مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مرکز تحقیقات مخابرات، مرکز مدیریت تحقیق می شود

مخابرات ما- محمدجواد آذری جهرمی در جلسه کنترل پروژه های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، گفت: این پژوهشگاه همواره پایه منظم و ثابت موضوعات کاری وزارت ارتباطات است که این مساله حاکی از پویایی، انگیزه و ظرفیت مناسب علمی است که در درون پژوهشگاه وجود دارد و وزارت ارتباطات باید به بهترین نحو از آن استفاده کند.

وزیر ارتباطات و فناوری درباره نقش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تمام تلاش مان این است که اعتبارات پژوهشگاه دچار مشکل نشود، تصریح کرد: در فرایند تحولات وزارت ارتباطات، نقش پژوهشگاه باید از تحقیقات به مدیریت تحقیق تغییر کند تا ما بتوانیم از تمامی ظرفیتهای علمی و تخصصی فاوا در کشور استفاده کنیم.

در این جلسه نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات نیز با اشاره به اینکه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در تمامی فعالیتهایش رویکرد اقتصادی داشته باشد، گفت: علاوه بر آن آزمایشگاه های پژوهشگاه باید بتوانند به بازار خدمات دهند و نقش پژوهشگاه در رصد فناوری باید کاملا تعریف شده و مشخص باشد.

سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات نیز با بیان اینکه ما از تحقیقات و پژوهش انتظار داریم که مشکلات حال و آینده کشورمان را حل کند، گفت: انتظار داریم که این پژوهشگاه در تمامی عناوین ICT، سرآمد کشور باشد.

همچنین محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) نیز، ایفای نقش مشاوره ای و پژوهشی در تحقق و به بار نشاندن طرحها و پروژ ها، رصد فناوری، آینده نگری و کمک به تدوین برنامه های بخشی و ملی، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان حوزه فاوا با بهره گیری از مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک و توسعه فناوری های بومی و بومی سازی فناوری های پیشرفته را مهمترین ماموریتهای این پژوهشگاه عنوان کرد.

940160cookie-checkمرکز تحقیقات مخابرات، مرکز مدیریت تحقیق می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان یه سوال دارم برای نیروهای قرارداد موقت امکان مرخصی بدون حقوق هست؟ میتونم بگیرم ؟؟ یکسال

    1. ناشناس می گوید

      دمت گرم سردبیر جان که جواب دادی

نظرات بسته شده است.