مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فراخوان انتخاب شعار شرکت مخابرات ایران تا 10مرداد تمدید شد

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران به‌منظور اشاعه و فرهنگ‌سازی مفهوم «شعار» بر اساس وظایف و کارکردهای سازمان و تسهیل ارتباط بین برند و مخاطب، در نظر دارد شعاری برای سازمان از طریق فراخوان و با مشارکت عموم مردم انتخاب نماید.

مخابرات ما (محمد – روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران) –  شعار سازمانی در مجموعه، به‌عنوان اهرمی نیرومند که مسیر نیل به اهداف سازمانی را هموار می‌سازد، در مدیریت علمی امروز موردتوجه فراوان است؛ بنابراین به‌منظور تقویت روحیه مشارکت و ارج نهادن به نظرات کارکنان و مشتریان سازمان، ارائه شعار شرکت مخابرات ایران از طریق فراخوان و با مشارکت عموم مردم، کارکنان و مشتریان در نظر گرفته‌شده است.

یک شعار مناسب برای مجموعه‌ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران، علاوه بر اعتباربخشی به هویت بنگاه اقتصادی و تعمیق ارزش‌های سازمانی، در درون خود عنصری کلیدی از اهداف، منافع و رویکردهای سازمان را به نمایش می‌گذارد.

 طبق تصمیم مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای بهتر، زمان معین برای این منظور تغییر کرد و با تغییر زمان‌بندی، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان پنجم مردادماه نظرات خود را به آدرس پست الکترونیکی info@tci.ir ارسال فرمایند.

شایان‌ذکر است از بین پیشنهادهای ارائه‌شده، به پیشنهاد برتر، سه عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود.

 

929320cookie-checkفراخوان انتخاب شعار شرکت مخابرات ایران تا 10مرداد تمدید شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. کارمند می گوید

    فقط بلدن شعار بدن اینم روش ….

  2. عباس می گوید

    ارزش و کرامت کارمندان مخابرات را به پشیزی فروختند حالا دنبال شعار میگردند

نظرات بسته شده است.