مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قیمت اینترنت همراه اول و ایرانسل 40 درصد گران شد

مخابرات ما- گاهی به تعرفه های جدید همراه اول و ایرانسل در زمانی که می خواهد نسبت به خرید یا تمدید بسته های اینترنتی خود اقدام کنید نشان می دهد که همراه اول و ایرانسل نسبت به افزایش 40 درصدی قیمت خدمات اینترنتی خود مبادرت کرده اند.

در این رابطه ایرانسل که تا پیش از این هر 72 گیگ اینترنت همراه را قبل از کسر مالیات ارزش افزوده ۱۱۰۰۰۰ تومن عرضه می کرد در حال حاضر قیمتهای خود برای این حجم از اینترنت را به ۱۵۵۰۰۰ تومن افزایش داده است.

البته ایرانسل و همراه اول د ربرخی از بسته های مختلف اینترنتی که همیشه عرضه می کرده اند یک شکلات تلخ تحت عنوان اینترنت مجانی شبانه از 2 نصف شب تا 5 یا 6 صبح هم ارائه می دهند. ساعاتی که اصولا بر اساس طبیعت زیستی انسان هیچ فردی امکان بیدار ماندن ندارد مگر دزدها.

ما مردم ایران امیدواریم که ایرانسل و همراه اول در ادامه خدمات رسانی و حفظ حقوق مشتری که همواره فرار راه خود قرار داده اند به جای افزایش یکباره 40 درصدی قیمتها، این افزایش را ماهانه و 10 درصد 10 درصد انجام بدهند تا مردم کم کم عادت کنند. چون متورم شدن یکباره و 40 درصد 40 درصد هزینه ها فشار زیادی به مردم وارد می کند و قابل تحمل نیست!

949290cookie-checkقیمت اینترنت همراه اول و ایرانسل 40 درصد گران شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.