مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تا صبح سه شنبه منتظر پاسخگویی مدیران در استانهای معترض به نحوه اجرای طرح طبقه بندی خواهیم بود.

مخابرات ما- موج نارضایتی نیروهای شرکتی در سراسر کشور بدلیل تاخیر در اجرای طبقه بندی باعث شده است این نیروها با حساسیت بیشتری خبرها را دنبال کنند.

در این میان در برخی استانها بدلیل برخوردهای خاص و احتمالا چکشی , سوالات بیشتری بوجود آمده است.در حقیقت نیروهای شرکتی بشدت به نوع اجرای طرح معترض شده اند و پاسخی مناسب می خواهند.

سایت مخابرات ما بعنوان دوست و همراه نیروهای مخابراتی و مدیران اجرائی سعی در بررسی اطلاعات, دریافت خبرهای مناسب و انتشار آن داشته است.اما گاهی استانها به سیاست سکوت پناه برده اند.

بر خلاف این سیاست ما ناچار بوده ایم به گزارش های مردمی تکیه کنیم.کاری که در گذشته انجام داده ایم.امامتاسفانه در برخی استانها  با برخورد خاص و شدید انتقادی مدیریتهای میانی روبرو شده ایم.

برای اینکه جای گله ای باقی نماند سایت مخابرات ما تا صبح سه شنبه منتظر پاسخگویی در این استانها می ماند و پس از آن اقدام به انتشار گزارش های مردمی خواهد کرد و به استناد این گزارش ها ناچار به ابراز نظر خواهد پرداخت.

 

 

968100cookie-checkتا صبح سه شنبه منتظر پاسخگویی مدیران در استانهای معترض به نحوه اجرای طرح طبقه بندی خواهیم بود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
49 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام با توجه به اينكه اين سايت تنها صداي گويا بخش خصوصي هست عرض مي كنم بدون تعارف حداقل در استان آذربايجان غربي سفارشات نمايندگان با كمك جناب وزير ملاك انتخاب است. از سردبير خواهشمنديم ليست رشته هاي مطلوب مخابرات و حداقل سابقه كار لازم را منتشر كنند تا از انتخاب سليقه اي جلوگيري به عمل بيايد تا حدقل به اين همكاران ما با اين عناوين توهيني وارد نكنند مديران

  2. ناشناس می گوید

    این چجور انتخابیه که من و افرادی که مثل من 13 سال پیش با مدرک فنی وارد مخابرات شدیم و تو قسمت فنی اونم دو واحد هم سوییچ هم دیتا کار کردم حالا مدیر منطقه و مدیر استان میاد کسی که تازه دو سال پیش مدرکشو گرفته و همه جای مخابرات چرخیده از 118 تا GSM تا بلکه بتونه کار کنه یا سیمبانی که همین شرایطو داشته رو انتخاب میکنه چون نورچشمی بودن !!!
    یا اینکه کس دیگه ای رو بیارن تو چارت خالیه واحدی که هستم در حالیکه خودمو میتونستن جذب کنن

    واقعا این تبعیض قابل هضم نیست…

    1. شرکتی مازندران می گوید

      لااقل میگفتید کدوم استانید؟
      من و تو صاحب دردیم‌، همصدا هستیم‌
      من و تو لایق نالیدنیم تا هستیم‌
      من و تو هر دو غریبیم‌، هر دو همدردیم‌
      خدا کند برسد آن زمان که برگردیم‌
      شما برادر مایید، هرکجا هستید
      قبول کن که در این برهه ما محک هستیم‌

  3. امیدما سردبیر می گوید

    سردبیر عزیز و دلسوز مهربون
    سلام و خداقوت بر روح و جسم قوی و پرتلاشتون که همیشه دلمون خواسته شماروببینیم و درددلمون رو بهتون بگیم.البته فک کنم اینقدر باهاتون درددل میکنن که دیگه جاندارین.نمیدونیم این چه سیستمیه که با تمام زحمتی که میکشیم مخصوصا در شهرستانها که کار چند واحد را انجام میدیم و فرم ارزیابی رو هم پرکرده باشیم یه مدیر:
    با بی تفاوتی تمام قراردادت رو عوض کنه و حتی نتونی بپرسی چرا؟ چون او میتواند و بدازبدتر بسیار است.
    با بیرحمی تمام بگه شهرستانها هیچ چارت خالی ندارن.مگه میشه قبل از طرح چارت باشه ولی بعد بخورن چارتو.
    و باز برای اینکه خودشو درگیر نکنه بگه ما لیست همه رو فرستادیم ولی تهران اسامی رو بررسی میکنه و هیچی مشخص نیست.
    آخه سردبیرجان شما بگو چرا باید باعث بی انگیزگی بشن؟
    چرا باید درنظر نگیرن که یه ذره گوش دادن به درد نیرویی که برات کارمیکنه برابره با یه عالمه انگیزه کاری و شارژ باطریی که داره ازمحرومیت(چه از لحاظ شهری و امکاناتی، چه از لحاظ پاداش واضافه کارویه تشکر خشک و خالی) خالی و خالی تر میشه.
    یاد مهندس دارایی و سخنان و طرزفکرو وسعت دیدشون میفتم و میگم خوبه که یه سردبیر مهربون گزارشی رو تهیه کرده که میتونیم بگیم یه مدیردلسوزهم وجود داره.
    حالا خواهش میکنم از مدیران مربوطه در تهران که بررسی اسامی رو برعهده دارن خواهش کنید حق بچه های شهرستان رو (مخصوصا استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان)ضایع نکنن و حداقل اگر جز لیست حذفی توسط استان هستن با آنها تماس بگیرن یا یه شماره تماس اعلام کنن تا حداقل بدونیم یکی هس ازش بپرسی و یه جواب قانع کننده بشنوی.
    خدایا همش بهت میگیم تو یاریگر مظلومان باش……..
    سردبیرجان به شما هم میگیم کمکمون کن…..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما در خدمتیم
      خوشحال میشیم کاری بتونیم انجام بدیم
      گوش کردن و خوندن حرفهای شما کنتور نمیندازه برای ما. اندازه هم نداره.هر حرفی جایگاه خودشو داره
      تا وقتی قابل بدونین و حرف بزنین ما هستیم و می خونیم.
      البته بررسی و اقدام مناسب هم هست

      1. امیدما سردبیر می گوید

        باسلام سردبیر عزیز
        آیا امکانش هست یه مطلبی براتون بفرستم که خودتون بخونید و باتوجه به پیگیری هاتون کمکمون کنید.چجوری ارسال کنم؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          اینجا هم میتونی بفرستی
          mokhaberatema@gmail.com
          هم هست

  4. مازنی می گوید

    مدیرانی که اینقدر جراتشو داشتند که حق برخی رو ضایع کنند حتما به فکر جوابش هم هستند. اونم به بهانه نبود چارت خالی و …. اما چگونگی انتخاب افرادی که در شرایط یکسان مشغول فعالیتند سوال بر انگیزه. چطور برخی رو به بقیه اولویت دادن احتمالا یه زمینه ای رو قبلا براش مهیا کردن تا بتونن به این سوالها پاسخ بدن. ما از مدیران استانی انتظار جوابی نداریم چون هر چی که باشه نظر خودشونه به خودشون مربوطه و قانمون نمیکنه. ما از دکتر صدری انتظار داریم پاسخی روشن در خصوص تایید این روش انتخاب افراد و برتری دادن برخی از اونهاست. یه طرح ارائه شده باید اصولی داشته باشه. بازم اگه میگفتند مثلا از بین افراد مشمول در سالن به قید قرعه 2 نفر انتخاب میشن بازم قابل قبولتر بود یا که بگن هر کی سابقه بیشتری داره یا مدرکش بالاتره. نه اینکه دست مدیران رو باز بزارن تا بر اساس لطفی که به برخی افراد دارن خودشون دست به انتخاب افراد بزنن

نظرات بسته شده است.