مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اخطار به مخابرات تمامی مناطق: با اندکی بارندگی ارتباطات قطع خواهد شد!

مخابرات ما- موضوع نگهداری شبکه کابلی و مراکز بارها مورد بحث ما بوده است.

بارها گفته ایم … اجازه بدهید این کامنت را برایتان بیاوریم بعنوان یک شاهد برای ادعاها!

همکار رسمی ….

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ در ۱۱:۲۹ ب.ظ

متاسفانه بار ها و بارها طی گزارش کارشناسان امور نگهداری سیستم های انتقال و بالاخص خود بنده وضع اسفناکی سایت ها و مراکز ارتباطی از لحاظ استاندارد های فنی بسیار اسفناکی است که در مواقع بحران از قبیل سیل و زلزله و بارندگی و رعد و برق میتواند کشور را با فاجعه روبرو کند.سپردن کارهای نصبی به افرادی متمول و فاقد دانش کاری تحت عنوان پیمانکار و سست بودن نصب سیستم ها از یک طرف و قصور کاری پیمانکاران ساختمانی همه و همه حکایت از نابسامانی در این مورد مهم است. عکس های ارسالی مربوط به یکی از مراکز مخابراتی در یکی از استان های کشور است.خودتان قضاوت کنید.

البته عکسی در این کامنت ندیدیم اما حرفهایش جالب بود.

987160cookie-checkاخطار به مخابرات تمامی مناطق: با اندکی بارندگی ارتباطات قطع خواهد شد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    عکس

  2. همکار رسمی می گوید

    عکس ها ارسال شد گویا مشکلی داشته مجددا سعی میشود ارسال شود.

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    از مدیر عامل محترم جناب اقای صدری می خواهیم نظام جامع و کارسازی جهت ارزیابی توان فنی و تخصصی پیمانکاران تدوین و توانمندی اجرایی آنان را با اعمال پارامترهای واقعی سنجش نمایند . البته میزان اثر گذاری این نظام بدون اعمال نظرو سلیقه عوامل محلی صورت گیرد.

  4. ناشناس می گوید

    باسلام
    دوست وهمکار عزیزی که در خصوص شبکه نظر داده بود کاملا درست است وحر ف ایشان را باید باطلا نوشت. ووقاب کرد ما فقط حرف می زنیم. عمل نمی کنیم اقای مهندس صدری درست تشخیص اده اند وباید عده سرطانی را متخصص عمل کند. افردادی مثل بنده حقیر هیچ تخصصی ندارم انجام می دهم مسو لین ما فقط حرف میزنیم در پای عمل اینقدر محل ایست است گلافه می شویم ونیرو هدر میرود. وفقط تقاضای انتخاب درسست را داریم

نظرات بسته شده است.