

    سازمان مدیریت صنعتی در سال 1393 برای هفدهمین سال پیاپی ، 500 شرکت برتر ایران را معرفی کرد که در این رتبه بندی ، شرکت مخابرات ایران توانست در گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه نخست را به دست آورد.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، همایش معرفی شرکت های برتر ایران صبح امروز با حضور مدیران 500 شرکت دولتی ، خصوصی و عمومی ، مدیران وزارت صنعت و معدن و تجارت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و طی آن 500 شرکت برتر ایران در پنج گروه صد تایی و در بخش های مختلف معرفی شدند.

    براساس این گزارش ، شرکت مخابرات ایران رتبه ششم در بالاترین ارزش افزوده ، رتبه چهارم در بالاترین ارزش بازار ، رتبه چهارم در اشتغال زایی و رتبه پانزدهم در فروش را کسب و به این ترتیب بالاترین امتیاز در گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از آن خود کرد.

    در این رتبه بندی گروههای صنعتی به 29 گروه تقسیم و در هر گروه یک شرکت به عنوان شرکت برتر معرفی شده است. لیکن در رتبه بندی بالاترین فروش ، بیشترین صعود ، بالاترین سهم بازار ، بیشترین رشد فروش ، بیشترین دارایی ، بالاترین اشتغال زایی ، بیشترین صادرات و بیشترین بازدهی فروش ، 500 شرکت برتر ایران در قالب پنج دسته 100 تایی بدون در نظر گرفتن گروه ارزیابی شده اند.

    براساس این رتبه بندی ، علاوه بر شرکت مخابرات ایران ، شرکت ارتباطات سیار به عنوان تنها شرکت گروه ارتباطات و مخابرات در بخش ارزش افزوده حائز رتبه برتر شد.

    سازمان مدیریت صنعتی به عنوان متولی بررسی و تعیین یکصد شرکت برتر ایران ، بر اساس اطلاعات سال مالی 1392 ، شرکت مخابرات ایران را در رتبه پانزدهم قرار داد.

    گفتنی ست ، شرکت مخابرات ایران در سال گذشته نیز ، با کسب 5 مقام برتر ، در کل شاخص های سازمان مدیریت صنعتی ، به عنوان شرکت برتردرمیان 500 شرکت برتر ایرانی شناخته شد. این در حالی ست که این شرکت در حوزه اشتغال زایی از رتبه پنجم در سال 1392 به رتبه چهارم در سال 1393 ، ارتقاء یافته است .
    tci.ir

  14. پیام می گوید

    تیتر این خبر با متنش پیوند جالبی داره:

    با حضور دکتر واعظی در فراکسیون رهروان ولایت مجلس برنامه توسعه مخابرات مورد بررسی قرار گرفت.

    رییس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خبر داد و گفت: در این جلسه واعظی به عمده سوولات نمایندگان در خصوص سرعت اینترنت و توسعه تلفن ثابت در روستاها پاسخ داد.

    ” سبحانی‌فر ” در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی موبنا با اشاره مباحث جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت : در این جلسه دکتر واعظی به دغدغه‌های نمایندگان مبنی بر قطع مکرر تلفن‌های همراه اشاره داشت که در این رابطه قول‌های پیگیری مجدانه را به نمایندگان مطرح کرد.

    وی افزود: همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه به مباحثی همچون مشکلات حوزه انتخاباتی نمایندگان اهم از آنتن دهی تلفن های همراه در روستاها, سرعت اینترنت پرداخت.

    سبحانی‌فر افزود: توسعه صادرات، تقویت پهنای باند اینترنت و اهمیت موضوع ترانزیت و ارتباطات با کشورهای آسیای میانه اشاره کرد.

    وی افزود: در این جلسه واعظی به مبحث هم کد کردن تلفن‌های ثابت که قرار بود در هر استان یک کد مشخص وجود داشته باشد اشاره کرد که در حال حاضر هر استان دارای یک کد مشخص است.

    رییس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: همچنین وزیر اعلام کرد که در مورد شبکه ملی اطلاعات این وزارت خانه تمامی تلاش ها خود را انجام می دهد تا این پروژه در سال 94 با سرعت بیشتری انجام شود.

    سبحانی‌فر همچنین فیلترینگ هوشمند را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت دانست و عنوان کرد: وزیر از سعی و تلاش روزانه این وزارت خانه برای جلوگیری از فعالیت های مجرمانه در محیط های مجازی خبر داد و در این جلسه اعلام داشته که این وزارت خانه تا کنون توانسته گام هایی چشمگیری در فیلترینگ هوشمندانه شبکه های مجازی داشته باشد

    tci.ir

  15. بي زبون می گوید

    منابع انساني عامل بقاي هر سازماني است!
    اينو كي گفته؟ خوب معلومه، اين جور چيزا رو معمولا معاون هاي توسعه هاي سرمايه هاي انساني بايد بگن! خوب جناب باطنی خان ما هم كه از قضا بزرگشونه اينو گفته. منم ديدم ديدگاهشون به من خيلي نزديكه، گفتم براي شما هم توضيح بدم.
    ببينيد! اگه نيروي انساني نباشه، نمي شه حقوقشون رو قسطي بديم و كلي حال كنيم! يا شركت درست كنيم اسمشو بذاريم، انغوزه، با سهامداري مديراي عزيزمون تا خلاصه قد بكشه، بشه تي تي تي فعلا اوليش. (چرا وقتي آدم سرديش ميكنه زبونش ميگيره؟!).
    به گزارش روابط حمومي و اموربين الملل كه از قضا اموربينلمللش با بكارگيري مشاوراي خارجي، خيلي هم فعال نشون ميده و رئيسش هم نگو، قند عسل كه همين تازگي گفته بود بازنشستگي از سكه افتاده يا سكه افتاده و نمي شه به بازنشسته ها داد و خلاصه يه چيزي تو همين مايه ها و ايشون هم يه جورايي نظرش با من نزديكه …..
    ببخشيد از موضوع دورشديم، بعله معاون جونم فرمودند يك سازمان موفق با هر استراتژي كه باشد نيازمند تهو و ارتقاء است. ببينيد با هر استراتژي رو تأكيد ميكنم، با هر استراتژي يعني اينكه هر استراتژي كه داشته باشي، نخواين ديگه بيشتر توضيح بدم، مطلب كاملاً واضحه عزيزم!
    خبرنگار همون روابطه پرسيده: در بعد فرهنگ سازماني چه تمهيداتي انديشيده ايد؟ فرمودن راه دادگاه و دادگاه كشي رو مفتوح فرموديم!
    باز ازشون پرسيدن: چه برنامه هايي براي آموزش مستمر كاركنان تدارك ديده ايد؟ فرمودن اولش صبر ايوب رو بهشون ياد ميديم و دومش كوچه پس كوچه ها دادسرها رو!
    بعدش هم يك لبخند مليح زدن و بنده روي اين ملاحت تأكيد دارم و ادامه دادن با توجه به موفقيت هاي چشم گير بازنشست كردن هاي ماضي، باز نشستگي ها را ادامه ميدهيم تا ببينيم چه کسی از رو ميرود!
    در زمينه بيمه درمان هم خود پيداست از زانويمان
    و …. خيلي حرفاي قشنگ قشنگ ديگه كه اگه سرتون گرفت بريد توي سايت مخابرات ايران و هر كار دلتون ميخواد بكنيد! ببخشيد يعني مطلبشو كامل بخونيد.

  16. صبوری می گوید

    با سلام
    با همت و تلاش هيئت موسس كاركنان استان خوزستان و با گذراندن مراحل قانوني تشكيل مجمع صنفي كاركنان و مصوبه اداره كار و اداره كل تعاون استان و ثبت نام اكثريت كاركنان رسمي و قراردادي، انتخابات قانوني انتخاب اعضاء هيئت مديره و بازرسين بصورت الكترونيكي در سطح استان خوزستان مورخ 2/12/93 برگزار ميگردد.
    از جمله اهداف اعضاء كانديد هيئت مديره: احقاق حقوق قانوني و رسيدگي عاجل مطالبات اداري و مالي و معوقات كاركنان از طريق مجاري قوانين صنفي و به موازات آن تشويق كاركنان به بهره وري بيشتر و ارائه خدمات به مشتريان و رضايت مندي و مشتري مداري بيشتر مشتريان مخابراتي خواهد بود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فردا شب منتشر میکنم.

  17. تلاشگران3 می گوید

    مدیر عامل فارس هم که عوض شد . ببینیم جدیده چه گلی به سر هم استا نیها و همکاران می زند. مطمئن باشید اش همان اش است.فقط برای خودشان بهتر می شود یعنی اشپز

  18. تلاشگران3 می گوید

    سردبیر سلام. از بدو استخدام تلاشگر بودم، با احساس مسئولیت بسیار. چنانچه که مخابرات را بیشتر از خانه خود میدانستم و برای پیشرفت و تعالی آن از هیچ کوششی دریغ نمیکردم. حتی به جسم خود بیش از اندازه فشار می آوردم. ولی چه سود؟ من و همکاران، بسیار در اتاق در بسته ای بودیم و فکر میکردیم که مخابرات خانه ماست و برای خانه و خانواده هر چه در چنته داری باید روکنی. ولیکن چه سود!
    نمی دانستیم که در پس پرده ها چه خبرهاست.
    نه ارتقاء و ترفیعی در کار بود و نه پاداش و بهره وری، و حتی از حقوق مسلم خود نیز مثل حق ماموریت و اضافه کار و… بی خبر بودیم. حال که به زمان بازنشستگی رسیده ایم
    مدتها در حالت بلاتکلیفی بسر بردیم. یواشکی متوجه شدیم که بالادستی ها (مثل عضو هییت مدیره و معاون و مدیر) بازنشسته می شوند. پاداش سنوات و پاداش تشویقی بصورت یکجا و در مدت کوتاه به حسابشان ریخته می شود. ما نیز خواهان بازنشسته شدن شدیم، ولیکن به ما گفته شد از رییس اداره به بالا را تهران به ما اجازه داده است که بازنشسته نماییم. این چه صحبتی است؟! بابا این چه حرفی است. رییس اداره به بالا که با حقوق های خوب و پاداش های بالا بازنشسته می شوند!
    در ازای هر رییس به بالا، دو یا سه نفر پایینتر را میشود بازنشسته نمود، ولیکن فایده نداشت!
    بعد از اینکه چندین نفر از بالایی ها بازنشسته شدند خبر فوری همه را متعجب نمود. گفتند اگر می خواهید بازنشسته شوید بایستی تعهد بدهید که پاداش تشویقی را ماهیانه و به اندازه آخرین حقوق دریافتی دریافت نمایید، یعنی حداقل 30 ماه. و تعهد بدهید که متقاضی تغییر صندوق بازنشستگی نباشید.
    با خودمان زیاد کلنجار رفتیم، اعصاب و روان به صورت شبانه روزی درگیر چنین مسایلی شد، بطوریکه واقعا افسرده و ملول گشتیم.
    آخر ظلم به این آشکاری را که می تواند تحمل کند! برای چه تحمل کنی؟ با هر کس صحبتی می شد به جای همراهی و همفکری میگفت اگر چینن نکنی همین هم از کفت میرود.
    به هر حال به این نتیجه رسیدیم که سلامتی در خطر است و یارای تحمل کم
    پس چه بهتر هرچه زودتر تعهدها را بدهیم و از این مهلکه جان سالم به در بریم. ناچار چنین کردیم و همان هم شد.
    امید که شاید تغییری حاصل شود، ولیکن همه تغییرات در جهت منافع دیگران و بزرگترها بوده است.
    بطور مثال دو همکار که هم سابقه و هم مدرک بوده اند، یکی حقوق ماهیانه 3500000 تومان و مجموع پاداشها حداقل 270 میلیون تومان، دیگری حقوق ماهیانه 2 میلیون و مجموع پاداش 170 میلیون. که اولی نقدأ دریافت نموده است و دیگری بایستی نصفش را قسطی دریافت نماید.
    به ناچار باید به خدا پناه ببریم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تلاشگر.3
      عزیزم
      آنچه کرده اید و کرده ایم برای چیزی بوده است که بدست آورده ایم, وجدان راحت, خواب آرام, وزر و وبال کمتر.
      متاسفانه امروزه ارزش ها معکوس شده.
      اما در مورد حق امروزتان!
      بفرمایید ببینیم شما از کدام استان هستید؟
      این موارد برای بازنشستگی همین روزهاست یا مال پارسال؟
      آیا قبلا یعنی پارسال به شما گفتن 30 ماهه بگیرید یا امسال؟
      لطفا پاسخ اینها رو بدین تا ببینیم نقدیر الهی چه حکم میکنه.

      1. تلاشگران3 می گوید

        فارس . همین امسال. امسال تعهد گرفتن

  19. ب م می گوید

    سلام

    سردبیر جان از 28 سال چه خبر؟ با تشکر. خدا خیرت بدهد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جانم عزیزم!
      فعلا هیچی!
      فعلا زیاد قدرت تحمل ماها رو ندارن!
      یه ذره صبور باش.

  20. ناشناس می گوید

    یک پیشنهاد: تصویری که برای “مکان تبلیغ شما” در ابتدای ستون راست صفحه در نظر گرفتید را تغییر بدید. حداقل آرم وایبر رو ازش حذف کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم. شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here