مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- بقدر سه روز عذرخواهی می کنم!

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان خوبم سلام! می دانم که منتظر خبرهای جدیدی بوده اید. این روزها نگرانی شما خوبان را در استانهای مختلف بویژه برای ساماندهی کارشناسان (طبقه بندی) را درک میکنم.اما در عین حال در سه روز گذشته یک ویروس  از بی جا و مکانی سراغ سردبیر شما آمد و درست توی سینوس هایش خانه کرد!

چه کنیم! سعی کردم با این ویروس کنار بیایم. بدلیل عوض شدن شرایط کارم, مجبور بودم خودم را سر کار بکشانم اما عصر که برمیگشتم , بدون تعارف می افتادم … تا…. صبرح فردایش!

نمی خواستم شما را نگران کنم! اما از شکل پاسخ دادن به کامنتها حتما خودتان متوجه شده اید که مشکلاتی هست.

بقدر سه روز گذشته عذرخواهی میکنم.از صبح فردا در خدمتم. یک امشب را به کامنتها سر میزنم و از فردا سعی میکنم جبران کنم.

..دوستان! … واقعا حالم بد بود! …. در طی دو سه سال گذشته فکر میکنم برای اولین بار بود که ویروس ما را ناکار کرد! … بی معرفت! …

بگذریم! گفتم خبری بدهم به شما, که بی جهت عصبانی نشوید و با خودتان فر نکنید سردبیر هم رفته پی کار خودش!

 

983120cookie-checkسردبیر سلام می کند- بقدر سه روز عذرخواهی می کنم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر انشاالله که حالتون خوب شده باشه لطفا ازقراردادهای شرکت شسکام بااستانها به خصوص آذربایجان غربی اطلاعاتی بهمون بدین ممنون

  2. ناشناس می گوید

    سلام

  3. ناشناس می گوید

    سلام جناب سردبیر انشاللا همیشه سالم باشید یعنی انشاللا هر کی در جهت اخذ حقوق مظلومین که نمونه بارزش ما شرکتی های مخابرات هستیم کاری میکنه همیشه سالم و پاینده باشه جناب سردبیر توی کامنت هاتون خوندم این طرح ساماندهی در صورت اجرا در مود پیشانی مخابراته با این اوصاف وضعیت قلب مخابرات که بچه های فنی هستند چی میشه ؟همیشه سخت ترین و پر مسئولیت ترین کارها مخصوصا در مورد کار امثال من پاور _خطرناکترین کارها گردن ما بوده اونوقت حالا ما بمونیم پشت میز نشینا و زیر باد کولر نشینا سامان پیدا کنند به خدا ما تو سرما و گرما و تعطیل و غیر تعطیل همیشه آنکالیم و توی مراکز بدون ریالی حق ماموریت خداوکیلی یعنی جناب مهندس صدری فکر اینها را نکرده ؟برای من که هیچی کی برای کسی هم که فقط یه ذره منطق و یه کوچولو انصاف داشته باشه قابل درک نیست که مدیران فکر قلب مخابرات نباشند فکرشو کردن اگه این بچه های اداری ساماندهی بشن و ما بمونیم با این سطوح مسئولیتی کاری _این بی انگیزگی ما چه طبعاتی داره اونوقت یه دفه قلب مخابرات به تلپ تلپ میفته و یه دفه میشه ایست قلبی اونوقت پیشونی بوتاکس شده به چه درد میخوره؟خداوکیلی اینا را به حضرات بگید شاید واقعا فکر نکردند_در ضمن در مورد رسمی ها هم بچه های رسمی همیشه یه سر گردن از هر نظر مخصوصا حقوق بالاتر بوده و هستند حالا یه دفه چی شده قسمت های فنی اولویت خودشو از دست داده شدنس ماست؟

  4. بهلول نادان می گوید

    سردبیر سلام می کند- بقدر سه روز عذرخواهی می کنم!

    بهلولی نادان علیک میگوید_بقدر سه روز خواهش می کنم!

    بهلولی با نادانی خود نظری کرد ، که عوض شدن شرایط کاریتان یعنی چه و بیماری چرا ،با توجه به مباحث فراوان اخیر در مورد دوستان شرکتی شرکت و نپرداختن به دوستان رسمی و قراردادی ، نتیجه گرفتم که سردبیر مهربان ، به مقام شرکتی! ارتقاء یافته است و از ذوق مزایا و امتیازات خاص آن بیمار شده اند .

    اکثر مدیران ما هم آرزویشان اینست که شرکتی! شوند و یا دیگر حداقل قراردادی!
    اصلا از برادرم بهلولی دانا که بعلت داناییش بیشتر از من نزد مدیران بسر میبرد شنیدم که او نیز
    از منشی قسمتی از شرکت و او نیز از مدیری نیمه عالیمقام و او نیز از مدیر دفتری پرنفوذ در سردار ، (همان که به اندازه یک سلام! با بهلولی نادان فاصله دارد) شنیده است که مدیران محرمانه و با احتیاط طرحی را به هیئت خود! فرستاده اند که امتیاز خاصی برای خودشان تصویب کنند و پرسنل را از آن محروم کنند ، برادر دانای من گفت پیشنهاد شده که مدیران طراز اول ، یک سال آخر همه بدون استثناء به مقام و منصب شرکتی! منصوب شوند و مدیران بلافصل هم از امتیازات خاصه روحی و روانی و مادی قراردادیها! استفاده کنند.
    البته بهلولی دانا به من تاکید کرد که این موضوع حساس و محرمانه است و به هیچ کس نگویم آن اگر پرسنل این خبر مهم و دست اول آنهم از خود سردار با فاصله یک سلام! آمده را حسنوند و از این تبعیضات عظیم مطلع گردند ، ممکن است همگی خودکشی کنند و این عین گناه است.

    من نیز با وجود نادانی مفرط اهمیت حفظ این خبر را دانستم و اولا به کسی نمیگویم ،و چون اینجا که مینویسم داخل این مستطیل با دیوارهای قرمز نازک،کسی نیست ، می نویسم ، اما برای احتیاط هم می نویسم که ابن خبر را اصلا باور نکنید دروغ است ، تا اگر کسی هم پیدا شد و خواند من نادان مسئول نباشم
    چون مسئولیت سنگین است و من بدنم رنجور است ، از زمان خلیفه تاکنون در رنج و عذاب بوده و ناتوان و نادان شده ام .
    اما خودمان سردبیر هم به مقام عظمای شرکتی رسید! شاید مدیری عالی مقام را می شناسد!
    البته من هم از مواهب نزدیکی به مدیران عزیز و کریم برخوردار و در مقام عالی قراردادی سالهاست منصوبم!
    خدایا شکرت ، شکر که ما را هم آدم حساب کردند!

  5. کردستان می گوید

    با سلام به سردبیر عزیز
    خدا کنه هیچوقت مریض نشید
    و هرچه زودتر سلامتی تان را بدست بیارید
    و تنتون به ناز دکترها محتاج نباشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون محبتت
      خوبم.نخواستم نگرانتون کنم وقتی حالم بد بود

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بی نهایت ممنونم.
      مگر به دعای شما عزیزان

  6. ناشناس می گوید

    با عرض سلام و آرزوی سلامتی سردبیر گرامی

    آیا نتیجه پیگیری ها و اقدامات انجام شده و مذاکرات نمایندگان تشکل های کارگری با شرکت مخابرات در زمینه مطالبات همکاران رسمی به منظور اجرای بدون تنازل آئين نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال 89، ارتقاء گروه های معوقه از سال ۸۸ تاکنون، ارتقاء رتبه و احتساب مدرک تحصیلی کارکنان و … در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا زمان بندی اجرایی در این خصوص در نظر گرفته شده است؟

    تندرست باشید

  7. علی می گوید

    تنت سلامت سردبیر

  8. بهرام خالصه - کرمانشاه می گوید

    دعای سلامتی و تندرستی برای شما دارم. ای کاش بعضی از مسئولان گذشته هم این معرفت رو داشتن ، حالا که دستشون از پست مدیریت کوتاه شده . البته حتما جای دیگه مدیرتر شدند. بابت این همه کوتاهی حداقل عذر خواهی می کردند.و یک احتمال میدادند که ممکنه اونطرف باید پاسخ گو باشند. شما که می دونم همیشه چشمبراه و دنبال می کنید که خبر خوب ارسال کنید. در واقع تنها منبع اطلاع رسانه همدل این همه همکار هستید.
    و در آخر حالا که جناب صدری همت کرده اوضاع رو بسامان کنه ، بفرمایید ما همکارا چطور می تونیم کمک کنیم که ایشون تنها نباشند و متوجه شوند ما مخابراتی ها فهم تشخیص مدیر سره را از ناسره رو داریم. مچکر

  9. دوستدارتان می گوید

    سر دبیرجان،سلام انشااله هرچه زودتر بهبود یابی _ خداوند متعال یارتان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلامت باشید

  10. ناشناس می گوید

    سلام برای طرح بازنشستگی خبری بنویسید لطفا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منتظر هیئت مدیره ایم

  11. niaz می گوید

    ?????

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سپاس نیاز عزیز

  12. جواد می گوید

    سلام سردبیرجان خداشفابده الهی هیچوقت مریض نشی الهی ویروست بیادبرای ما.ماکه جزشماکسی رانداریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منم فقط شما رو دارم عزیز دل من

  13. ناشناس می گوید

    با عرض سلام و آرزوی سلامتی سردبیر گرامی
    امیدواریم در تراکم کاری و پیگیری ها ، مطالبات همکاران رسمی به بوته فراموشی سپرده نشده وکما فی السابق مورد توجه قرار گیرد؛ مزید امتنان خواهد بود.تندرست باشید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم و اطاعت.ولی هر چند وقت یک بار باید اعلام بشه تا از ذهن ها خارج نشه
      از گذاشتن کامنت پرهیز نکنید

  14. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز خدا نکنه تو مریض بشی،ایشالا که همیشه سالم و سرحال و سایه شما روی سر فرزندانت(نیروهای شرکتی)باشه.
    حرفی که واستون دارم حرف دل خیلی از بچه های شرکتیه . لطف کنید پدرانه و بطور ویژه از جناب صدری و مهندس فرقانی پیگیری کنید که با جابجایی نفرات در استانها با توجه به اینکه چارت هم جا میده موافقت کنن . خواهش میکنم پیگیری کنید خدارو خوش نمیاد این طرح که داره اجرا میشه دلیلی نداره ناقص اجرا بشه خواهشن تمام جوانب رو بسنجید بعدش این طرح رو اجرا کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      پیگیری من همه رو عصبی کرده! هز حدو اندازه دوستانه و پدرانه هم گذشته
      من پیگیرم.مطمئن باش

      1. ناشناس می گوید

        نمیدونم اونا چرا اینقد سنگدلن

        1. ناشناس می گوید

          اما من از مدیرعامل صدری انتظار دارم تا بافکر و منصفانه عمل کنن و به این کار بسیار امیدوارم. ماهایی که حذفشدیم هم مشکلات موجود و دلایل لازم رو به اطلاعشون رسوندیم و تنها از شخص ایشون انتظار بررسی داریم از فردی چون مهندس صدری کاملا” بعیده که حساب شده عمل نکنند

نظرات بسته شده است.