مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وجود فساد در کشور به دلیل امضاهای طلایی است.

مخابرات ما- رمضان‌علی سبحانی‌فر در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکامپ ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه گفت: مشخص است که امسال نمایشگاه به صورت پررونق‌تری برگزار شده است. در این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌شود تا شرکت‌ها توانمندی‌های خود را در کنار یکدیگر قرار دهند و از تجربیات هم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات هر روز در حال پیشرفت و توسعه است، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم نیازمندی‌های این عرصه بیشتر می‌شود و این ربطی به یک قشر و گروه ندارد این تکنولوژی در زندگی پیر و جوان و در همه عرصه‌ها اعم از هنر، جنگ، اقتصاد، سیاست و … وارد شده و کم‌کم در حال پر کردن فضای فیزیکی است.

رئیس کمیته مخابرات مجلس ادامه داد: امسال از بیست و چند محصول جدید رونمایی می‌شود و این جای تبریک دارد در زمانی که کشورهای استکباری تلاش دارند ما را محدود کنند ما به چنین موفقیت‌هایی رسیده‌ایم.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت قانونی و مالی از سوی مجلس گفت: امروز به وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌ها تکلیف کرده‌ایم تا ایجاد دولت الکترونیک را محقق کنند. وزارت ارتباطات باید با برطرف کردن نیازهای این بخش کمک کند تا کلیه کسب وکارها، مبادلات اداری و استعلام‌ها در این بستر انجام شود. هر چه بستر فناوری اطلاعات را تقویت کنیم در سایر بسترها هم بیشتر رشد می‌کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم از وقتی که مردم برای امور اداری خود در سطح شهر تلف می‌کنند کم کنیم قطعا در بهبود کیفیت محیط زیست کوشیده‌ایم.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها در خصوص همکاری با دولت الکترونیک باید گزارش ارائه دهند، خاطرنشان کرد: اگر دولت الکترونیک محقق شود از هدررفت وقت مردم کاسته می‌شود ضمن اینکه فسادهای اداری نیز کاهش می‌یابد. اگر اکنون شاهد فساد هستیم به خاطر وجود امضاهای طلایی است. شاید برخی دستگاه‌ها برای خود پایگاه داده‌های اطلاعاتی تشکیل داده باشند اما این کافی نیست و باید به یکدیگر متصل شوند.

رئیس کمیته مخابرات مجلس تاکید کرد: اگر همه دستگاه‌ها به مرکز تبادل اطلاعات متصل بودند قطعا شاهد اتفاقی که در بخش خودرو پیش آمد نبودیم. پس از همه دستگاه‌ها به جد می‌خواهیم که در این مورد همکاری کنند.

سبحانی‌فر با اشاره به آماده سازی لوایحی از سوی وزارت ارتباطات و مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر این لوایح به مجلس برسد قطعا مصوب خواهد شد و می‌تواند خلاءهایی مثل حفظ حریم خصوصی را پوشش دهد تا اعتمادسازی در مردم بیشتر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در آمدهای وزارت ارتباطات را تصویب کرد‌ه‌ایم اما بخش خصوصی این حوزه در ماه‌های اخیر دچار مشکل شده است. دولت باید تکلیف ارز مورد نیاز این حوزه را تعیین کند چرا که به دلیل نامشخص بودن وضعیت ارز در رفع بسیاری از نیازهای تجهیزاتی مانده‌ایم.

957430cookie-checkوجود فساد در کشور به دلیل امضاهای طلایی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقای سبحانی فر علاوه بر امضای طلایی قولهای طلایی هم فساد آور است. آیا فراموش کردید که نیروهای شرکتی مخابرات به قول شما و جناب خدری اعتماد کردند. ولی معلوم نبود که در جلسات با مخابرات چه قول طلایی گرفتید که همه چیز را بی خیال شدید.

  2. محمد حاصلی می گوید

    آیا وجود فساد در کشور، فقط به دلیل امضاء های طلایی است ؟

    مسلما نه
    طلاهای امضاء شده ، نیز فسادآورند
    طلاهای بی امضاء نیز موثرند
    طلاهای قدرت ساز ، فسادساز هم هستند
    طلاهای براق در زیر تلالو نور ، کم وسوسه فساد ندارند
    قدرتهای طلاساز هم اگر قانون را رعایت نکنند ، فساد را بزور طلا پرورش میدهند
    طلاهای سفید هم مثل پسرعموهای زرد طلاییشان اشاعه فساد میکنند
    طلاهای که در لباس سکه اند که داستانی دارند ، آنهم چه داستانی !
    بهر حال این عنصر 79 جدول تناوبی وقتی با ناآگاهی انسانی و در حضور کاتالیزور آسایش طلبی سریع و ظرف وجدانی یا بی خدایی ، ترکیب میشود ، چند محصول نفرت انگیز تولید میکند ، یکی از محصولات همیشگیش فساد است

    شاعر طلادوست خانه ما ! هم فرموده :
    طلا ای یار دبستانی و بلا
    اگر آیی تو بدستم هل هلا

    حاضرم گردم به آتش مبتلا
    لیک باشد طوق گردن هم طلا

    خوب اما من بشخصه در ۵۳ سالگی

    از طلا گشتن پشیمان گشته ام ?
    مرحمت فرموده ما را مس کنید

نظرات بسته شده است.