مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خدمات مخابرات البرز به روز رسانی شده است

مخابرات ما- حمیدرضا رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون بیش از ١٤١ هزار مشترک ADSL در استان البرز از امکانات مخابرات استفاده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه البرز دارای ٢ هزارو ٧٠٠ سرویس تجاری برای خدمات دهی به مشترکان است.
رحیمی با اشاره به اینکه اکنون 28 مرکز پرظرفیت مخابراتی در استان البرز فعال است، گفت: در بخش توسعه شهری اقدامات بسیار خوبی در استان البرز انجام شده و ارائه خدمات در تمامی مراکز مخابراتی استان به روز می باشد.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ٧ دفتر پیشخوان برای ارائه خدمت به شهروندان در چند منطقه استان البرز تا هفته اینده فعالیت خود را آغاز می کنند.
وی در خصوص توسعه امکانات روستایی استان البرز گفت: در زمان حاضر ١٦١ مرکز روستایی به 318روستا در استان البرز خدمات دهی تلفن ثابت و ADSL انجام می دهد.
رحیمی به معرفی طرح جدید اینترنت پرسرعت به نام طرح غزال پرداخت و افزود: استفاده از این طرح برای مشتریان از نظر هزینه و سرعت تا حد زیادی مقرون به صرفه است .
وی گفت: اکنون بیش از یک میلیون و 80هزار خط تلفن ثابت در این استان فعال است.

935490cookie-checkخدمات مخابرات البرز به روز رسانی شده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    لطفا از آقای رحیمی بپرسید کدام مراکز در استان البرز خدمات بروز شده که ما نمیدانیم الکی شعار ندهید آمار هاتون نشان میدهد که ثبت نام تلفن از سال 1390 هنوز دایر نشده از جمله مراکز رجایی-نصرآبادی-کاظمی- فهمیده ووووو

  2. ناشناس می گوید

    آمار دادن مهم نیست و حتی مشکل ساز هم خواهد بود .مهم این است بگید کجا بودیم الان کجا هستیم.در مقابل رقبا تا حالا چیکار کردیم.

نظرات بسته شده است.