مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار مدیر مخابرات منطقه گلستان با کارکنان مدیریت ارتباطات سیار

مخابرات ما –  مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با کارکنان مدیریت ارتباطات سیار دیدار و گفتگو کرد.

مخابرات ما ( محمد – ایرنا  – ربیع) – در این نشست وی  ضمن تقدیر وتشکر از کارکنان حوزه مدیریت سیار  ،سیرتکاملی تدریجی شبکه همراه  را در کشور از سال ۷۰ عنوان کرد وگفت این سیر تکاملی دو سال بعد در توسعه استانها استارت خود که بحمدا… طی سالهای مختلف با تلاش وزحمات همکاران گذشته وجدید امروز در نقطه ای که هستیم شاهد خدمات رسانی مطلوب به مردم هستیم.

مهندس شهمرادی گفت: انتظارات مردم ومسئولین از شبکه همراه بسیار زیاد است و این انتظارات بسیار جدی و مهم هستند.

وی ادامه داد: از دغدغه ها و مشکلات موجود در این حوزه کاملا آگاهم و می توان با به وجود آوردن فضایی مملو از همدلی و اتحاد و تلاش در ارائه خدمات خوب به مردم  و شناخت نقاط قوت وضعف بر این انتظارات فائق آمد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان خاطر نشان کرد: در استان ما اقدامات بسیار مهمی  که در طی چند سال اخیر انجام شده قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست.

وی گفت: با توجه به حجم کار بسیار بالا و مطالبات مردم استان اقدامات انجام شده در زمینه ۳G ,4G بسیار مطلوب بوده و در برخی موارد اقدامات انجام شده در روستاها خارج از تعهد مخابرات بوده زیرا اینترنت روستاها در تعهد دولت می باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار داشت: بعضی از مشکلات در این حوزه با برنامه ریزی درست  قابل حل است و رفع خرابی ها در کوتاه ترین زمان ممکن از شاخص های اصلی در سطح شرکت است.

وی افزایش سهم بازار و مصرف دیتا در شبکه همراه را از اهداف اساسی شرکت دانست وگفت: ارائه خدمات بروز در حوزه ارتباطات از وظایف اصلی ما می باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: طبق بررسی های که در استان انجام پذیرفته سه چهارم زمانی که مردم در ۲۴ ساعت صرف می کنند در محیط هایی هستند که امکان ارائه خدمات اینترنت فیکس وجود دارد و با تلاش وهمت همکاران پرتلاش می توان اینترنت وخدمات با کیفیت به مردم ارائه نمود.

وی رمز موفقیت را همگرایی و همدلی در مجموعه همکاران دانست و از انتقاد سازنده  بدور از هر گونه حاشیه ای در راه خیر و صلاح شرکت استقبال نمود.

مهندس شهمرادی  نظم وانضباط اداری، وجدان کاری و نظارت برکار، سلامت کار اداری، دقت در امورات، انجام وظایف به نحو احسن، ایجاد فضای وحدت و همدلی،کنترل وهدایت ذهن بر افکار مثبت، توانمندسازی و بروز بودن در حوزه های کاری ، وبرنامه ریزی و ….را از اهداف و انتظارات خود دانست.

***

992260cookie-checkدیدار مدیر مخابرات منطقه گلستان با کارکنان مدیریت ارتباطات سیار

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.