مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد

مخابرات ما- به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، سعید مارکلایی به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول منصوب و اصغر کاظمی اسفه با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد.
مارکلایی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است، دکترای حرفه ای خود را در رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی دنبال کرده است.


وی سوابقی همچون «عضو هیأت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران»، «مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه مهسان(توسعه فناوری های هوشمند و مدیریت)»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت امداد خودرو سایپا»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه ای رایان سایپا»، «معاون برنامه ریزی و توسعه مرکز مدیریت و آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت»، «مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های هوشمند اتیک پارس(شرکت فناپ)، «مشاور مدیرعامل و مدیر SBU سلامت هوشمند در شرکت فناپ(بانک پاسارگاد)» را در کارنامه خود دارد.
همچنین در انتصاب دیگری مهدی کشاورزیان به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل اپراتور اول منصوب شد.
گفتنی است با مصوبه هیات مدیره، همراه اول به صورت داوطلبانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان که از سوی دولت ابلاغ شده است را اجرا می کند.

983580cookie-checkمعاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بهلول نادان می گوید

    به به ، به به ، خیلی خوش آمدید به جمع ما
    به به ، چه سوابقی همه اش مدیر و مسئول ، به به
    مخصوصا آن دوتا مربوط به سایپا ، جانم جان چقدر عالی
    علنا ما هم پیشرفته شدیم رفت پی کارش ، مثل آن کشور های کافر پیشرفته
    کمپانیهای بزرگ اقتصادی مثل سایپا مدیران را به مخابرات قرض میدهد
    تا پیکان مخابرات ، پراید شود!!!!

    شرکت مخابرات خود به وزیر نان قرض داده است تا رئیس جمهور شود و رئیس جمهور آینده در آینده قرض خود را به وزیر آینده ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت خواهد کرد!

    بابا جان بخدا پرسنل هم اگر قرض بدهید از ماه بعد دریافت وام با سودش و از فیش حقوق و کاملا مطمئن (نه مثل سایپا مطمئن!!!!) قرض را پس میدهند .

    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .

  2. مصیبت نامه متخصصان مخابراتی کشور می گوید

    سلام
    خدا نگذرد از آن کسانی که جلوی دوره تربیت مدیر شرکت مخابرات (110 مدیر) را گرفتند تا بدین صورت شاهد این باشیم که از سایپا و یا …. برایمان مدیر تجاری و کسب و کار بیاورند.
    حق متخصصان صنعت مخابرات کشور این نیست که همه را نابود کنند و نگذارند این متخصصان، خود صنعت خود را مدیریت کنند و اینطور شاهد نباشیم که مدیران و متخصصان مخابرات و سیار، زیر پای رانت خواران خودرویی کشور له شوند.
    چه کسی جواب گو است؟
    120 مدیر موفق و زحمت کش و جوان از خیل متخصصان مخابرات کشور را با آزمون گلچین کردند و با زحمت فراوان و هزینه، دو ترم آموزش در بهترین دانشگاه های کشور دادند و نهایتا با کوته بینی و ظرفیت کم برخی مدیران از راه رسیده غیرمخابراتی، در نیمه راه متوقف کردند.
    چه کسی می خواهد پاسخ بدهد که این هزینه ای که برای آموزش نیمه کاره آن ها شده است، چه می شود؟
    آیا همین متخصصان مخابراتی نمی بایست دانش مدرن کسب و کار را یاد می گرفتند و در روزهایی که به آن ها نیاز بود جانشین می شدند.
    دوباره می پرسم. چه کسی پاسخوست؟
    وامصیبتا از نابود شدن متخصصان مخابراتی در کشور!

  3. ناشناس می گوید

    سلام….بقیه افراد بازنشسته کی تغییر میکنند بخصوص مخابرات ایران…

نظرات بسته شده است.