مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات بالاخره از مخابرات ایران و مخابرات منطقه اصفهان تمجید کرد.

مخابرات ما- در خبرهای امروز داشتیم که وزیر ارتباطات از فعالیت های شرکت مخابرات در طول یک ساله اخیر قدردانی کرده است.در حقیقت پس از خصوصی سازی این برای اولین بار است که یک وزیر ارتباطات از مخابرات ایران تقدیر می کند.

سایت شرکت مخابرات ایران در این باره می نویسد:

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات در نخستین روز سفر به استان اصفهان و در شورای اداری این استان،  با قدردانی از عملکردمطلوب  شرکت مخابرات ایران  گفت : یک سال گذشته برای توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان اصفهان سرمایه گذاری خوبی انجام شده است  .

 محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه  طی یک سال گذشته ۱۷۷ روستا در این استان به تلفن ثابت دسترس ی پیدا کرده‌اند گفت : ۶۲ روستا نیز در حوزه بانکداری الکترونیک از طریق پست بانک به دستگاه های خودپرداز مجهز شده‌اند.

عضو کابینه دولت دوازدهم‌ با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۷۹ کیلومتر فیبر نوری برای افزایش پایداری ارتباطات بین شهری استان اصفهان اجرا شده است، تصریح کرد: پروژه فیبر خانگی در شهر اصفهان امروز با شش زیر پروژه به بهره برداری رسید تا مردم اصفهان بتوانند برای دسترسی به اینترنت بجای ADSL از فنا‌وری فیبرخانگی نیز استفاده کنند.

951680cookie-checkوزیر ارتباطات بالاخره از مخابرات ایران و مخابرات منطقه اصفهان تمجید کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بهمین خیال باش می گوید

    سلام
    زیاد خوشتان نباشد جونکه این تقدیر و گزارش عملکرد مربوط به شرکت مخابرات نبود بلکه مربوط به همکاران وزیر در اصفهان یعنی زیرساخت و تنظیم مقررات و .. بقیه دولتی ها بود.

نظرات بسته شده است.