مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- فرزند زمان خویشتن باش!(برخی فرزند فردا و ما فرزند دقایقی بعد!)

 

مخابرات ما (سردبیر) – امام علی (ع) می گوید :”فرزند زمان خویشتن باش!”  حرف جالب و درستی است.او از ما می خواهد فرزندانمان را با علم روز بزرگ کنیم.

اما مشکل بعضی ها این است که فرزند زمان فردای خویشتن هستند!

از کنار هم گذاشتن اطلاعات، چیدن هرم اطلاعات, کشیدن یک آجر خبری از آن و مشاهده ریزش این هرم, بررسی نتایج آن, به وقایع فردا می رسند.

همیشه به دوستان گفته ام, من از جایی دور از مراکز خبری, بدور از مرکز کشور, در خقیقت فقط با دانستن 20 درصد از اطلاعات به نتایج   می رسم. کمی, فقط ذره ای جرات بخرج میدهیم در فضای واقعی منتشرش می کنیم! … لذا ممکن است گاهی نادرست بنظر برسند … البته تاکنون که چنین نشده است!

حالا می خواهم نتیجه اصلی را از حرفم بگیرم!

ما بجای اینکه فرزند زمان خوشتن باشیم, یا بجای اینکه فرزند فردای خویشتن باشیم فقط دقایقی جلوتر از امروز هستیم.  بیشتر مشکلات ما با برخی از دوستان که در یک لحظه بنظر می رسد با ما  نظرات متفاوتی دارند, همین است! آنان با اطلاعات امروز نظر می دهند! دیگری با اطلاعات فردا! .. گروهی بسیار تیزهوش تر از مایند و با اطلاعات پس فردا کار می کنند ….! اما ما با اطلاعات دقایقی جلوتر از امروز!
.

حالا امروز در شیراز خبرهایی رو شد که در طی سه روز گذشته برای رسیدن به آن تلاش می کردیم.نه رسیدن به خود خبر, رسیدن به همین اعلام!

حالا دیگر همه چیز روشن و شفاف است.حالا می توان حرف زد! اما …. باز هم … مجبوریم به مصالحی سکوت کنیم! … اشکالی ندارد! مهم مصالح عمومی کارکنان (همکاران خوبمان و بازنشسته ها و شرکتی ها) است که شکر خدا حاصل می شود!

با هم به استقبال فردا می رویم و سعی می کنیم حداقل فرزند زمان خویشتن باشیم.

 

 

 

 

922610cookie-checkسردبیر- فرزند زمان خویشتن باش!(برخی فرزند فردا و ما فرزند دقایقی بعد!)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کارمند فردا می گوید

    سر دبیر جان دستت درد نکنه لاقل شما ما رو در کنار اسم همکاران خوبمان بازنشته ها و شرکتی ها اوردید .
    کاش یه روزی برسه که این واژه شرکتی هم برداشته بشه
    واقعیت اینه ماها بیشتر از بقیه نیروهای رسمی و قراردادی برای شرکت مفید نباشیم کمتر نیستیم
    اینو شاید فقط شما سردبیر جان میدونی !!!

نظرات بسته شده است.