مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هشدار پلیس فتا در خصوص نرم افزار ماهواره جیبی

مخابرات ما- رییس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به پرونده‌های متعدد با موضوع کلاهبرداری از طریق نرم افزارهای ماهواره جیبی به هموطنان هشدار داد و گفت: استفاده از عناوین فریبنده نظیر برای نرم افزارهایی با موضوعات ماهواره های جیبی، از شگردهای کلاهبرداران است.

سرهنگ علی کریمی” اظهار کرد: نرم افزارهای با موضوعات مشابه ماهواره های جیبی، به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و کاربران نرم افزارهای کاربردی و مورد استفاده خود را با پرس‌و جو، از منابع مورد اطمینان دریافت و اقدام به نصب آنها نماین

هشدارهای پلیس را در زمان پیاده روی اربعین جدی بگیرید 

 

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ضمن هشدار به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی از آنان خواست توصیه های پلیسی را جدی بگیرند.

پلیس، سرهنگ “علی کریمی” اظهار کرد: متاسفانه ممکن است این عزیزان به دلیل رعایت نکردن نکات امنیتی و مد نظر قرار ندادن هشدارهای پلیسی مشکلات زیادی برایشان پیش بیاید و باعث باز ماندن از این پیاده‌روی سفر اربعین حسنی شده و یا در طول این حرکت عاشقانه گرفتاری‌ مسائل و مشکلات دیگر شوند.

وی افزود: با توجه به حضور پر شور هموطنان عزیز ‌که همه ساله در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، ممکن است افرادی با نیت سوء دست به  اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند، بنابراین لازم است زائرین عزیز حتما هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته تا در این بین‌ دچار آسیبی نشده و بتوانند از برکات معنوی سفر خود به نحو درستی استفاده نمایند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در ادامه با بیان هشدارهای امنیتی تصریح کرد: زائرین عزیز فراموش نکنند‌ همراه داشتن تلفن همراه و دوربین بلامانع است اما بردن آنها به حرم‌ها و اماکن زیارتی ممنوع بوده و عکس‌برداری و فیلم‌برداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جادهها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن مطلقاً ممنوع است و در صورت انجام این‌کار ممکن است برایشان مشکل پیش بیاید.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین زائرین در صورت مفقود شدن یا سرقت تلفن همراه خود در موکب‌هایی که استراحت می‏‌کنند، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهند.

سرهنگ کریمی در ادامه ضمن بیان این ‌که هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباطات خود استفاده نکنید، خاطرنشان کرد: در بعضی مواقع ممکن است شما نیاز فوری به برقراری تماس تلفنی داشته ولی چون دستگاه تلفن خود را در اختیار نداشته یا امکان تماس با آن وجود ندارد، ممکن است از تلفن همراه دیگران استفاده کنید اما از آن‌جا که شماره تماس در حافظه تلفن همراه ثبت می‏‏‌گردد؛ لذا  از تلفن همراه افراد مطمئن، استفاده نموده و حتی‏‌المقدور پس از تماس، شماره را حذف نمایند. به گفته وی امکان سوء استفاده از شماره مورد تماس شما از سوی برخی افراد سودجو وجود دارد و آنها با تماس با شماره شما می‌توانند اخبار ناگواری از شما برای خانواده ارسال و آنها را نگران کنند.

970630cookie-checkهشدار پلیس فتا در خصوص نرم افزار ماهواره جیبی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.