مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تقاضاي قراردادي هاي مخابرات از مديرعامل شركت براي رسمي شدن

مخابرات ما – اکنون که طلیعه مدیریت مدرن اسلامی شما امید را در ما شکوفاتر کرده ، تلاشمان را مضاعف کرده ایم.در ادامه این روند دوسویه تقاضا داریم قانونی که سالها قبل بایستی اجرا می شده است ،ماده ۵ تبصره ۱ آیین نامه 89 را اجرایی فرموده و دستورات قانونی و عدالت خواهانه صادر و ما همکاران را تغییر وضعیت به دایمی بفرمائید.

مخابرات ما (محمد – عصر خبر) – متن زیر در ذیل پيام صفحه مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام درباره محرم قرار داده شده است .

متن اين پيام  به شرح زير است:
مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس صدری
محرم ماه حسین (ع) ، ماه بازگشت به  اسلام ناب محمدی  (ص)،ماه عدالت و احقاق حق ، ماه ثار الله(ع) محبوب ائمه اطهار علیهماالسلام،محبوب فاطمه ، محبوب خداست .عزاداری و متخلق شدن به اخلاق حسینی همگی ما مقبول حق تعالی باشد ،انشاالله
احتراما بعرض عالی می رسانیم
ما  قراردادی های زمان دولتی مخابرات ، با تحصیلات دانشگاهی بالا و از دانشگاههای معتبر و سالها تجربه و تلاش و وفاداری آنهم بدون پاداش و چشمداشت ، بعنوان پایه های شرکت وظایف خود را بنحو احسن انجام داده و آنرا در دوران مدیریتهای متفاوت بدون توجه به تبعیضات ،پیش برده ایم.
اکنون که طلیعه مدیریت مدرن اسلامی شما امید را در ما شکوفاتر کرده ، تلاشمان را مضاعف کرده ایم.در ادامه این روند دوسویه تقاضا داریم قانونی که سالها قبل بایستی اجرا می شده است ،ماده ۵ تبصره ۱ آیین نامه 89 را اجرایی فرموده و دستورات قانونی و عدالت خواهانه صادر و ما همکاران را تغییر وضعیت به دایمی بفرمائید.
خواهشمندیم بعد از بیش از یک دهه انتظار مثبت و  وفاداری و پیشبرد اهداف شرکت و جلوگیری از کاهش انگیزه خودساخته ،مدیرعامل و هیئت مدیره محترم عنایت جهت تسریع تغییر وضعیت ما قراردادی های زمان دولتی به استخدام دایم بفرمایند.
951260cookie-checkتقاضاي قراردادي هاي مخابرات از مديرعامل شركت براي رسمي شدن

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آنها که پیش از خصوصی سازی قراردادی بودند ولی بعدا بجای اینکه رسمی بشن به بهان خصوصی سازی آنها را شرکتی کردند چیه ؟

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز این شامل قراردادی های مستقیم با اداره که در زمان خصوصی سازی شرکتی شدند هم میشه؟؟

  3. ناشناس می گوید

    “آئین نامه استخدامی و پرسنلی شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه:

    ماده 5: استخدام در شرکت به یکی از حالات زیر انجام میشود:
    الف: استخدام دائم به منظور تصدی مشاغل مستمر.
    ب: استخدام قراردادی (قرارداد مدت محدود یا قرارداد کار مشخص) تمام وقت و یا ساعتی برای مدت معین و کار مشخص بر اساس قراردادی که نمونه آن توسط وزارت کار ارائه شده است.
    تبصره 1: کارکنان قراردادی فعلی شرکت در صورت داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مطلوب و مرتبط و رضایت از عملکرد آنان و وجود پست سازمانی خالی به استخدام دائم شرکت در خواهند آمد.

    ماده 7: استخدام در شرکت بر اساس اصل شایستگی و از طریق آزمون، مصاحبه و طی مراحل لازم انجام خواهد شد.

    ماده 9: برگزاری آزمون، انجام مصاحبه و سایر مراحل استخدامی بر اساس دستورالعملی خواهد بود که به تصویب هیئت مدیره شرکت خواهد رسید.

    ماده 12: مدت خدمت آزمایشی کارکنانی که به استخدام شرکت پذیرفته میشوند حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه میباشد و در صورتیکه نحوه خدمت و رفتار آنان رضایت بخش باشد حداقل تا 3 سال به صورت قراردادی و سپس به استخدام دائم تغییر وضعیت خواهند یافت.
    تبصره 1: تغییر وضعیت کارکنان از آزمایشی به قراردادی پس از تایید عملکرد و رفتار آنان توسط مدیر واحد مربوط، کمیته ارزیابی عملکردف اظهار نظر قسمت های نظارتی و تایید مدیر عامل انجام میشود.”

  4. کم سعادت 92 ای می گوید

    خواهشمندیم بعد از کمتر از یک دهه انتظار مثبت و وفاداری و پیشبرد اهداف شرکت و جلوگیری از کاهش انگیزه خودساخته ،مدیرعامل و هیئت مدیره محترم عنایت جهت تسریع تغییر وضعیت ما قراردادی های سال 92 و قراردادی های زمان دولتی را به استخدام دایم بفرمایند.
    بزرگوار نویسنده نامه از شما انتظار میره که همه ی قرار دادی ها رو مد نظر داشته باشی.
    این لطف شما فراموش نمیشه.هر چند تعداد 92 ای ها خیلی کمتر از سایر قرار دادی هاست.

    1. ناشناس می گوید

      یادمون نمیره قراردادی های غیر 92 ای جلو حل مشکل ما 92 ایها سنگ اندازی کردند یکی نیست بهشون بگه اجرای این قانون فقط برای 92 ایها بارمالی نداره . شما قراردادیهای قدیمی انگار تا حالا خواب بودید تازه به یادتون اومده قراردادی هستید! اولویت 92 ایها هستند که با شفاف ترین نوع استخدام کشور وارد مخابرات شدند.بررسی نوع ورود شما به مخابرات کار زمانبریه و دلیلی نداره 92 ای ها معطل شما بشن.

نظرات بسته شده است.