مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه يكي از كاركنان به مدير عامل شركت مخابرات

مخابرات ما-متن زیر در ذیل پیام مدیر عامل مخابرات ایران در اینستاگرام درباره پیروزی وزنه برداران ایران ، تحت حمایت این شرکت قرار داده شده است .

به گزارش عصر خبر ، متن كامل در ذيل مي آيد:

مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

جناب آقای مهندس صدری

با سلام و احترام ، مدیریت همه جانبه نگر جنابعالی که در راستای عمل به وظایف اجتماعی شرکتمان و به پشتیبانی و حمایت از جامعه ورزشکار کشورمان اقدام فرموده اید را قدر دانسته و تشکر میکنیم .

شرکت معظم مخابرات ایران با برترین برند مخابراتی کشور و منطقه ،،،و انشاالله در آینده نزدیک ، برند معتبر جهانی ،،،همواره به تمامی وظایف و مسؤولیتهای خود عمل نموده و مینماید که این نشانه قدرت و سلامت و بازدهی مطلوب و خدمات رضایت برانگیز میباشد.

کاستیهای اندکی که واقعا برای این شرکت عظیم و معتبر اندک میباشد ولی موجب تنزل اعتبار میگردد نیز هوشمندانه توسط جنابعالی دریافت و با دستور مستقیم شما در حال حل شدن می باشد .

با حل این کاستیهای اندک که برای نمونه ضمانت شغلی و ارزش گذاشتن سازمان برای پرسنل و متناسب کردن حقوق و مزایای پرسنل پرتوان و فنی شرکت که با عملکرد و کار سنگین و کارشناسانه فنی جهت پیشبرد و پیشرفت کلیه امور شرکت ،آنهم در دوران تحریم ، باعث درآمدزایی هر چه بیشتر شرکت و تبدیل تهدیدات به فرصتها میگردد .

بخصوص نیروهای دانشگاهی که طی دهه هفتاد به بعد جذب بدنه شرکت شده و آنرا از مراحل حساسی به مرحله نقطه عطف فعلی رسانده اند ، یعنی نیروهای قراردادی دهه هفتاد و هشتاد ، نیازمند توجه ویژه اولویت در احقاق حقوق مانند دایمی شدن و مزایا و…بعنوان حتی ارزش گذاری شرکت به سالها وفاداری سازمانی بی شائبه این نیروها و ماندن در شرایط سخت فنی و شغلی و پایداری و پیشبرد و پیشرفتهای فراوان ،است.

مسلما این کار پایه اساسی برای جهش از این نقطه عطف به افقهای روشن و تعریف شده فنی و تکنولوژیکی و تجاری و خدمات بسیار باکیفیت تر میباشد.

این درک هوشمندانه و راهبردی جنابعالی و پیگیری در اجرای آن را به مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران ، جناب آقای مهندس صدری و دریافت وهمراهی هیئت مدیره محترم را به مجموعه مدیریت ارشد شرکت و پرسنل وسهامداران و مجموعا خانواده شرکت مخابرات ایران تبریک میگویم .

امید که شرکتمان هر چه سریعتر و کاملتر با کوشش کلیه خانواده مخابرات به اهداف والای خود دست یافته و افتخار کشور در جهان گردد.

محمد حاصلی ، شرکت مخابرات استان تهران

941540cookie-checkنامه يكي از كاركنان به مدير عامل شركت مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. فیروزی می گوید

    سلام جناب آقای صدری مدیر عامل مخابرات لطفن می شود که این اینترنت فیبرنوری بی سیم تلفن همراه اول خانگی د ر روستای گلچشمه محلات راه اند ازی کنید

  2. مرتضی می گوید

    درخواست از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران
    من ۳۰ سال در شرکت مخابرات استان تهران خدمت کرده و اکنون بازنشسته ام از مدیرکل بارها تقاضا کردم که تنها فرزندم را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول کار کنند که نکردند. اکنون از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران می خواهم به خواسته من پیرمرد عمل کنند و فرزند بیکار و تحصیلکرده ام را در شرکت مخابرات استان تهران مشغول بکار کنند. با تشکر مرتضی میرزابابائی
    ۳۸ ماه درجبهه های نبرد حق علیه باطل حضورداشتم.

  3. قراردادی می گوید

    من یک نیروی قراردادی 92 جایگزین پدر هستم و خواهر و برادرم در سال 83 وارد مخابرات تهران شده اند.
    به حق هم قضاوت کنیم اول اولویت با من هست تا آنها چون من در آزمون شرکت کردم و از فیلتر آزمون گذشته ام.

  4. بازنشسته 9درصد مخابرات می گوید

    برادران بخش خصوصی که دقدقه رسمی شدن دارید مطمئن باشید اگر رسمی شدید باختید الان حقوقتان را درست میگیرید و انشائاله بازنشست شدید با خیال راحت حقوق درست میگیرید ولی من که 30سال و چند ماه با حکم سرپرستی بازنشسته شدم در سال 94 حقوق 1450000تومن برام بریدند و الان که سالیانه یعنی زیاد شده شده 1800000تومن برادر من وقتی وزارت ارتباطات قانون را زیر پا میزاره و مدعی رعایت حقوق پرسنل هست ولی ماده 21 قانون خدمات کشوری را زیر پا میگذارد چه توقعی از وزیر و مدیر عامل و بقیه داری ؟ رسمی بودن فقط یک کلمه دهان پر کن و فریبنده است. بله یک زمانی که مسئولین تجمل گرا نبودند خوب بود. تو این مملکت تا مافیاهای قاچاق و اختلاس هست من و شما ارزشی برای مسئولین نداریم

  5. ناشناس می گوید

    به نظر من تا وقتی که در شرکت مخابرات رسمی ها خودشون رو مخابراتی میدونند و شرکتی ها رو کارگر و انقدر هم تو گفتار هم تو حقوق تفاوت هست و نیروهای شرکتی رو از نظر روانی زخمی میکنند و سرمایه مخابرات رو باید نیروهای شرکتی ارتقا بدند چون در اکثر پست ها در خط مقدم مشتری مداری هستند این شرکت نه تنها به شکوفایی نخواهد رسید بلکه پس رفت هم خواهد کرد این یه واقعیت تلخه که همه باید بپذیرند

  6. ناشناس می گوید

    با سلام
    بنده به شخصه باتوجه به اینکه ارادت خاصی نسبت به همکاران قراردادی با سابقه بالا دارم اما یک گلایه دارم و ان اینکه چرا تا قبل از پیگری تبدیل وضعیت که توسط بچه های 92 صورت پذیرفت هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته بعضا اینکه در گذشته پیگری هایی صورت گرفته ولی نتیجه ای حاصل نشده حال اینکه با توجه به پیگری هایی که توسط بچه های 92 صورت پذیرفت و توانستند نظر مدیر عامل را جلب کننده حالا این عزیزان پا پیش نهاده که ابتدا میبایست ما سابقه داران را در اولویت قراردهید و این دور از انصاف است کسانی راهی را با مشقت پیموده اند و حالا در وسط کار ما نیروهای جدید ادعای ارث پدری کنند.اصلا این هم به کنار حالا که شما میخواهید پیگری کنید خب بگویید همه با هم تبدیل وضعیت شویم چرا بحث اولویت را پیش میکشید. امید است این مشکلات چه برای نیروهای جدید و چه با سابقه بالا به خیر و خوشی به اتمام برسد که حل این موضوع باعث تزریق امید و حس بالندگی و پیشرفت در اینده شرکت خواهد شد.

  7. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر مخابرات ما و همکار گرامی
    کاش نامه کلی زده شده بود نه فقط قشر خاصی در نظر گرفته میشد ، این همکارها دیر آمدن می خواهند زود به پله آخر برسند ، اگر انصاف باشه باید پله پله نیروها سازمان دهی شوند ، نیروهای قدیمی با درایت و تجربه در تلاش برای شکوفایی شرکت کوشیدن و البته نیروهای جدید در کنار این عزیزان در حال تجربه کسب کردن می باشند ، همکار عزیز در هر موقعیت کلیه همکارها در پیشرفت نقش داشتند ( رسمی ، شرکتی و قرادادی) پس به نظر بنده نامه جالبی این همکار عزیز ننوشتند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اون شکوفایی که گفتین
      یعنی فرمودین!
      الان در کجای این شرکت دیده میشه؟!

      1. بانوی شرکتی می گوید

        خیلی خوب بود :)))))))))))

      2. ناشناس می گوید

        سلام بر سردبیر عزیز و تبریک عید بر شما و کلیه همکارهای گرامی من از فعل گذشته استفاده کردم ( کوشیدن ) یعنی در کل سهم نیروها قدیمی تر بیشتر از همکار های جدید پیوسته هست، منظورم این بود ، بعد به گفته شما که می گویید شکوفایی وجود ندارد در حال حاضر ، این باید خرده گرفت از همین نیروهای تازه نفس ، اگر نه نیروهای قدیمی زحمتشون رو کشیدند ، بعد من گفتم این همکار گرامی اگر نامه ای می خواست بنویسه کلیه نیروها رو در نظر می‌گرفت این که ما گروه خاصی رو هی بزرگ کنیم درست نیست ، « تو دعا برای همسایه ات کن تا خدا دعای تو را برآورده کند» ، پس مطمئناً اینطور خاصه بیان کردن کاری را حل نمی کند

      3. ناشناس می گوید

        درود بر سر دبیر عزیز.

نظرات بسته شده است.