مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از حاضران این عکس تشکر می کنیم./همایش انجمن های کارگری.

مخابرات ما – حاضران این عکس, تقریبا تمام افرادی است که در همایش انجمن های کارگری مخابرات ایران شرکت کرده بودند.

روز آخر دور هم جمع شده اند و این عکس یادگاری را گرفته اند.

در این روزهای کار مدرسه و زندگی و دانشگاه, این افراد به نیابت از ما سختی سفر را به جان خریده اند و با هزینه خود به مازندران رفته اند.

حاصل جلسات هر چه باشد, خروجی آن چه منافعی به کارکنان برساند, مهم نیست! مهم این است که این گروه برای پیگیری حقوق من و شما زحمت کشیده اند و تلاش کرده اند.

مخابرات ما به نیابت از اکثر کارکنان مخابرات در سراسر کشور -که عضو سایتش می باشند- از تک تک این افراد تشکر میکند و برایشان آرزوی سعادت و نیکبختی دارد. نتیجه هر چه می خواهد, باشد!

ای کاش توان مالی اندکی داشتیم تا بطور عملی از آنان تشکر می کردیم.روزهای سعادت مخابرات و مخابراتی وقتی می رسد که ما یاد بگیریم از تلاش های یکدیگر سپاسگزار باشیم نه اینکه همیشه بیش از گذشته بخواهیم.

964910cookie-checkاز حاضران این عکس تشکر می کنیم./همایش انجمن های کارگری.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. سوشیانس می گوید

    با سلام و احترام
    ماهم متشکریم و زحمات گرانقدرشان را ارج می نهیم و دستشان را به پاس احترامی که برای خدماتی که با ایثار و از خود گذشتگی برای تک تک ما انجام داده اند می بوسیم .
    ولی هر آنچه این عزیزان می ریسند مدیران قبلی ما پنبه کرده اند .
    دیگر جان نهیف کارکنان مخابرات را یارای ایستادن نیست چرا که این روزها هم از خودی می خوریم و هم از بیگانه
    هم دیوان رای بر ضد سازمان ما می دهد و می خواهد تیشه به ریشه ما بزند و هم نهال های کاشته دکتر سرائیان شکوفه می دهند و حق و حقوق ما را با رای دیوان می خواهند ناحق کنند و هم این تورم لجام گسیخته می خواهد ما را از پای در بیاورد
    تنها چیزی که آرامم می کند ” و ان الله مع صابرین “

نظرات بسته شده است.