مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ترخیص ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه در هفته جاری/ کاهش نرخ ارز مکمل افت قیمت گوشی در بازار

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص کاهش قیمت و واردات گوشی تلفن همراه به کشور، اظهار داشت: بر اساس آماری که اعلام شده است حدود 700 هزار گوشی تلفن همراه در پشت گمرک قرار دارند که در هفته جاری وضعیت ارز آنها مشخص می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با واردات 700هزار گوشی تلفن همراه و تعیین تکلیف گوشی‌هایی که از گذشته در سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد قیمت گوشی تلفن همراه کاهش پیدا می‌کند، گفت: کاهش نرخ ارز در بازار تلفن همراه و افت قیمت گوشی‌ها بسیار اثرگذار است و می‌تواند آرامش را به بازار تزریق کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشی تلفن همراه ناشی از افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی بود، ادامه داد: با کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر شاهد شیب تند سقوط قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار بودیم که می‌تواند مصرف‌کنندگان را امیدوار کند .

رییس کمیته مخابرات و ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نرخ ارز تاثیر مستقیمی در قیمت گوشی‌های تلفن همراه دارد از سوی دیگر تزریق گوشی تلفن همراه به بازار نیز می‌تواند به کاهش قیمت‌ها کمک بسیار زیادی داشته باشد./

پایان پیام

959770cookie-checkترخیص ۷۰۰هزار گوشی تلفن همراه در هفته جاری/ کاهش نرخ ارز مکمل افت قیمت گوشی در بازار

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.