مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ساعت کاری مخابرات ایران و تهران در تیر ماه, 6 صبح تا 14.

مخابرات ما- ساعت کار بخش ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران، به‌منظور کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف منابع، تا پایان تیرماه سال جاری به ساعت 6 صبح تا ساعت 14 تغییر کرد.

مخابرات ما (روابط عمومی مخابرات ایران)- ساعت کار بخش ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران، به‌منظور کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف منابع، تا پایان تیرماه سال جاری به ساعت 6 صبح تا ساعت 14 تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مطابق با مصوبه استانداری تهران، ساعت کار بخش ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران تا پایان تیرماه از ساعت 6 صبح تا ساعت 14 خواهد بود.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از هم‌وطنان در استان‌های مختلف به علت گرمای شدید هوا و کمبود منابع آبی با مشکلاتی مواجه شده‌اند، لازم است با یک عزم ملی در بین کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و استفاده از تجهیزات سرمایشی به‌منظور مدیریت مصرف انرژی انجام شود.

 

919300cookie-checkساعت کاری مخابرات ایران و تهران در تیر ماه, 6 صبح تا 14.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. خودم می گوید

    مخابرات روز روشن حق نیروهای پیمانکاری داره می خوره ککشم نمی گزه .۱۰ ماه بیمه نریختند .سنوات سال قبل ندادند .بعد کارمند رسمی ها تعطیل می شن ولی پیمان کاری باید بماند .خو ب کسی نیست بگه کولر گازی که روشنه چه یه نفر تو اتاق باشه چه ۱۰ نفر.این کجاش کاهش مصرفه

  2. Parimah می گوید

    هیچ کدام از شماره های مخابرات پاسخگو نیستند. چون مخابرات اجازه سرویس دهی شرکت های خصوصی به فیبر نوری را نمی دهد من الان چند هفته است که حتی نتونستم ثبت نام اینترنت انجام بدم. خداوند هیچ کسی را به مخابرات وانگذارد!
    ۲۰۲۰ پاسخ کد نیست در سایت فروش هم زده ثبت نام اینترنت امکان پذیر نیست و تلفن ها چه ۸۸۱۱۱ و چه شماره منطقه مورد نظر پاسخ کد نیست. تلفنی هوشمند هم ندارم نت بگیرم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پریماه!
      خب یه جوری بنویسید که من یتونم پیگیری کنم
      الان من یقه چه کسی رو بگیرم؟
      مخابرات …. مخابرات …. ۳۰ تا استان و هزاران همکار …

  3. ایمان می گوید

    سلام ما تهرانیها حاضریم این امتیاز را به شما بدهیم اینقدر مسافتها دور است که امروز مجبور شدیم ساعت 4 صبح بیدار شویم تا بتوانیم ساعت شش خودمان را به اداره برسانیم شما مسیرهای دور و پر ترافیک و سختی های رسیدن به اداره را ندارید جالب اینکه با سختی و هزینه زیاد امروز توانستیم به موقع به اداره برسیم چون تاکسی ها و اتوبوسها این ساعت صبح درست سرویس نمی دهند ما باید ساعت 9 شب بخوابیم که این ساعت صبح بتوانیم بیدار شویم و دیگران را هم عادت دهیم که حداکثر بیشتر از 9 شب بما کاری نداشته باشند

    1. ناشناس می گوید

      شما تهرانی ها رو مگر مجبور به کاری کنند وگرنه خودتان که قبلا نشان دادید که چه کاره اید….
      این امتیاز هم شما به ما نمی دید ما هستیم که برای شما راحتی آوردیم

  4. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی ، یعنی تهران از استان های جنوبی گرمتر هست الان از هفته آخر خرداد ابلاغ شده از طرف استانداری ها به فرمانداری ها برای اجرا ساعت کار شش صبح تا یک ، مدیر منطقه ما موافقت نکردن با اینکه بانک ها الان دارند طبق ساعت جدید سر کار میان اما ما هنوز از هفت میایم تا چهار بعدازظهر و بدتر از آن هوای گرم ۵۶ درجه به بالا ، قطعی برق بخاطر سهمیه بندی ، آیا انصاف هست ما که در جنوب و این گرما بی سابقه، ساعت هفت تا چهار بیایم سرکار ، بعد همکارهای ما در تهران از این امتیاز استفاده کنند ، تازه دولت این قانون برای پنج استان جنوبی ایران تا پایان شهریور اعلام کرده و ما محروم هستیم از این امتیاز در این گرمای شدید

    1. ناشناس می گوید

      امتیاز ؟ ما همه اینجا داریم مینالیم صب خروس خون باید بزنیم بیرون چشامون تو اداره وا شه ظهرم تو ذل گرما تعطیل میشیم تا میرسیم خونه گرما زده میشیم .زیر ساختیا هشت صب میان چرا ما باید شیش اداره باشیم با این همه مسافت ؟

نظرات بسته شده است.