مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هشت طرح مخابرات در بروجرد اجرا شد

مخابرات ما- شرکت مخابرات شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود این آمادگی را دارد که تعداد مشترکان adsl را تا 100 هزارمشترک افزایش دهد.
از مجموع 52 روستای دارای اینترنت شهرستان 37 مورد به طورمستقیم و 15 روستا نیز از طریق روستاهای همجوار به صورت اقماری متصل به شبکه هستند.
مدیرشرکت مخابرات بروجرد بیان کرد: هم اکنون 100 هزار مشترک تلفن ثابت شهری و 15 هزارمشترک تلفن ثابت روستایی و20 روستا برخوردار از شبکه موبایل روستایی( wll ) دراین شهرستان وجود دارد.
شیخی اضافه کرد: با توجه به رشد و توسعه سریع مخابرات و نیاز مشتریان برای دسترسی هر چه سریع تر به سرویس های جدید، در برنامه ریزی های کلان توسعه مخابرات کشور، قابلیت انعطاف پذیری برای هماهنگی با این تغییرات و جلب رضایت مشتریان مورد توجه قرار دارد.
وی ادامه داد: شبکه مخابرات به گونه ای طراحی می شود که با صرف حداقل هزینه ها و اعمال کمترین تغییرات، بتوان تکنولوژی های جدید این حوزه را پوشش داده و سرویس های متنوع مورد نیاز مشتریان را که روز به روز درحال گسترش هستند، به سرعت ارائه کرد.

امسال طراحی و جابه جایی سایت همراه اول روستای گیجالی، نصب و راه اندازی تجهیزات اینترنت پرسرعت نسل چهارم همراه اول معروف به 4g در قالب سه سایت در مناطق پارک فدک، ترمینال شرق داملران، نصب و راه اندازی تجهیزات اینترنت شبکه شهری که در مرکز مخابرات بروجرد نصب شده و راه اندازی اینترنت همراه اول معروف به 3g دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد می باشد.
مدیر شرکت مخابرات بروجرد گفت: هم اکنون 110 هزار مشترک تلفن ثابت در بروجرد وجود دارد که ازاین تعداد 15هزار مشترک روستایی و95 هزار مشترک شهری است.
هم اکنون 150هزار تلفن همراه و اعتباری در بروجرد فعال است.
چهارمرکز پرظرفیت در بروجرد و 33 مرکز روستایی در این شهرستان وجود دارد.

961730cookie-checkهشت طرح مخابرات در بروجرد اجرا شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.