مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیش طرحی علیه مدیر عامل مخابرات ایران, با ارائه یک لیست دستکاری شده!؟

مخابرات ما- نویسنده لیست منتشره توسط وزیر تعاون -مدیران شستا- را بررسی کرده است.او دلایلی بر می شمارد تا اثبات کند از انتشار لیست هدفی مورد نظر بوده است.این هدف چیست؟

مخابرات ما (حاصلی) – خبر اعلام لیست اعضاء هیئت مدیره شرکتهای تابعه وزارتخانه آقای محمد شریعتمداری ، یعنی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی بود .
در این میان نام آقای سید مجید صدری هم در لیست دیده میشد .
ایشان نیز در سایت رسمی شرکت مخابرات ایران و سایتهای دیگر این خبر را تکذیب کردند .

نمونه آن :
“سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حال حاضر هیچ مسوولیتی در شرکت های زیرمجموعه‌ی شستا ندارد.
به گزارش سیتنا، در پی انتشار اسامی اعضای هیات مدیره‌ی شرکت‌های تابعه‌ی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی (لینک) که سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به عنوان رئیس هیات مدیره‌ی (غیرموظف) دو شرکت “گسترش ارتباطات داتک” و “انتقال داده های رهام داتک” معرفی شده است (لینک)، خبرنگار سیتنا اطلاع یافت که ایشان در حال حاضر مسوولیتی در شرکت های زیرمجموعه‌ی شستا ندارد و لیست انتشار یافته قدیمی است.”

نکته بسیار مهم با توجه به تصویر اطلاعات منتشره بدست می آید .

در خود شرکت اصلی یعنی شرکت خدمات ارتباطی رایت نام آقای سید مجید صدری وجود ندارد! ، یعنی این قسمت فایل اصلاح شده است .
اما به فاصله کمی در ذیل آن و در شرکتهای زیر مجموعه رایتل ، هم در شرکت گسترش ارتباطات دات (سهامی عام) و هم شرکت انتقال داده های رهام تک(سهامی خاص) و در هر دو نام آقای سید مجید صدری بعنوان رئیس هیئت مدیره (غیر موظف) وجود دارد . !
یک فایل که در یک قسمت آن اصلاح صورت گرفته ! و در دو قسمت نزدیک و چسبیده به آن نه !
اگر کلا اصلاحی انجام نشده بود میشد گفت اطلاعات بروز نشده یک سال اندی پیش را بدون توجه و تصحیح و بروز سازی منتشر کرده اند و این عملی اشتباه غیر عمدی بوده است ، اما اینکه اصلاح در قسمتی انجام شده و در قسمت دیگر نه را چه باید گفت !؟

احتمال وجود بازیهای سیاسی و جناحی برای خروج رقبای انتخاباتی با شانس بالا ، آنهم در انتخابات آتی و همچنین انتخاب هیئت وزیران وجود دارد .
مشی سیاسی مدیر عامل محترم آقای سید مجید صدری با توجه به الویتهای اعلامی وی در اولین پیامشان را میتوان تا حدودی مشخص کرد .
ایشان چنین اعلام کردند : ” اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران ، ارتقاء کیفیت خدمات مردم عزیز ، جلب رضایت سهامداران محترم و اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی می باشد. ”
ایشان همچنین توجه ویژه به فضای مجازی و فعالیت و استفاده صحیح از آن را دارند .
مسلما مخالفین این مشی سیاسی و آنها که جدیدا در فضای مجازی فعالتر شده اند و هوادار سیاستهای اقتصادی بازار آزاد بدون نگرش انسانی هستند و عدم هماهنگی با سیاستهای اقتصاد مقاومتی آنان مشهود است از مخالفین بالقوه سیاسی آقای صدری خواهند بود .
مسلم است که آثار انتشار این فایل نصفه و نیمه اصلاح شده(بنابراین می توان گفت دستکاری شده) عملی در جهت چسباندن شائبه چند شغله بودن و دور زدن ماده ۲۴۱ قانون تجارت بعنوان کمترین کار بود که متاسفانه انجام شد .
به احتمال زیاد این یک پیش کودتای انتخاباتی علیه مدیرعامل فعلی مخابرات ایران بوده است.

979440cookie-checkپیش طرحی علیه مدیر عامل مخابرات ایران, با ارائه یک لیست دستکاری شده!؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تو کشور ما آدمهای صادق و دلسوز جایی ندارند سنی ازمون گذشت بعد سالها یه مدیر انسان در مخابرات پیدا شد که پشتوانه کارکنانش شده. کسی که برای همه وقت میزاره و با حوصله پای درد دلشون میشینه. قدیمیا حتی الکی هم که شده یک جمله در امیدوار کردن کارکنان بیان نکردند مهندس صدری صدای کارگرای پی پناه شدند ما هم براشون از خدا سربلندی از تمام مراحل زندگی میخوایم. ما در مخابرات شروع خوبی نداشتیم اما خدا کنه پایانش خوب باشه بقیه مدیران هم همین رویه رو در پیش بگیرند دست از خودخواهی و تحقیر شرکتیها بردارند. اون جایگاه به کسی وفا نکرده. قدر دون اون مقام باشن و دورویی رو در قبال کارکنان بزارن کنار. باور کنن که همه به خوبی درک می کنند که کی واقعا دلسوزه و کی تظاهر میکنه. برای همه اونایی که سعی در خراب کردن مدیر عاملمون دارند امیدواریم به زودی دستشون واسه همه رو بشه

  2. ناشناس می گوید

    عزیز دل برادر ایشان مگر بازنشسته نیستند پس این همه مقاومت برای چیست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برادر خوبم
      برای این هم خبر جالبی داریم
      ولی باشه در موقع خودش اعلام میکنیم

  3. تبریزی می گوید

    صدری بیدی نیست که از این بادها بلرزد
    او الگوی یک مدیر شایسته ، محبوب و مردمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است

    1. محمد حاصلی می گوید

      سلام

      دوست تبریزی من
      تبریز زیبا و با فرهنگ ، اوزوموزون عزیز شهریمیزده اولان دوستوم و قارداشیم

      من هم اینرا می دانم و از حقیقت دفاع می کنم

      یاشاسین آذربایجان ، یاشاسین ایران
      ???????????????

نظرات بسته شده است.