مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اقای وزیر! نگاه کارکنان مخابرات برای تبدیل بیمه به شماست!

مخابرات ما- بر اساس مطالب منتشره در گروههای مخابرات ما در شبکه های اجتماعی , کارکنان 9 درصدی مخابرات انتظار دارند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تبدیل بیمه های آنان از 9 درصد به 7 درصد اقدام کند.

چندی قبل دیوان عدالت اداری حکمی صادر کرد که بر اساس آن, مجددا وظیفه تبدیل بیمه به عهده دولت گذاشته شده است.از نظر کارکنان دولت می تواند وزارت ارتباطات باشد.

از سویی دیگر, یکی از منابع خبری ما می گوید کارکنان باید به وزارت اقتصاد و دارائی مراجعه کنند چرا که پس از خصوصی سازی این وزارتخانه نماینده دولت است.

به هر حال وقتی وزیر ارتباطات به کوچکترین مورد واکنش نشان می دهد طبیعی است که کارکنان از او انتظار داشته باشند در این موضوع مهم نیز وارد شود.

نیاز دیگر کارکنان برگشت پولهای کارکنان به صندوق 6 درصد است که اخیرا از سوی مهندس صدری بخشی از این پولها به صندوق برگشت داده شده است.در حقیقت او   اولین بار و اولین مدیر عامل است که واکنش مناسبی نشان داده است.

 

951070cookie-checkاقای وزیر! نگاه کارکنان مخابرات برای تبدیل بیمه به شماست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار رسمی می گوید

    سلام به وزیر محبوب مخابرات . اقای مهندس اذری جهرمی چرا سریعا به حکم دیوان عدالت اداری در خصوص حذف ابونمان واکنش نشان دادید و ان را لازم الاجرا دانستید و فرمودید حذف ابونمان تاثیر منفی روی پرداختهای پرسنل مخابرات دارد اما حکم دیوان عدالت اداری در خصوص تبدیل بیمه 9 درصد به 7 درصد که به نفع پرسنل می باشد هیچ واکنشی نشان ندادید و ان را مسکوت گذاشتید واقعا چرا؟

نظرات بسته شده است.