مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل: چرا نیروهای ما باید تمایل به رفتن داشته باشند؟

مخابرات ما – حرفهای جالب مهندس صدری در شیراز یکی و دوتا نیست.در مورد وضعیت پرسنل, مشکلاتشان, مهاجرت متخصصان به شرکتهای دیگر حرف هایش گفته دل همه است.او در بخشی از گفته هایش می گوید:

چرا بادی نیروهای ما تمایل داشته باشند بروند به بخشهای دیگر خصوصی.می آیند چند سال تجربه کسب می کنند بعد جذب بخش خصوصی می شوند.

گاهی به من می گویند فلانی نیروی خوبی است می خواهیم  او را به تهران بیاوریم.. من در پاسخ میگویم چرا باید به تهران بیاورید در همان شهرستان به او بها بدهید میدان بدهید در همانجا کار کند.

نباید دایره مدیریت ما بین همین تعدادتقسیم شود هر کسی باید بداند اگر تلا ش کند به حقش خواهد رسید.

ما مطمئن هستیم با کمک شما به اهداف خودمان خواهیم رسید.

یکی از مشکلات ما توسعه بود. من خواستم اینجا به شما بگویم در سال 97 توسعه خوبی خواهیم داشت..لذا باید جسابی کار کنیم. یکی از تفاوت های  ما با اپراتورهای دیگر همین وای فای و فیبر نوری است ما باید وقت زیادی برایش بگذاریم اما می بینم  یک استان کلا ده تا دایری داشته است.این اصلا در این حوزه با این همه هزینه  قابل قبول نیست.

اینها را بایدحوزه  تجاری کمک کند موانعش را از سر راه بردارد و هر مشکلی دارد حل کند. اگر مودم قیمتش بالاست و … همه را حل کند

ما  طرح هایی را ایجاد میکنیم که خود پرسنل هم در درآمد آن سهیم باشند. حالا کارهای زیادی داریم که باید با هم انجام دهیم.

سپس مهندس صدری از آینده گفت.آینده ای که با کمک کارکنان مخابرات در سراسر کشور همه از منافع آن بهره مند خواهند شد.

 

 

922870cookie-checkمدیر عامل: چرا نیروهای ما باید تمایل به رفتن داشته باشند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. تقی می گوید

    این صدری هم فقط بلده حرف بزنه کو عمل،برای شرکتی ها چه کار کردی؟البته تقصیر او نیست کلا بی عدالتی بی داد میکنه؟

  2. بهار می گوید

    برای اینکه کسی انگیزه کار کردن تو مخابرات و نداره وفتی نیروهای رسمی ناراضی هستن پس بدا به حال ما نیروهای شرکتی وقتی شرکت ارزشی برای کارمندش قایل نیست وقتی حقوق دومیلیون تومنیت کفاف حتی کرایه خونتو نمیده به نظرتون انگیزه ای میمونه واسه کردن ؟ماها که ته خطیم هیچ رفاهیات و پاداشیم نداریم کلا تو مخابرات روح هستیم کسی ما رو نمیبینه کل دریافتیمون 2200 اونم تو تهران !!!امیدوارم همکارای رسمی بتونن حق و حقوقشونو بگیرن به ما که امیدی نیست

  3. کارمند می گوید

    درخواست کمک هزینه ازدواج فرزن جهارم و پنجمم را دراین مشکلات اقتصادی دارم خواهشمندم به استانها اعدام بفرمایید چند سال است که منتظر می باشم یاعلی

  4. محمود4آزی می گوید

    جناب آقای مهندس صدری
    مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران
    با سلام و احترام
    از اینکه دغدغه کارکنان را به درستی تشخیص داده اید و همواره از ابتدا با تلاش و کوشش در پی ارائه راه حل و رفع مشکلات بوده اید از شما تشکر و قدردانی می نماییم. جناب مهندس همان طور که خود نیز اشاره فرمودید اگر به انگیزه کارکنان رسیدگی نشود متاسفانه تبعاتی همچون دلسردی، کاهش بهره وری و گرایش به سمت پیشنهادات بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور را در پی خواهد داشت. حضرتعالی به خوبی می دانید که اجرای توام تمام خواسته ها امکان پذیر نخواهد بود و می بایست در هر فاز قسمتی از آن اجرا گردد و با توجه به اینکه در راستای اجرای طرح های رفاهیات برای کارکنان رسمی و طبقه بندی مشاغل برای کارکنان بخش خصوصی قدم های نیکی برداشته شده است، اکنون زمان اجرای فاز اول تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به استخدام دائم طبق دستور حضرتعالی مورخ 1397/02/19 می باشد. خواهشمندیم جهت رفع دغدغه نسل جوان شرکت و خانواده های ایشان چراغ امید را با شروع اجرای این طرح پسندیده که بار مالی نیز به همراه ندارد در دل ها روشن فرمایید.

نظرات بسته شده است.