مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اینترنت به مناطق مورد هدف گردشگری سیستان و بلوچستان می رسد

مخابرات ما- محمد جواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری سه شهرستان سراوان ، سیب و سوران و مهرستان بیان داشت: سیستان و بلوچستان به لحاظ محرومیت ارتباطی و مخابراتی رنج می برد.

وی افزود:  ارتباط قطع شده منطقه شهر و روستاهای اطراف آشار و سرباز برطرف  و در مدت زمانی یکماه فیبر هوایی مناطق مورد درخواست زمینی شود .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت زیر ساخت را مورد خطاب قرار داد و به او دستور داد تا پایان سال ارتباط جاده کامل و بهینه شود.

جهرمی همچنین از برقراری بستر اینترنت مناطق گردشگری استان و دانشگاه های پیام شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان خبرداد و گفت : در مناطق گردشگری که استانداری سیستان وبلوچستان لیست انها را تهیه و اعلام کند در مدت زمان یکماهه بستر اینترنتی فراهم شود .

وی افزود : بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت روستایی سیستان و بلوچستان در پهنه ای وسیع و گسترده ای زندگی می کنند به طوری که هزینه توسعه ارتباطات در این استان به اندازه استانی است که بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد

جهرمی گفت : دولت بیش از 450 میلیارد تومان و بخش خصوصی 132 میلیارد تومان در بخش ارتباطات در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کرده اند

945250cookie-checkاینترنت به مناطق مورد هدف گردشگری سیستان و بلوچستان می رسد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.