مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات اینترنت پرسرعت را در قالب طرح غزال ارائه می دهد

مخابرات ما-سید کامران محجوب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت مخابرات در راستای مشتری مداری اقدام به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در قالب طرح غزال به مشتریان می کند که از مزایای این طرح می توان به سرعت بیشتر، زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه و افزایش سرعت تا چهار برابر اشاره کرد.
او گفت: تعرفه های اینترنت پر سرعت و نرخ مکالمات بین الملل تلفن ثابت در سایت ‏شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir برای عموم مشترکین قابل دسترس است.
وی اظهار داشت: متقاضیان اینترنت مخابرات در طرح غزال می توانند به ازای هر سه ماه تمدید قرارداد اینترنت خود، یک ماه اینترنت رایگان بدون پرداخت هزینه دریافت و بدین ترتیب زمان استفاده خود را نیز افزایش دهند.
محجوب یادآوری کرد همچنین مشترکینی که برای نخستین بار برای اشتراک یکساله طرح غزال ثبت نام کنند، یک دستگاه مودم به عنوان هدیه دریافت می کنند.
مدیر روابط عمومی مخابرات استان کرمانشاه در ادامه گفت: نرخ تعرفه های طرح غزال در سایت شرکت مخابرات ایران با آدرس www.tci.irقابل دسترس است و همچنین مشتریان می‌توانند برای اطلاع و خرید اینترنت پرسرعت در تماس رایگان با سامانه تلفنی 2020 در سراسر استان از این طرح استثنائی استفاده نمایند.
محجوب در ادامه به اعلام نرخ تعرفه های مخابراتی نیز اشاره کرد و افزود: اکنون یک دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی فقط 45 ریال است.
وی همچنین تعرفه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی را هر دقیقه مکالمه 45ریال، تعرفه مکالمه تلفن ثابت به ثابت بین استانی را به ازای هر دقیقه مکالمه 330 ریال و تعرفه مکالمه تلفن ثابت به همراه اول را به ازای هر دقیقه مکالمه 625 ریال ذکر کرد.
تعرفه مکالمه تلفن ثابت به سایر اپراتورهای تلفن همراه هر دقیقه مکالمه 625 ریال، تعرفه مکالمه همراه اول دائمی به تلفن ثابت به ازای هر دقیقه مکالمه 570 ریال، تعرفه مکالمه همراه اول دائمی به همراه اول به ازای هر دقیقه مکالمه 570 ریال و تعرفه مکالمه همراه اول دائمی به ایرانسل یا رایتل به ازای هر دقیقه مکالمه 625 ریال اعلام شد.
تعرفه مکالمه همراه اول اعتباری به تلفن ثابت به ازای هر دقیقه مکالمه 670 ریال، تعرفه مکالمه همراه اول اعتباری به همراه اول به ازای هر دقیقه مکالمه 670ریال، تعرفه مکالمه همراه اول اعتباری به ایرانسل یا رایتل به ازای هردقیقه مکالمه 937 ریال می باشد.
همچنین تعرفه پیام کوتاه فارسی (دائمی) به ازای هر پیام 89ریال، تعرفه پیام کوتاه انگلیسی (دائمی) به ازای هر پیام 222 ریال، تعرفه پیام کوتاه فارسی (اعتباری) به ازای هر پیام 116 ریال و تعرفه پیام کوتاه انگلیسی( اعتباری) 274 ریال می باشد و هر پیامک 160کاراکتر می باشد.
مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات کرمانشاه در ادامه تعداد تلفن های ثابت مشغول به کار استان را 590 هزار اعلام کرد و گفت: در استان یک میلیون و 800 هزار شماره تلفن همراه اول نیز فعال است.
محجوب، تعداد نقاط اتصال استان را 532 نقطه ذکر کرد و افزود: اکنون 88 درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات همراه اول است.
او تعداد مراکز تلفن شهری را نیز 23 مرکز و تعداد سایت های روستایی را نیز 240 سایت اعلام کرد.
وی ضریب نفوذ تلفن ثابت استان را 34 درصد ذکر کرد و گفت: یعنی از هر 100 نفر جمعیت استان 34 نفر از تلفن ثابت استفاده می کنند.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا سکونت دارند.

941570cookie-checkمخابرات اینترنت پرسرعت را در قالب طرح غزال ارائه می دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.