مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما

[box type=”shadow” ]مخابرات ما (سردبیر) – دوستان عزیز, از زحمات شما بسیار سپاسگزارم.

جز من و شما کسی این خبرها را نمی بیند. لذا شما هر چه در نظر دارید بنویسید من با شیوه خبری اصلاحش خواهم کرد. در ابتدا حتما نام استان را  (در بخش نام) ذکر کنید.[/box]

 

302550cookie-checkارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما
628 نظرات
  1. حسین علمداری ایلخچی می گوید

    کریستیانو رونالدو، لباس هایش را با دقت انتخاب می کند و در مراسم توپ طلا حاضر می شود. وقتی نامش اعلام می شود نعره ای می زند تا به همه دنیا اعلام کند که من بهترین هستم و اکنون پاداش زحماتم را می گیرم. پیش و بیش از همه انتخاب کنندگان، داور درونش متقاعد شده که بهترین است پس پاداشش و خوشحالیش را نه تنها کتمان نمی کند، بلکه با نعره ای که از قبل برنامه ریزی کرده به همه دنیا اعلام می کند و به آن افتخار می کند.

    مدیر و روسای ادارات و دیگر مسوولان ارتباطات سیار در «شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی» پاداش هایی از «شرکت ارتباطات سیار» گرفته اند که تمام مراحل آن دور از انظار «قره کارشناس» ها انجام شده است و بدنه کاری و کارشناسی فقط در حد شایعه از آن خبردار می شوند. نه مراحل تخصیص پاداش بر همگان روشن است و نه میزان و معیار آن و نه لیست کسانی که به قاعده باید مفتخر و الگوی دیگران باشند. پس هر چند گیرنده پاداش از دریافت آن خوشحال است اما نه تنها نمی تواند به آن افتخار کند، بلکه سعی در کتمان آن می کند و نه عجب است که در این امر نیز موفق نمی شود.

    سال هاست که با پرداخت هر پاداش در این مجموعه نه تنها انگیزه ای برای ادامه کار ایجاد نمی شود، بلکه تعدادی دیگر بر ناراضیان و کم انگیزه ها افزوده می شود و هر پاداش و تشویقی دقیقا و شدیدا ضد اهداف ذاتیش عمل می کند.

    البته متاسفانه به نظر می رسد که ادامه کار ارتباط چندانی با انگیزه و توان بدنه کاری و کارشناسی مجموعه ندارد و ارزیابی «شرکت ارتباطات سیار» از کار مجموعه، بیشتر به قدرت لابی و چانه زنی مدیران وابسته است تا توان کارکنان و اندازه کارشان. مثل استادی که امتحانی بسیار سخت و غیر منطقی گرفته و پس از افتادن دانشجوهایش با معیارهای کلی و دم دستی نمرات را به نمودار کشیده یا به عجز و لابه و استغاثه سمج تر ها نمراتی بر نمراتشان می افزاید.

    این بار مبالغی که شایع شده تعداد صفرهایی بیش از دفعات قبلی دارد و طبق معمول نه کسی تایید می کند و نه تکذیب. اگر این ارقام صحت داشته باشند، باید پرسید چگونه است که مدیری به خاطر توفیق کاری شایسته تشویقی چند ده ملیون تومانی می شود در حالی که کسی از بدنه کاری و قاعده هرم شایسته تقدیر شناخته نمی شود. آیا ارزیابی کارکنان یک بار برای همیشه، آن هم موقع انتصاب های سلسله مراتبی، انجام شده و تا پیش آمد های اضطراریِ منجر به جابجایی های گاه به گاه، دیگر در آن تجدید نظر نخواهد شد؟ کسی که در قاعده هرم واقع شده به کدام دلخوشی و انگیزه باید تلاش کند و به کدام سازمان «تعلق و تعهد» داشته باشد؟

    برخی مدیران به این استدلال پناه می برند که پاداش ها مستقیما از طرف «شرکت ارتباطات سیار» پرداخت شده است و ایشان نقشی در آن نداشته اند. هرچند پذیرش این ادعا برای من ممکن نیست، لیکن در صورت صحت آن ابهاماتی مطرح می شود:

    1) شرکت «ارتباطات سیار» چه مقدار بر کاری که در «شرکت مخابرات استان» انجام می شود اشراف و از کارکنان آن شناخت دارد که می تواند افراد شایسته را از ما ناشایستان تشخیص داده و مورد تشویق قرار دهد.

    2) مدیری در یک شرکت (استانی) در سال مبلغی در حد یا کمی بیش و کم از حقوق دریافتی از استان را از یک شرکت همکار (سیار) پاداش می گیرد (لطفا به «اگر» فوق الذکر توجه شود!). این دو شرکت دو طرف یک قرارداد (یا تفاهم نامه) با داده ها و ستانده هایی احصا شده هستند و حتی علیرغم تعلق به یک هلدینگ در اهداف و نتایج خود دارای واگرایی های قابل توجهی هستند. با این وصف این مدیر به کدام شرکت «تعلق و تعهد سازمانی» بیشتری خواهد داشت.

    3) برای من جای سوال است که در صورت های مالی شرکت ارتباطات سیار، پرداخت پاداش های خارج از قرارداد به اشخاص حقیقی شاغل در شخص حقوقی طرف قرارداد، تحت چه عنوانی ذکر می شود و آیا این امر مورد اشکال حسابرسان قرار نمی گیرد (دوستان متخصص حسابرسی لطفا در این باب نظر دهند)؟

    4) البته تردیدی نیست که چنین پرداخت هایی با هماهنگی مدیران ارشد هر دو شرکت انجام می شود اما سوال اینجاست که آیا پیمانکاران و دیگر اشخاص طرف قرارداد با شرکت های استانی نیز می توانند جهت تسریع یا بهبود کارهای قراردادی خود، به عنوان تقدیر از برخی مدیران یا کارکنان شرکت، پاداش هایی به آنها پیشنهاد یا پرداخت نمایند (البته با هماهنگی با مدیران ارشد!)؟

    5) چگونه است که یک شرکت توان پرداخت پاداش های چند ده ملیون تومانی را، خارج از قرارداد، دارد، اما توان تامین چند مجموعه ادوات سالم پوشش گیری، یا خرید لایسنس برای نرم افزار یا شبکه خود را ندارد؟

    ……………..
    گذارت از آستانه ی ناگزیر
    فروچکیدن قطره قطرانیست در نامتناهی ظلمات:
    «ــ دریغا
    ایکاش ایکاش
    قضاوتی قضاوتی قضاوتی
    درکار درکار درکار
    میبود!»
    شاید اگرت توان ِ شنفتن بود
    پژواک ِ آواز ِ فروچکیدن ِ خود را در تالار ِ خاموش ِ کهکشانهای ِ
    بیخورشیدــ
    چون هُرَّست ِ آوار ِ دریغ
    میشنیدی:
    «ــ کاشکی کاشکی
    داوری داوری داوری
    درکار درکار درکار درکار…»

    اما داوری آن سوی در نشسته است، …………..

  2. رضا می گوید

    مشاور أمور مجلس مدير عامل يك ماه پيش منصوب شد. پس از گذشت يك ماه، ايشان بركنار و مدير پروژه تاليا كه يك فرد فني و البته از دوستان مدير عامل هست جايگزين ايشان شد. اين انتصاب و عزل بدون مفهوم و عجيب براي چي هست؟

  3. یک نفر می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    من امروز از بچه های مالی تهران شنیدم که میزان پاداش آخرسال 95 درصد تعیین شده و این مبلغ توسط مخابرات ایران پرداخت شده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پرداخت شده؟
      پس چرا توی حساب نبود؟
      بررسی میکنم.

      1. هستی می گوید

        به ما هنوز پرداخت نشده ، مالی گفته احتمالا تا آخر این هفته پرداخت میشه . درصدشم نگفتند.

  4. کارگر مخابرات اهواز می گوید

    سردبیر جان سلام
    از خوزستان – شهر اهواز مزاحمتان میشوم
    چند سوال بی پاسخ در مخابرات خوزستان و شاید در استانهای دیگر …….
    1- چرا شرکت مخابرات خوزستان اقدام به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل پرسنل تحت پوشش پیمانکار نیروی انسانی نمی کند، در حالیکه در برخی از استانها انجام شده است؟
    ۲- برای پرسنل رسمی، اگر کار به شکایت و شکایت کشی شود، تعطیل کاری و جمعه کاری پرداخت میشود، ولی به نیروهای تحت پوشش پیمانکار نیروی انسانی که شیفت کار هستند، خیر؟ چرا مرخصی جبرانی شامل نیروهای رسمی شیفت کار میشود ولی نیروهای پیمانکار خیر؟ مگر همه زیر نظر قانون کار نیستند؟ آیا قانون کار پرسنل رسمی و پیمانکار با هم فرق میکند؟ چرا برای نیروهای شیفت کار که جزء مشاغل سخت و زیان آور نیز می باشد در لیست ارسالی به تامین اجتماعی با عنوان کارگر ساده با حداقل حقوق
    ارسال میشود، نه کارگر فنی؟ و چراهایی که بدون جواب خواهد ماند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محسن جان
      این موارد فقط شامل خوزستان نیست
      در همه استانها وضع همین است.
      که قطعا خلاف قانون است.

  5. ب م می گوید

    سلام

    آیا مدیران عزیز نمی دانند که کارکنان با شکایت حق حقوق خود را می گیرن؟ در استان ما یک سری شکایت کردن گرفتن.

    مدیران منتظرن تا بقیه نیز شکایت کنن. دیگه ثابت شده با شکایت می شود حق را گرفت. به نظرم بهتر است مدیران بزرگوار سایر همکاران را به زحمت نیندازن. رفاهیات 92 را ……

    1. ابتكار می گوید

      روي مقوله شكايت كمي بيشتر فكر كنيم !
      نكنه تفاهم نامه اي بين مخابرات و دادگستري تنظيم شده ، كه …. . اگر نه يك نفر كه شكايت كند ، مدعي العموم بايد براي ساير كه معمولا در ادارات بسيار هستند ، عدالت را اجر كند ! اگر پس از شكايت افراد به حق خود ميرسند ، چرا مردم و كارمندان مخابرات يك نماينده ندارند كه از حق همه دفاع كند !

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ابتکار عزیز
        شما بیش از آنچه که باید , آماده خواه هستید!
        در قانون هر کسی مدعی است باید خودش شکایت کنه.
        یا وکیل بگیره.
        از کجا معلوم شرایط شما دقیقا مثل شرایط دیگری باشه؟
        ببخشید! شما صریح حرف زدید منهم صریح نظر دادم!

        1. ابتكار می گوید

          سلام
          هم صريح و هم منطقي و هم بي بغض بي غرض!
          ما به التفات مبلغ ذخيره مرخصي براي هر بازنشسته شرايط خاص خودش را دارد! قبول
          مطالبات پرداخت نشده صندوق 6 درصد براي هر بازنشسته شرايط خودش را دارد! قبول
          و…. ! قبول
          حق با شماست.

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            ابتکار عزیز
            ممنونم که با لطف به نظر من توجه کردین.
            اما در کنار تمام حرفها باید بگم , شرکت مخابرات هم وظیفه ای داره.
            وظیفه مخابرات اینه که یک حکم رو برای همه اجرا کنه و به همون استناد کنه.
            باز هم سپاسگزارم.

  6. امید می گوید

    سلام:
    امروز رفتم برگه جدید سهام را گرفتم، تعداد سهام همراه اول به 1743 افزایش پیدا کرده یادتان هست زمانی از همه 100 سهم کسر کردند حالا نمیدانم این سهام از کجا آمده،ضمنا آیا این از نظر قانونی درست است که بدون موافقت شخص برایش سهام خریداری کنندبعد هم قید نشده که این تعداد سهام به چه قیمت خریداری شده و به چه صورت باید مبلغش را پرداخت کرد،آیا این باعث نمیشود که سهام همچنان در بند بماند، یا اینکه با وضع فعلی بورس آیا همکاران متضرر نمی شوند لطفا در این خصوص اطلاع رسانی کنید. امید از استان مرکزی– اراک

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اوه! امید جان!
      ارزش سهام تقریبا نصف شده, لذا تعدادش تقریبا دو برابر شده.
      مدیران و سهامدارن و … تصمیم گرفتن ارزش سهام رو پایین بیارن که دلایل فنی داره لذا این سهام مال شماست خرید جدید هم نیست فقط واسه اینکه ضرر مالی نکنید تعدادش رو زیاد کردن

  7. hamzeh می گوید

    با سلام به تازگی نامه ای از طرف مدیریت مالی جهت توجیه دیر کرد پرداخت حقوق ماه دی در استان گیلان به شرح ذیل ابلاغ شد:
    با عنایت به نا سپاسی تعداد کثیری از همکاران بازنشسته مخابرات که سالهای متمادی از سفره این شرکت ارتزاق نموده اند. در حرکتی ناجوانمردانه بیش از 18 میلیارد ریال از نقدینگی شرکت بر اساس احکام صادره از سوی اداره کار و امور اجتماعی از حسابهای شرکت خارج نمودند.ضمن اینکه پرداخت پاداش پایان خدمت همکاران مذکور نیز با دریافت تسهیلات با بهره 25 درصد بصورت یکساله تامین شده بود که بار مالی بیش از 300 میلیارد ریال را به همراه داشته بود لذا جمیع این موارد سبب گردید شرکت در پرداخت حقوق دی ماه سال 93 با دچار مشکل جدی گردد.لذا ضمن عرض پوزش از کلیه همکاران زحمتکش … حداکثر تا دوازدهم بهمن ماه جاری … امکان پرداخت حقوق میسر نمی باشد
    مدیریت مالی شرکت مخابرات گیلان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جدي ميگي؟
      لطفا فوري دوباره تاييد كنيد!

      1. حمزه می گوید

        بله. اگه خواستید تصویر نامه را ارسال می کنم

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          خب بله.همون اول بايد ميفرستادي.فوري.ما كه منتشر كرديم ولي ريسك بود ديگه

  8. صبوری می گوید

    جناب آقاي مهندس خسروي – مديريت محترم شركت ارتباطات زيرساخت
    باسلام وعرض ادب واحترام
    كاركنان سختكوش شركت مخابرات استان خوزستان نشآت گرفته از هشت سال دفاع مقدس و روزهاي پرالتهاب جنگ وسازندگي كه هم اكنون گردوغبارموهاي سفيدبرروي رخ آنان ناشي از، ازخودگذشتگي هاو ايثار درراه خدمتگذاري به مردم همچنان زبانزد ساير نهادهاي هم استاني خود بوده وهستند.
    از هنگام تفكيك و جدايي دوشركت بزرگ (زيرساخت و مخابرات ايران )جدا از فواصل مالي -اداري -ساختماني -وكاري بين دوشركت متاسفانه عملكردكاركنان نمايندگي شما علي الظاهرنشان دهنده آمدن موجوداتي ازكرات ديگر وارد استان شده اند.
    باگذشته بسيارنامطلوب از رفتارهاي نامناسب كاركنان نمايندگي زيرساخت استان خوزستان باكاركنان مخابرات استان بايد گفت روابط وبرخوردهاي ناشايست دو تن ازكاركنان ( مسئول ) نمايندگي شركت ارتباطات زيرساخت استان خوزستان با كاركنان مخابرات استان خوزستان بسیار زننده است.
    كمتركاركنان فني واداري مخابرات استان خوزستان سراغ داريم كه هنگام ورود به ايستگاههاي زيرساخت زهرچشم دوتن ازمسئولين شما به آنها نخورده باشد . هرچند تقابل اينگونه رفتارها هنگام حضوركاركنان و پيمانكاران زيرساخت درايستگاههاي استاني درصورت پايان گرفتن صبرمسئولين استاني امكان پذيرميباشد .
    شايدواحتمالا لاينحل و جابجاننمودن وتذكرندادن وتغييرنكردن رفتارهاي ناشايست آنان نشانه تاييد اينگونه رفتارها ازجانب شخص جنابعالي باشد. (خصوصا يكي از مسئولين به اصطلاح حراست كه شنيده ايم كه ايشان گفته است كه ازدست جنابعالي حكم سازماني دارند). ختم كلام
    مهندس خسروي عزيز مابه شما خيلي اعتقادداريم وميدانيم اينگونه رفتارها موردتاييد وپسندشما نمي باشد لذا از حضرتعالي براي چندمين باراستدعا داريم اگرقادر به جابجايي يا تعويض اين افراد درنمايندگي خوزستان نميباشيد حداقل
    به شئونات پست سازماني اعطاء شده ازطرف شما احترام بگذارند.
    معاونين ومديران مخابرات استان خوزستان به حرمت حضرتعالي دركليه سطوح مختلف مسئوليتي در جلسات مختلف (معاون – مديريت ها – روساي ادارجات – واحدهاي فني ) باحضوررئيس نمايندگي كنوني حل اختلافات حاضرومطيع اوامر نمايندگي بصورت كتبي ( تفاهم نامه ) بوده وهستيم ليكن درادامه روند كاري متاسفانه رفتارهاي شخصي همان كاركنان نمايندگي و ….. الي آخر
    انشاء الله بادرايت وخير و صلاح وبانيت خدمتگذاري به مردم درمحيطي كاملا سالم توفيق خدمت به نظام و مردم بطورروزافزوني فراهم گردد.
    جمعي ازكاركنان اداري فني مخابرات استان خوزستان

  9. کارگر مخابرات اهواز می گوید

    با سلام
    مدیریت محترم عامل – مسئولین مخابرات استان خوزستان – شرکت پیمانکار نیروی انسانی
    لطفا یک نفر پاسخگو باشد …
    1- چرا شرکت مخابرات خوزستان اقدام به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل پرسنل تحت پوشش پیمانکار نیروی انسانی نمی کند در حالیکه در برخی از استانها انجام شده است ؟2- برای پرسنل رسمی اگر کار به شکایت و شکایت کشی شود تعطیل کاری و جمعه کاری پرداخت میشود ولی به نیروهای تحت پوشش پیمانکار نیروی انسانی خیر ؟ چرا مرخصی جبرانی شامل نیروهای رسمی شیفت کار میشود ولی نیروهای پیمانکار خیر؟ مگر همه زیر نظر قانون کار نبوده آیا قانون کار پرسنل رسمی و پیمانکار با هم فرق میکند ؟ چرا برای نیروهای شیفت کار که جزء مشاغل سخت و زیان آور نیز می باشد در لیست ارسالی به تامین اجتماعی با عنوان کارگر ساده با حداقل حقوق ارسال میشود نه کارگر فنی ؟ و چراهایی که بدون جواب خواهد ماند

  10. یک نفر می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    خسته نباشید
    دیروز به ما حقوق دادن (تهران). شما خبر ندارین میزان پاداشی که میخوان بدن چند درصد هست؟ بعضیا میگن هفتاد، بعضیا میگن هشتاد. شایعه شده که تا آخر هفته میدن، ولی بعید میدونم این جوری باشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من که مثل جغد , همون اول زمستون به همه اخطار کردم که روزهای سختی در راه است.
      میپرسم تا فردا خبر میدم.اگر بهم جواب دادن.

      1. هستی می گوید

        سلام سردبیرجان

        یه روز غیبت شما برامون چندین روز گذشت . امیدوارم هرجا هستید ، سلامت باشید .

        به ما هم دیروز حقوق دادند . تماس گرفتیم با مالی مخابرات ایران و از پاداش پرسیدیم . گفتند تا آخر ماه واریز میشه .

        انقد شرایط سخت شده ، یا سخت جلوه دادند ، که باور هر نوع واریزی حتی حقوق هم داره سخت میشه .

        دو نوع وام ده میلیونی بانک سینا و پست بانک از خیلی وقت پیش اومد و هیچ کسی بهمون خبر نداده بود تا اینکه اتفاقی از بچه های مالی شنیدیم که این وام ها 4 درصدند و همه گرفتند و شما از قافله عقبید . گفتند باید مدیرانتون کتبا اعلام می کردند .
        حالا ما اقدام کردیم و داره انجام میشه . جالب اینجاست که وقتی رفتم مالی خیلی راحت و بدون حرف و حدیث کارم انجام شد ، اما مدیران ما کاسه داغ تر از آش شده اند و پنهان می کنند .

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          گاهی کارهای اداری من آنقدر سنگین میشود که در کنار کارهای خونه, وقتی میرسم خونه, دیگه کاملا خالی از انرژی میشم.
          باور کنید دیشب روی لبتاپ خوابم برده بود. وقتی بخودم اومدم صبحی دیدم یه چیزهایی تایید شده که نباید میشده …
          یعنی در خواب و بیداری کار کردم.
          اما در مورد بخش هایی که قدری از منبع قدرت فاصله دارن متاسفانه همینطوره. پنهان کاری, اختصاص امکانات به دوستان و … لابد این مدیران میانی فکر میکنن تموم میشه …دفعه دوم به خودشون نمیرسه …
          در مورد سختی پرداختها, باید یادآوری کنم, اون نظرسنجی رو! که یک ماه قبل گذاشتم! دقیقا منظورم همین بود. اگر از امسال به سلامت عبور کنیم خیلی هنر کردیم.
          حتی اگر شده با فروش املاک یا قرض از بانک یا …. امسال باید به انتها برسه تا یه فکر اساسی بکنن.

  11. حافظ می گوید

    مدیر عامل بلوک مدیریتی مخابرات تغییر کرد
    http://www.tasnimnews.com/Home/Single/624397

  12. هستی می گوید

    سلام سردبیر جان

    لینک خبر از سایت مخابرات ایران : از کلاه فرنگی تا سردار جنگل

    http://www.tci.ir/post/detail.aspx?lang=Fa&mc=4&sc=2&pc=1&ctg=3&c=1469

    نکته جالبش اینجاست :

    در سال 93 شرکت مخابرات ایران تصمیم گرفت برای ساخت این پروژه یک شریک انتخاب کند. این تصمیم بعد از آنکه اتخاذ شد در چارت جدید شرکت مخابرات، کارکنان آن کاهش خواهند یافت، به نظر نمی‌رسد هر دو برج مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل قرار شد یک شریک تجاری برای ساخت انتخاب شود تا هزینه ساخت برج‌ها را تأمین و در نهایت یکی از آنها را تملّک کند.

    اینجاش جالبه که پیش بینی کرده بودند 2 برج 34 طبقه بسازند ، بعد یکهو میگن چون تو چارت جدید کارکنان کاهش خواهد یافت ، یه برج کافیه . این چارت جدید چیه ؟ میخوان چی کار کنن ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم.روی خبر کار میکنم

  13. ادیتور می گوید

    اثاث‌کشی مشترکان موبایل در اپراتورها قطعی شد

    با توجه به اینکه مصوبه 189 مربوط به تاریخ هجدهم خرداد ماه سال جاری (1393/3/18) می‌شود لذا حداکثر تا پایان آذر ماه سال 94 باید این طرح اجرایی شود در غیر اینصورت خدمات نسل‌های سوم و بالاتر با توجه به الزامی که در پروانه اپراتورها دیده شده، قطع می‌شود.

    او با تأکید بر اجرای طرح ترابرد‌پذیری تا پایان سال 94 در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مرحله مطالعات اکتشافی و اولیه و استخراج اطلاعات هستیم و کم کم به سوی انتخاب پیمانکار حرکت می‌کنیم. ترابرد‌پذیری شماره‌های تلفن همراه کاری پیچیده و نیازمند هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه است و غیر از شبکه تلفن همراه، شبکه تلفن ثابت هم باید با این فناوری هماهنگ شود.

    http://www.iranjib.ir/shownews/9392/%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB%E2%80%8C%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از خبرتون

  14. آرمان -لرستان می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر محترم و همکارانشان
    اگر روزی روزگاری به آگهی زیر برخورد کردی لطفا تعجب نکن!

    تعدادی ازکارکنان فنی، با تجربه لازم در زمینه مخابرات، به مزایده گذاشته میشود

    حتما میپرسی مخابرات با این همه درآمد چرا نیروهایش را به مزایده گذاشته؟
    جواب ساده است: علی مانده و حوض خالیش
    مخابرات ما به زمین و زمان بدهکار است. حتی به صندوق 6% کارکنان هم رحم نکرده و آن را نیز خالی کرده، بطوریکه تعدادی از پرسنل معطل دریافت وام دو میلیونی مسکن هستند. این صندوق سرمایه شخصی کارکنان است و هیچکس اجازه دست درازی به آن را ندارد. پول جهت بیمه تکمیلی از حساب ما برداشت شده ولی به حساب بیمه آسیا واریز نشده (سه ماه پیش که خودم نیاز داشتم چنین بود).
    چند قطعه زمین ناقابل داشتیم که فروخته شد و پول آن به ……….. شد
    یک باب ساختمان هم از پول صندوق کارکنان در تهران برای رفاه همکاران داشتیم که قرار است فروخته شود.

    سردبیر عزیز دیگر چیزی نمانده جز ما، که امیدواریم ما را هم زودتر از طریق مزایده بفروشند و در پایان مدیران بمانند با ثروت و درآمد بی پایان مخابرات؛ که نتوانند چگونه خرجش کنند. با تشکر از صبر و حوصله تان.

  15. داود پیوندی می گوید

    با سلام
    اینجانب داود پیوندی جانباز 25% جنگ تحمیلی و معاون اسبق مخابرات شهرستان سمنان هستم. که بعد از 30 سال خدمت صادقانه در تاریخ 26/12/92 از شرکت مخابرات سمنان بازنشست شدم.
    در شرف بازنشستگی، متاسفانه مغایرتی در حقوق پرداختی بنده مشاهده شد که به لطف دوستان اصلاح گردید. ولی متاسفانه لیست اصلاحیه مغایرت بنده و ایضاً لیست معوقات گذشته بنده و سایر همکاران بازنشسته تاکنون به بیمه ارسال نشده است. این موضوع را مکرراً پیگیری کردم. هر چند جواب قانع کننده ای نمی دادند ولی بنده از همکاران تشکر می کردم و با متانت و صبر پیگیری می کردم و هر بار پاسخی جدید می شنیدم.
    یکبار گفتند سیستم بیمه فایل را نمی خواند، یکبار گفتند بیمه گفته لیست و احکام میخواهد و یکبار گفتند نرم افزار مشکل داره، یکبار گفتند ما کاری از دستمان بر نمی آید خودتان بروید حل کنید. به هرحال هر بار پاسخی که نشان می دهد ما را به سخره و بازی گرفته اند و …. با تمام پیگیریها کماکان کسی پاسخ درستی نداده و نمی دهد، و مثل اینکه قرار نیست پس از گذشت حدود 10 ماه این مشکل حل شود، یا کسی جداً پیگیر کند، یا اصلاً شاید بگویند کار کسی که 30 سال زحمت کشیده و رفته ارزش پیگیری نداره،
    هرچند اگر این مشکل برای هر یک از مدیران محترم بیش می آمد حتما در مدت 1 یا نهایتاً 2 هفته حل می شد و الا پوست از سر کارمندان کنده می شد. ولی چون مشکل کارمندان سابق می باشد جای پیگیری و حل ندارد. اصلاً هیچ مدیری فرصت پیگیری حقوق یک کارمند بازنشسته را ندارد. البته که آنها باید فکر پاداشها و اضافه دریافتیهای خودشان باشند نه حقوق کارمندان بازنشسته. و بنده خیلی خیلی خیلی متاسفم که 30 سال از عمرم را در شرکتی فنا کردم که بعد از 10 ماه کسی به خودش زحمت نمیدهد مشکل یک لیست مغایرت در حقوقم را حل کند. به امید روزی که مسولین به همین درد گرفتار شوند تا خیلی چیزها را بفهمند. حال اگر کسی هست که این شکایتم را رسیدگی کند، بسم الله.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام همکار گرامی
      شما هنوز اولین حقوق را از بیمه نگرفته اید؟
      بعنوان بازنشسته پذیرفته شده اید ولی مغایرت دارد؟
      دلیل مغایرت چیست؟
      این مغایرت چگونه حل میشود؟ پرداخت مالی هم دارد؟
      یعنی همه همکاران سمنانی که در سال گذشته بازنشسته شده اند همین مشکل را دارند؟

  16. محمد می گوید

    با سلام
    امروز نامه ای برای سنجش رضایت شغلی فرستادند که باید پرسش نامه ای در پیوست می داشت. ولی هیچ پرسشنامه ای پیوست نبود . پرس و جو کردیم گفتند فرمالیته بوده و خودشان پرسشنامه را پر کردند!
    ….
    استان تهران

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عالی بود!

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمد جان
      وقتی دیدم در بالای کامنت, نام خانوادگی تو ننوشتی, در قسمت پایین هم نام خانوادگی رو حذف کردم.
      ولی قصدم ناراحت کردنت نبود.گفتم شاید اشتباه کردی. ولی اگه اشتباه از من بوده, بهم خبر بده , سریع اسمتو بنویسم.

  17. پیام می گوید

    وعده مخابرات برای کارت‌های تلفن نایاب
    سخنگوی شرکت مخابرات ایران : در آینده نزدیک با تولید انبوه کارتهای تلفن مانند گذشته عرضه این کارت‌ها در کیوسک‌های مختلف از سر گرفته خواهد شد.
    مسوولان مخابرات جو روانی ایجاد شده در زمینه کارتهای تلفن عمومی را دلیل عدم ارائه این کارتها در سطح شهر اعلام کرده و از ارائه انبوه این کارتها در آینده خبر می‌دهند.
    به گزارش ایسنا، کارتهای تلفن که بیش از یک سال است در بازار نایاب شده‌اند همچنان به شیوه مرسوم سابق قابل دسترسی نبوده و به گفته مسوولان مخابراتی تنها در مراکز مخابرات ارائه می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود افرادی که قصد استفاده از این کارتها را دارند برای تهیه آن‌ها با دشواریهای متعدد مواجه شوند.

    http://www.asriran.com/fa/news/375541/%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%A8

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از ارسال خبر

  18. بهبودی می گوید

    سلام. امسال از حوزه معاونت مدیریت کیفیت و فرایندهای شرکت ثابت، هر هفته 4 تا 6 ساعت کلاس و آموزش و جزوه و مستند و… دادند برای آمادگی ارزیابی توسط شرکت تنظیم مقرات کشور، و همه بچه های استانها درگیر کار شدند. حالا که زمان ارزیابی شده آن حوزه حذف شد و کار در دست 2 تا 3 معاون دیگر است. یعنی هیچ کس جوابگو نخواهد بود نتیجه را.

  19. zork می گوید
    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لینک باز نشد. لطفا با نام لاتین کامنت ارسال نکنید , متاسفانه حذف میشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here