مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده های همراه اولی؛ مدیر عامل بعدی کیست؟

مخابرات ما (شنیده ها)- منایع مطلع می گویند اینک سهامدار عمده مخابرات,  پس از انتشار نامه عدم پذیرش مدیر عاملی شرکت ارتباطات سیار توسط مهرداد بذرپاش,  به کاندیداهای دیگری بطور جدی فکر می کند.

این منابع می گویند   کاندیداهای دیگری نیز برای مدیر عاملی در لیست قرار گرفته بود یکی از این نام ها   بسیار نا آشناست آنقدر نا آَشنا که هیچ سابقه مخابراتی ندارد اما دیگری برای مخابراتی ها نامی است بسیار آشنا.

 

939270cookie-checkشنیده های همراه اولی؛ مدیر عامل بعدی کیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. همراه شما می گوید

    یاحق

  2. ناشناس می گوید

    وزیر سرا ها یا مدیر سراها حیاط خلوت مدیران استانی‎
    در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم. در اوج تبلور تئوری های مدیریت سازمانی در کشور ایران که مهد تفکر علوی است و به هیچ عنوان تبعیض و پایمال شدن حقوق دیگران راه به جایی نمی برد. بارها از تفاوت حقوق مدیران و کارشناسان سخن رفته است. بارها از وام های زیر میزی که به مدیران داده می شود سخن گفته شده است. مدیرانی که متاسفانه بعضا نبودشان باعث بهبود در کارها می شود. و بودنشان جز خسران و ضرر به سیستم عایدی ندارد. حال از عنوان خیانت عبور می کنیم. اعطای وام های کلان به مدیران، سفرهای خارجی مدیران بصورت مکرر که هیچ فایده ای هم برای شرکت نداشته است. (رجوع به سفر کره جنوبی سال گذشته اقای دهناد، سفر فرانسه پوررنجبر و…شود.) نمونه ای از دریای تبعیض نسبت به کارکنان است. که جز افزودن تنفر برای کارکنان حاصلی ندارد. انگیزه کاری پرسنل روزبروز کمرنگتر می شود. و فعلا هم پرسنل دارند برای اولین حقشان که حقوق مصوب این مدیران است می جنگند.
    آن چه که تا به امروز مخفی مانده است. مهمانسراهایی در برخی مراکز استان تحت عنوان وزیر سرا و مدیر سرا می باشد. اقامتگاه هایی که به رایگان در اختیار مدیران است و تومانی یک ریال با مهمانسرا کارکنان متفاوت است. درد اینجاست که مدیران استانی اموال متعلق به شرکت را جهت آمال شخصی اشان در اختیار سایر دستگاهها قرار می دهند. و برایگان تمام امکانات شرکت را حراج می کنند. اگر بازرسی وارد واگذاری ها شود دیده می شود اکثر مهمانها به سفارش استانداری یا شهرداری و یا …. می باشند. و از این پارچه کلاهی برای پرسنل مخابرات دوخته نمی شود. و فقط هزینه اش برای مخابرات می ماند. هزینه نگهداری ساختمان و خانه داری و پرسنلی.
    چیزی که نه خدا راضی است و نه پیغمبر خدا.
    از اقای مهندس صدری خواستاریم که به این وضع خاتمه دهد. و از هزینه کرد از جیب رفاه شرکت های مخابراتی برای سایرین جلوگیری کند. و استفاده از این اقامتگاهها را برای پرسنل آزاد نماید که خیر دنیا و اخرت برای اوست. و گرنه در گناه اتلاف بیت المال سهیم خواهد بود. و یا اینکه این ساختمان ها را تغییر کاربری دهد.

  3. اخگر می گوید

    والا بلا کسی بفکر بازنشسته گان نیست ،فقط ادرس غلط دادن است وبس ،فقط بفکر خودشان هستند

  4. امین حقیقت خواه می گوید

    ای روزگار.درسته نحوه صحبتم عامیانه و درخور مخابرات و مهندسی نیست ولی حرف دل هست.
    مخابرات به کجا داره میره،شرکتی که باید نمونه مثال زدنی از پویایی و تفکر و علم دیجیتال و اقتصاد جهانی باشه و بخارج از مرزهای خاورمیانه فکر کنه فعلا قراره کسی که هیچ سابقه مخابراتی ندارد تجربه مدیرعاملی بهش اهدا کند.ای روزگار….
    چرا تو این مملکت همه چیز مادی حساب کتاب میشه حتی …..

نظرات بسته شده است.