مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

84 میلیارد ریال تسهیلات وزارت ارتباطات در اصفهان پرداخت شد.

مخابرات ما-این وزارتخانه با پرداخت تسهیلات مالی در قالب 2 طرح ‘ وام وجوه اداره شده’ و ‘سامانه کارا’ از دفاتر فناوری اطلاعات روستایی و بخش خصوصی حمایت می کند.
وی ادامه داد : حدود 110 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستایی و 86 شرکت خصوصی فعال در این بخش در استان اصفهان در سال جاری موفق به دریافت این تسهیلات شدند.
نوروزی با بیان این که پرداخت این تسهیلات از 15 مهر امسال در استان آغاز شد، خاطرنشان کرد : فرایند اعطای این تسهیلات ادامه دارد و چند شرکت دیگر در نوبت تخصیص آن هستند.
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان بیان کرد : این تسهیلات به طرح های روستایی با نرخ سود 6 درصد و به طرح های شهری با نرخ سود 14 درصد و به دفاتر روستایی تا سقف یک میلیارد ریال و طرح های دیگر مانند استارتاپ ها (شرکت های نوپا) تا میزان یکصد میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی با اشاره به حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت های نوپا (استارتاپ ها) افزود: دانشگاه ها و انجمن های علمی دانشجویی می توانند با ارائه ایده های خود در این بخش از این حمایت ها بهره مند شوند.
نوروزی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشارکت خوبی در نمایشگاه اتوکام ( کامپیوتر و اتوماسیون اداری) اصفهان و یازدهمین جشنواره ملی حرکت داشت، اضافه کرد: ایده های 72 شرکت نوپا در نمایشگاه اتوکام به نمایش گذاشته شد.
وی ارتباط صنعت، دولت و بخش خصوصی در یازدهمین جشنواره ملی حرکت را موثر خواند و تاکید کرد: این همکاری به کاهش بیکاری در آینده منجر می شود.
جشنواره ملی حرکت با حضور حدود 540 دانشجو از سراسر کشور و 85 مهمان از 46 کشور جهان ، پنجم تا هفتم آذر در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها از سال 88 به عنوان نمایندگی عالی بخش حاکمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه­ ها، اهداف و سیاست­ های این بخش تشکیل شده است.
از جمله اهداف تشکیل این اداره کل، حمایت از حقوق استفاده کنندگان از خدمات و توسعه خدمت رسانی به مردم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، هماهنگی برای رفع موانع و مشکلات احتمالی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و نظارت و کنترل بر عملکرد شرکت­ های خصوصی ارائه دهنده خدمات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

987330cookie-check84 میلیارد ریال تسهیلات وزارت ارتباطات در اصفهان پرداخت شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام و عرض ادب
    به نظر میرسد پولی که به اینصورت خرج شده است بدور ریختن پول بوده است.
    مخابرات در روستاها بدون داشتن هیچگونه تعهدی میلیاردها تومان هزینه کرده است و هیچکسی به فکر بازپرداخت نیست.

نظرات بسته شده است.