مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مهمترین نظرات در باب کارشناسی خبره یا طبقه بندی نیروهای شرکتی

مخابرات ما- فقط بطور اتفاقی و تصادفی دو سه تا دیدگاه و کامنت در مورد طبقه بندی مشاغلی نیروهای شرکتی یا همان کارسناسی خبره را  انتخاب و منتشر می کنیم.

  1.  ناشناس 

    ” آسیب اجرای طبقه بندی بیش از عدم اجرای آن است” سردبیر شاید این جمله برای بعضی ها در حد یه حرف باشه اما برای ماهایی که همه شرایط طرح رو داریم اما چون مورد توجه رئیس نیستیم خذف شدیم دردناکه. اول متنتون گفتید دلگیر. احساس اینکه فکر کنی تحقیر شدی دلگیری نیست آسیب روحی و روانیه و خیلی جدیه. درکش برای شما شاید مشکل باشه. تو همین مدت که شنیدم با با بی انصافی رئیسمون حذف شدم هر روز قلبم درد میکنه و هر روز عصبانی میرم مخابرات. میفهمید عصبانی نه دلگیر. و این عصبانیت به هیچ وجه تا وقتی حقم رو نگیرم آروم نمیشه روسا باید جواب کارهاشونو بدن محاله بی جواب بزاریم

     

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    سردبیر عزیز بازهم ممنون ولی چرا چوب نبودن ردیف های خالی برخی از استان ها رو ما باید بخوریم این طرح به صورت اولیه باید اجرا بشه و بعد در فازهای بعدی نفرات بعدی و …. ساختار یک سازمان ساختار پویایی هست و دائما در حال تغییر عده ای بازنشست می شوند و عده ای ممکن است سازمان رو ترک کنند. در استان ما اتفاقا برای قسمت های مالی و اداری درصد بسیار کمی ردیف خالی داریم اگر قرار باشد بخواهیم کل مشکلات ساختار سازمانی را حل کنیم که دیگر هیچ. گرفتن آمار وضعیت فعلی چارت یک سال به طول انجامیده برای آن که باید تا رسیدن به سن بازنشستگیمان به انتظار بنشینیم. ولی طاقت ما هم دیگر طاق شده است منتظر اجرای هرچه سریعتر فاز اول هستیم این به نفع همه خواهد بود و گرنه عواقب عدم اجرا یا تغییرات که همان در حکم عدم اجرا است بسیار سنگین است. نیروهای جوان و به شدت ناامید و خشمگین را بیش از این منتظر نگذارید.

     

  3.    کسری می گوید
    به هر حال استان اسامی نفراتی رو که فرستاده و نمره ارزیابی رو رساندن و یه چارتی براشون در نظر گرفتن چرا تهران باید رد کنه اون چارتها رو می شه ایجاد کرد تعداد بچه هایی که رشته مرتبط دارن توی استانها زیاد نیست اگه برای همه اجرا بشه دیگه اما و اگری نداره و همه راضی میشن
    الان چارتهای خالی رو برای یه سریها در نظر گرفتن باور کنید توی بچه هایی که چارت خالی براشون نمونده امتیازات بالا هست
    اینا باعث بی انگیزگی می شه کمک کنید
994890cookie-checkشما نوشته اید- مهمترین نظرات در باب کارشناسی خبره یا طبقه بندی نیروهای شرکتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام واسه بعضی ها باید تاسف خورد که نوشتن چون ما تو طرح طبقه بندی نیستیم نباید اجرا شه واقعا بعضی ها خیلی چشم تنگ و کوتاه فکرن

  2. امیر می گوید

    خوبه اکثر دوستان حداقل از وضعیتشون اطلاع دارن که تائید شدن یا نه ما که اصلا اطلاع نداریم کارمون تو چه وضعیتی هست اصلا تو چارت هستیم یا نه که بخواهیم غصه اش رو بخوریم !!!
    از کجا باید پیگیری کنیم
    من مخابرات مشهد هستم

  3. همکار می گوید

    سلام.دوستان و همکاران عزیزی که گفتند همه شرایط طرح رو دارند به جز چارت خالی و یا چیزای دیگه و میگند که اگه این طرح اجرا بشه حق ما ضایع میشه.بله.من با تمام پوست و گوشتم شما رو درک میکنم چون همه ما چندین ساله داریم عذاب میکشیم.و حق را به طور صد درصد به شما میدم.ولی ایا این وسط مقصر بقیه بچه ها هستند یا خود مخابراته؟؟ وقتی شما خواستار عدم اجرای طرح هستید ایا از اینکه حداقل یه عده به حقشون برسن ناراحت میشید؟؟اگه حق ما هم ضایع بشه خوشحال میشید؟؟ اگه اجرا نشه چیزی به شما اضافه میشه؟؟ ایا اگه اجازه بدیم حداقل یه کانال زده بشه برای چنین طرح هایی به نفع همه نیست؟؟ تا اینکه هی سنگ جلو پای هم بندازیم و هممون تا اخر عمر به همین وضع بمونیم؟؟نمیدونم ولی ای کاش به جای اینکه ارزو کنیم همه با هم بدبخت بمونیم ای کاش ارزو کنیم روزای بهتر برای هممون تو راه باشه.

    1. ناشناس می گوید

      ????

  4. دوست می گوید

    من هیچوقت رییس اداره مون رو نمیبخشم امیدوارم یه زمانی تو زندگیش این ناراحتی رو درک کنه
    امیدوارم.
    یه جایی فک کنه حقش بدست اوردن چیزی هست ولی یکی دیگه رو جاش انتخاب کنن.

    با اینکه حائز تمام شرایط بودم که در چارت قرار بگیرم یکی از همکاران با سابقه پایین تر از من رو در چارت نوشتن.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از خودش دلیلش رو بپرسین
      روسا معمولا صاف و صادق میگن دلیل انتخابشون چی بوده
      حتی اگر به اجبار دیگران باشه به شما میگن …. چون خودشون ناراضین

  5. حمید می گوید

    نداشتن ردیف خالی ظلمی مسلم
    سلام آقای سردبیر گرامی
    لطفا و خواهشا پیگیری فرمایید
    1-جایی کلا ردیف خالی ندارد تکلیف چیست،؟
    2-جایی ردیف خالی و به تعداد محدود هست ولی ناعادلانه به نور چشمی ها میرسد!!!
    اجرای طرح به این شکل جز نارضایتی و بی انگیزه شدن نفرات ندارد.کسانی که می گویند اجرا شود بهتر است اگه خودشان را جای جاماندگان طرح بگذارند قطعا مخالف اجرا هستند.
    سردبیر عزیز لطفا مشکلات ردیف خالی و توزیع ناعادلانه آن را به گوش مسئولان برسانید.
    تشکر فراوان از وقتی که میزارید.اجرتان با امام رضا.برایه چندمین بار کامنت میزارم ولی متاسفانه نمیزارید.بازم ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حمید جان
      خودتون جای کامنتها رو گم می کنید

  6. بدون پارتی می گوید

    سلام سردبیر عزیز و مهربان
    لطفا این پیام رو به مهندس صدری برسونید
    راستش من جز خدا هیچ پارتی ندارم.خواستم بگم مدارکی و سوابقی که قبلا از ماگرفته بودن و بر اساس آن امتیاز داده بودن چی شد؟؟؟
    در اداره ما کلا 7 نفر از تهران تایید و شامل طرح شدیم.رسید به مرحله ردیف خالی متاسفانه گفتن 4 ردیف خالی بیشتر نداریم.3 نفر خانم و یک نفر آقا انتخاب شد.تاکید میکنم 3نفر خانم 1نفر آقا بصورت سلیقه ای و رابطه ای از طرف رییس محترم و نه بر اساس امتیازات ارسالی قبلی.من در بین 7 نفر بالاترین امتیاز را داشتم و انتخاب نشدم چون رییسم با من خوب نیست و جواب قانع کننده ای نداره و حرف آخرش اینه از هر کانالی دوست داری پیگیری کن!!!
    آقای سردبیر من به عنوان سرپرست خانواده و با مشکلات مالی فراوان وبیشترین سابقه (بالای 15 سال) و بیشترین امتیاز و بخاطر نداشتن رابطه و بی لطفی رییس چرا نباید شامل بشم؟شما جای من باشید چکار میکنید؟انگیزه ای برایه کار میماند واقعا؟جز نفرت از محیط کار و رییسان.اگه دم از طبقه بندی میزنید درست انجام بدین و عادلانه و نه رابطه ای .با شناختی که از شما دارم و پیگیریهاتون لطفا من و نفراتی با شرایط مشابه من که ممکنه همین درد رو داشته باشن یاری کنید و نگذارید حق پایمال شود.
    جمله آخر اجرای طبقه بندی سلیقه ای و رابطه ای ظلم به معنای واقعی کلمه است و نباید اجرا شود مگه اینکه شرایط از پایه اصلاح شود.
    ممنون بابت تمام زحمات شما.بعد از خدا امیدمون به شماست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست بدون پارتی من
      ببینید
      در هر جایی کار کنید اینو بدونید بدون موافقت رئیس شما هیچ اتفاقی براتون نمی افته
      وقتی به مرحله انتخاب می رسه نظر رئیس خیلی مهمه.خودش هم باید جوابگو باشه
      روسا هم تا وقتی در مرحله انتخاب قرار نگیرن اصلا انتخاب نمی کنن …
      من با این همه تجربه به شما توصیه میکنم اگر با یک رئیس نمی تونین کار کنین به مرور زمان سعی کنین کارتونو عوض کنید

      1. بدون پارتی می گوید

        سلام سردبیر عزیز
        ممنونم که پاسخ دادید.الان که حق من از بین رفته یعنی هیچ راهی نیست که پیگیری کنم ؟برای اعتراضم کجا برم بگم؟آیا برای اعتراضات کلا جایی در نظر گرفته شده؟چون از آنجائیکه که میدونم مشکل من رو خیلی دیگه از بچه های دیگه هم دارن.ممنونم اگه راهنماییم کنید.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          تا اونجا که من پرسیدم و پیگیر بودم
          به من گفته شد که در این تیم، برای انتخاب افراد از بین کل نفرات، یم تیم 4 نفره تصمیم میگیرن
          مدیر منطقه + رئیس حراست + رئیس بازرسی + مدیر امور اداری
          بنابراین به هر یک از اینها میمشه شکایت کرد.یک نسخه از شکایت رو هم ایمیل کنید برای مدیر عامل مخابرات ایران

نظرات بسته شده است.