مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ابران: هیچیک از دو شرکت مخابراتی نباید با رقمی بالاتر از قبل قرارداد ببندد.

مخابرات ما – برخی استانها می گویند شرکتهای شسکام و خدمات اول هزینه هایشان را بیشتر میکنند.اما مخابرات چنین قصدی ندارد.

 

مخابرات ما – امروز سه خبر مختلف از سه استان بدست ما رسید که نشان می داد استانها نگران افزایش هزینه های خود هستند اگر فقط با یکی از این دو شرکت قرارداد ببندند.

این نگرانی ها شامل روش های مختلف تخکین هزینه بوده است.بحث آن اینجا نیست اما نتیجه همان افزایش هزینه استانها بوده است.

پیگیر این موضوع از مخابرات ایران شدیم.با توجه به گفنه های قبلی مهندس صدری در جلسات دیدار با کارکنان, هدف گذاشتن باری روی دوش شرکتهای استانی نبوده است بلکه هدف ساماندهی نیروهای شرکتی و خروج آنان از وضعیت نابسامان قراردادهای محلی است.

هر سال قراردادی جدید, با پیمانکاری جدید, کارکنان شرکتی را دچار سردرگمی و نگرانی میکند.

مدیر عامل مخابرات ایران از همان ابتدا وعده داده بود ای کار را به سامان برساند.

لذا تعجب کردیم وقتی شنیدیم هزینه استانها بالاتر رفته است.

پیگیری های ما نشان داد در مجموع قراردادهای شسکام و خدمات اول از قرارداد قبلی نباید بیشتر باشد.البته گاهی هم شرکتهای محلی با هدف کاهش امتیازات کارکنان با رقم هایی نامعقول قرارداد بسته اند.این امر خط کش قرارداد جدید نمی تواند باشد.در حقیقت کاهش هزینه های نامتناسب استانها حاصل مدیریت خود آنان بوده است.

کل هزینه های پرسنلی برای سال جدید مشخص است.تعداد پرسنل تیز معلوم است.2 درصد حاشیه سود نیز محاسبه ریاضی است.

ما تصمیم داریم با احترام به نگرانی های مناطق مخابراتی در استانها, این نگرانی آنان را دنبال کنیم. در شرایطی که بدست آوردن درآمد با چنگ و دندان حاضل می شود, هیچ شرکتی نباید این درآمد را به شیوه دیگری بسوی خود جلب کند.

 

919830cookie-checkمخابرات ابران: هیچیک از دو شرکت مخابراتی نباید با رقمی بالاتر از قبل قرارداد ببندد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    چنین واگذاریهایی بجز نکبت برای شرکت مخابرات ایران چیزی به ارمغان نخواهد آورد.
    درست است که ممکن است در کوتاه مدت برخی همکاران بخش پیمانکاری شاد شده باشند چونکه دیده شده اند ولیکن مطمئن باشید این حرکت از طرف آقای صدری بعنوان یکی از اتفاقات و اشتباهات تاریخی برای شرکت مخابرات ایران قلمداد می گردد.
    متاسفم که بگویم مدیرعاملی بر ما مدیریت می کند که تنها مشکلش انجام امور محیرالعقول ویرانگر است. ممکن است یک از صد چنین حرکاتی مثبت باشد ولی مطمئن باشید 99 دیگر ان ویرانگر خواهد بود.

    1. بانوی شرکتی می گوید

      اتفاقا بدترین رویداد تاریخی مخابرات حقیه که پیمانکاران محلی توی این سالها از ما خوردند.. حقوقها و بیمه های نصف و نیمه که برای ما واریز شده
      کی پاسخگو هست؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        مدیر عامل می خواهد داستان پیمانکاران محلی بیاید زیر نظر شرکت شسکام.تا این وقایع دیگر تکرار نشود.

  2. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز مخابرات ما
    سردبیر عزیز وقتی به تعداد پرسنل دو شرکت افزوده بشه بی شک مبلغ قرار داد ها بالا میرود بعد هم این دو شرکت خداییش نسبت به پیمانکارهای محلی حق و حقوق پرسنل را درست پرداخت می کنند پس مسلما هزینه های استان هایی که به ناحق حقوق پرسنل را درست پرداخت نمی کردن ( پیمانکار های محلی ) باید افزایش داشته باشه ، اما واقعا خوشحال هستیم که این پرسنل هم سر و سامان گرفتند ، فقط تنها چیزی که مد نظر باید گرفته بشه حق تقدم ورود با نیروهای باز مانده، با سابقه بالا هست که به دلایلی ، وارد شرکت ها کشوری نشدن و چون سردبیر عزیز ، همان طور که در جریان هستید از سال ۹۲ قرار بر گرفتن نیرو نبوده اگر نیرویی وارد مجموعه شده بعد آن تاریخ توسط پیمانکار محلی باید توجیح منطقی داشته باشه نه اینکه حضور اونها حق همکارها با سابقه بالا را به مخاطره بیندازه ، مطمینأ مخابرات ایران همه این چیزها را در نظر خواهد گرفت

  3. سینا می گوید

    مگه از جیب خودشون میدن این حقوق و به کارگر بدبخت

  4. بانوی شرکتی می گوید

    احتمالا یکی از استانهای نگران اصفهان هست با اون واحد مالی نابسامانش

  5. پرنده آبی می گوید

    با سلام
    جناب سردبیر متاسفانه در قراردادهای شرکتهای پیمانکاری ( در تمامی آنها که بیمه و مالیات توسط مخابرات محاسبه شده و به مبلغ هزینه ها اضافه میشود) سود پنهانی وجود دارد که مازاد ۲ درصد سود حاشیه میباشد.
    با توجه به اینکه قرارداد این نوع پیمانکار به صورت جمع کل هزینه ها ( حقوق پرسنل + بیمه + مالیات ) محاسبه شده و سپس ۲ درصد سود به آن اضافه میشود. سود پنهانی در آن وجود دارد که از دید افراد عادی پنهان است که مبلغ این سود پنهانی بسیار بالاست.
    این سود همان ۷ درصد حق بیمه پرسنلی است که از حقوق آنها کسر میشود و با توجه به اینکه مبلغ بیمه را شرکت مخابرات در صورت وضعیت محاسبه کرده بصورت خالص در حساب پیمانکار ذخیره می گردد.
    حال چنانچه مبلغ ۷ درصد بیمه تکلیفی پرسنل این شرکت را صد هزار تومن حساب کنیم اگر شرکتی ۱۰۰۰ پرسنل داشته باشد فقط ۱۰۰ میلیون سود پنهان در ماه به جیب این شرکت خواهد رفت به غیر از سود ۲ درصد تعیین شده

    1. ناشناس می گوید

      جناب سردبیر اگه راهی هست این مطلب را به گوش مسئولان مربوطه برسانید تا فکر نکنند شرکت خدمات اول و شسکام فقط ۲ در صد سود گیرشان‌می آید

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        مطلب شما رو؟
        یا مطلب خودمونو؟
        قبلا به طور مشروح و تفصیلی رسانده ایم.
        آنقدر رسانده ایم که دیگر چیزی مانده بود ما را از مخابرات بیرون کنند!
        قول قطعی صد در صد برای بررسی تمام قراردادها
        به من گفته شده تمامی قراردادها باید توسط مهندس صدری به دقت دیده بشه.
        ایشون هم کاملا در جریان هست و گفته نباید از قراردادهای قبلی بیشتر بشه.
        صد در صد در جریان هستند و ……..
        کافیه؟
        (بابا همه رو کچل کردیم بخدا …. اونقدر که از این موضوع حرف زدیم با مدیران)

نظرات بسته شده است.