مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری از حذف فاصله رسمی-قراردادی می گوید.

مخابرات ما- مهندس صدری گفتگویی داشته است با سایت شرکت مخابرات ایران.مدیر عامل شرکت مخابرات در این گفتگو از تلاش مدیران ارشد و بویژه هیئت مدیره شرکت مخابرات برای حذف یا کاهش تفاوت بین کارکنان دائم و قراردادی اشاره کرده است.

مهندس صدری چندی پیش در گروه اجتماعی (مخابرات ما- قراردادی ها) حاضر شده بود و برای قراردادی ها از مشکلات موجود بر سر راه دائمی کردن قراردادی ها توضیح داده بود.این گفتگوی مستقیم در روحیه قراردادی ها که خواهان نظر مستقیم مدیر عامل بوده اند بسیار موثر بوده.

.

بنظر می رسد این گفتگوی مهندس صدری در پی شفافیت بیشتر پس از آن حضور در گروه جوانان بوده است.

سایت شرکت مخابرات ایران می نویسد مدیرعامل شرکت گفته است: با مصوبه اخیر هیأت مدیره شرکت در جهت به حداقل رساندن تفاوت های میان همکاران دائم و قراردادی، دو تفاوتِ انتصاب در مشاغل مدیریتی و کمک هزینه ازدواج ، برداشته و همکاران قراردادی نیز میتوانند برابر همکاران دائمی از این مزایا بهره مند شوند.

سپس توضیح می دهد که : با بخشنامه ای که صادر شد، همکاران قراردادی نیز همانند همکاران دائمی، بر اساس توانمندی ها و رعایت اصول شایسته سالاری می توانند به مشاغل مدیریتی منصوب شوند و بر این اساس تاکنون ۴۰ نفر از همکاران قراردادی به پست های مدیریتی منصوب شده اند‌.

اما چه چیزی مانع از ثبت قرارداد دائمی برای افراد قراردادی است؟

مدیرعامل در این باره می گوید:

ممنوعیت تغییر نوع قرارداد همکاران، از قراردادی به دائم بر اساس مصوبه ۹۴/۱۱/۱۹ هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران بوده اما برای رفع تفاوت های میان آنان، اقدامات فوق صورت گرفت.

992370cookie-checkمهندس صدری از حذف فاصله رسمی-قراردادی می گوید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
61 نظرات
  1. M می گوید

    اولا اگه ممنوعه چرا کارگزارا دائم شدن.
    ثانیا اینکه به فرض اینکه مشاغل مدیریتی هم دادید همین کارگزارا که در واقع رسمی هستند به ریشمون نمی خندن و اصلا حرفمون پیش اونا اعتبار داره ؟
    تصور کنید یکی که از سال بعدش هیچ خبر نداره که اصلا تو شرکت هست یا نیست بخواد به کارگزاری که خیالش راحته تا موقع بازنشستگی هیچکی نمی تونه چیزی بهش بگه, دستور بده ببخشید خواهش کنه.

  2. میرزا قلمدون می گوید

    وَ مَنْ يَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ 8

    شماره صفحه : 599 حزب : 120 جزء : سي ام سوره : زلزال
    آيه 6 الی 8در روز قیامت اعمال انسان‌ها برایشان مجسم می‌شود و کوچکترین کار خوب یا بدی محاسبه می‌گردد.

    درج تفسیر
    » تفسیر المیزان – خلاصه
    (و من یعمل مثقال ذره شرا یره ):(و هر کس به سنگینی یک ذره ناچیز عمل شری کرده باشد، آن را می بیند)می فرماید: مردم در روز قیامت از موقف حساب به سوی منزلهای ابدی خود (که یابهشت است و یا دوزخ ) باز گردانده می شوند، در حالیکه متفرق و متفاوت هستند و اهل سعادت از اهل شقاوت ممتاز می باشند، تا اعمال خود راببینند و جزا داده شوند، آنهم نه از دور، بلکه آنها را داخل در جزا می کنند و یا خود اعمالشان را بنا بر تجسم اعمال به ایشان نشان می دهند.بعضی مفسران (49) صدور مردم را به معنای بیرون شدن از قبر و تفرق آنها را به متمایزبودن از نظر سیما تفسیر کرده اند.در ادامه می فرماید: هر کسی که به اندازه سنگینی دانه ریز غبار که در شعاع آفتاب دیده می شود ویا به سنگینی مورچه ریزی ، عمل خیر یا شر انجام داده باشد، آن رامی بیند، یعنی هیچ عمل کوچک یا بزرگ و یا خیر و شری از این ارائه اعمال استثناءنمی شود. در اینجا توهمی در باره حبط اعمال یا تکفیر آن پیش می آید که توضیح آن این است : فردی که عملش حبط و باطل شده ، حکمش مانند فردیست که اصولا عمل خیری انجام نداده تا بخواهد آن را مشاهده کند، به همین صورت توبه کنندگانی که گناهانشان تکفیر شده ، حکمشان حکم فردیست که گناهی ندارد و شری مرتکب نشده تابخواهد در قیامت آن را ببیند

  3. کارگر می گوید

    به جناب مدیرعامل محترم از پرسنل محترمتان

    بگذار پای غنچه به لبخند وا شود
    شاید دری به سمت خداوند وا شود

    بستیم سیب سرخ به نارنج های دوست
    ای کاش بخت این همه پیوند وا شود

    سر می رسد دوباره بهار از سفر اگر
    از دست و بال چلچله ها بند وا شود

    یک استکان چای برای جهان بریز
    تا اخم بقچه های پر از قند وا شود

    آغوش تو سپیدترین عاشقانه هاست
    ای کاش رو به من بگذارند وا شود

    بگذار عشق لانه کند کنج سینه ات
    وقتش رسیده برف دماوند وا شود

  4. بهلول نادان نیمه مرحوم می گوید

    با اینکه خلق بر سر دل می نهند پا
    شرمندگی نمی کشد این فرش نخ نما

    بهلول وار فارغ از اندوه روزگار
    خندیده ایم! ما به جهان یا جهان به ما

    کاری به کار عقل ندارم به قول عشق
    کشتی شکسته را چه نیازی به ناخدا

    گیرم که شرط عقل به جز احتیاط نیست
    ای خواجه! احتیاط کجا؟ عاشقی کجا؟

    فرقی میان طعنه و تعریف خلق نیست
    چون رود بگذر از همه سنگ ریزه ها
    فاضل نظری

  5. سعدی قراردادی می گوید

    استاد سخن و فخر ایرانیان هفتصد سال پیش فرمودند :

    ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی

    کین ره که تو میروی به ترکستان است

  6. ناشناس می گوید

    سلام بی‌احترامینباشه اما مهندس شما هنوز مشکل نیروهای محلی استان فارس رو حل نکردین ،ما هنوز ته چاه هستیم،شبکه هوایی.تبعیضرو تمام کنید.ما هنوز عیدی بهاره رو که به همکارمون دادیدولی به ما نه رو فراموش نکردیم،

  7. ناشناس می گوید

    موندم این رسمی بدبخت چی بیشترمیگیره که درمقابل خرشانسهای قراردادی گاها بیسواد بسرشون میکوبید .
    آقاجان اگر نیروی قراردادی سریعا مدیرشود یعنی خاک نخورده به اینجا رسیده .مگر دررسمی ها بغیراز نورچشمی ها ورابطه کی تونسته بجایی برسه همه رو هم که بی انگیزه کردید
    تراخدا مدیر مالی منطقه مارو هم عوض کنید 34ساله داره خدمت میکنه تازه میخواد بشه معاون .حق فقط دوستاشه ادا میکنه بوالله راست میگم

نظرات بسته شده است.