مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تشکل های کارگری همدان با کمک نماینده شهرشان خواسته های خود را مطرح کردند.

مخابرات ما- نمایندگان تشکل های کارگری در همدان ضمن دیدار با نماینده این شهر برای حل مشکلات کارکنان از ایشان کمک خواستند.شرح آن را بر اساس گزارش اولیه آنان بخوانید.

مخابرات ما – پیرو درخواست نمایندگان تشکلهای کارگری مخابرات منطقه همدان وهماهنگی انجام شده با دکتر حاجی بابایی نماینده محترم مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی جلسه ای در دفتر ایشان برگزارشد که در آن همکاران مسائل ومشکلات هر تشکل را جداگانه مطرح کردند.

دکتر حاجی بابایی برای بررسی قانونی و شکلی درخواستها پیشنهاد می کند ابتدا در حضور نماینده ایشان جلسه ای در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان  تشکیل شود تا مسائل مطرح شده از دیدگاه این اداره کل بررسی وماحصل آن با مدیر مخابرات منطقه همدان در جلسه ای جداگانه در میان گذاشته شود.

پس از تشکیل جلسه اول با حضور مدیر کل  تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان, هماهنگی لازم برای تشکیل جلسه ای در دفتر مدیر مخابرات منطقه همدان در تاریخ 30 مرداد ماه انچام گردید.

در این جلسه محمدی از دفتر دکتر حاجی بابایی و  اسلامی از اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی حضور داشتند.

جلسه ابتدا با سخنان مهندس نظری پویا مدیر  منطقه همدان  آغاز شد و پس از آن کاظمی نماینده کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات وان وغلامی نماینده کارکنان شبکه کابل وهوایی مسائل ومشکلات همکاران را با استناد به قوانین و با نگاه کارشناسی  بیان کردند که در پاسخ مدیر مخابرات منطقه همدان ضمن ارائه توضیحات لازم قول پی گیری داد.

پس از آن  الماسی به نمایندگی کارگزاران پروانه ای خواستار اصلاح رابطه کاری آنان همانند سایر کارگزاران شد..در ادامه محمودی به نمایندگی از کارگزاران مسائل ومشکلات آنان را مطرح وبا اشاره به درخواست های شورای کار در خصوص بیمه تکمیلی واستفاده از رفاهیات خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای آنان در مخابرات همدان شد.
در پایان فرخی نماینده کارکنان رسمی ضمن ارائه گزارشی در خصوص پرداخت رفاهیات  کارکنان از ابتدای سالجاری خواستار برگشت اصل پول حاصل از برداشت وجوه مکسوره از حقوق کارکنان توسط مخابرات منطقه همدان با احتساب سود آن در چند سال گذشته به حساب صندوق شش درصد شد.

گفته می شود این جلسات تا رسیدن به نتایج مناسب ادامه خواهد یافت.

 

940350cookie-checkتشکل های کارگری همدان با کمک نماینده شهرشان خواسته های خود را مطرح کردند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. غفران الهی می گوید

    آفرین به غیور مردان همدانی
    خدا قوت پهلوانان
    کاشکی در همه استان ها چنین تشکل های معقول و حامی پرسنلی وجود می داشت.
    نگذریم از مدیرانی که نگذاشتند این تشکل ها در همه استان ها شکل بگیرد و با حیله های خود جلوی حقوق پرسنل را گرفتند.

نظرات بسته شده است.