مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بررسی همکاری‌های مشترک سندیکای مخابرات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

مخابرات ما- در نشستی که با حضور محمدباقر اثنی‌عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و فرامرز رستگار دبیر سندیکای مخابرات ایران برگزار شد، طرفین به بررسی زمینه‌های مشترک همکاری پرداختند.

 

مخابرات ما (سیتنا) –  در ابتدا رستگار سابقه‌ای از شکل‌گیری و تشکیل سندیکای مخابرات و حوزه‌ فعالیت‌های آن را تشریح کرد. ایشان ضمن اشاره به سالگرد بیست سالگی تاسیس سندیکا، اشاره کرد که این سندیکا با 20 شرکت ایجاد شد ولی هم اکنون بر اساس تعریف عام‌تری از صنعت و حضور شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات فنی و مهندسی در حوزه مخابرات در کنار شرکت‌های تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی، تعداد اعضای آن به 124 شرکت رسیده است.

اثنی‌عشری نیز با اشاره به توسعه بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات و در هم تنیده شدن کسب‌وکارها و میدان‌های کاری مشترک شرکت‌های حوزه فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: این دو حوزه هم اکنون مسائل مشترکی دارد که می‌توانند توسط این دو نهاد دنبال شود.

در این جلسه که آزاد معروفی، رئیس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و وحید تائب، عضو هیات‌‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران هم حضور داشتند، سابقه تعامل این دو نهاد تشریح و بر تعامل بیشتر این دو تاکید شد. معروفی ضمن درخواست از رستگار برای حضور در کمیسیون شبکه، به موضوعات و مشکلات فنی مشترک سازمان نظام صنفی و سندیکای مخابرات اشاره کرد.

در  پایان نیز قرار شد، جلسات مشترکی با هدف تبیین نحوه همکاری طرفین برگزار شود.

 

916250cookie-checkبررسی همکاری‌های مشترک سندیکای مخابرات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.