مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نمایندگان تشکل ها, همچنان 25 تیر را نشانه رفته اند!

مخابرات ما- با وجود همه مذاکره ها نمایندگان کارکنان به تجمع روز 25 تیر اصرار دارند.این یعنی امیدی به مخابرات ندارند.

نویسنده: یادآور 86

مخابرات ما- بعنوان یک مخابراتی وقتی نمایندگان تشکل ها پس از مذاکره با مدیر عامل شرکت مخابرات اطلاعیه تندی نوشتند و به تجمع در روز 25 تیر حکم دادند این امر را کمی تند دانستم.

اما وقتی در جلسه هیئت مدیره طرح اجرای آیین نامه 89 تصویب نشد , حتی با وجود نگاههای مثبت هیئت مدیره , حق را به نمایندگان دادم.

هر کس باید راه خودش برود.

کارکنان راه خودشان را بروند و با همان طرح و برنامه قبلی خود حرکت کنند.

مخابرات نیز اگر میل به تغییری دارد در این فاصله وقت کافی دارد تا حداقل سه بار جلسه هیئت مدیره را برگزار کند و به نتیجه واحدی برسد.

بنظر شخصی من, مخابرات علیرغم اعلام دیدگاه مثبت اعضای هیئت مدیره نسبت به اجرای طرح, هرگز به اجرای آن نزدیک نشده است.

تنها دلیلی که برای عدم اجرای این مصوبه نام برده اند هزینه آن – حدود 500 میلیارد در یک سال – است.اما باید به این فکر کنند که این مبلغ حق کارکنان است که 8 سال پرداخت نشده! آیا باید به راههای تامین هزینه فکر کرد یا کارکنان در زیر چرخهای این اقتصاد بیمار خرد کرد؟

حالا نمایندگان تشکل ها راهی را انتخاب کرده اند که در آن زمان تلف نمی شود. بنظر آنان مخابرات اگر بخواهد مصوبه را تایید و اجرا کند زمان کافی تا 25 تیر  دارد .

حالا مخابرات باید به تصمیم برسد.اعلام عمومی تجمع در روز 25 اردیبهشت برای کارکنان قابل برگشت نیست اما برای مدیران مخابراتی قابل پیشگیری است.در شرایط فعلی کشور هیچ آبی نباید به آسیاب نا امنی و آشفتگی ریخته شود حتی اگر لازم باشد بخاطرش هزینه مالی به کارکنان بپردازیم.کارکنانی که نه از آسمان روی سر مخابرات ریخته شده اند نه از دشمنان مخابرات هستند.

در روز 25 تیر کارکنان دور هم جمع می شوند.شاید این روز میتینگی بشود برای تشکر از مخابرات و مدیرانش برای تایید مصوبه. شاید هم روزی باشد برای ابراز ناراحتی از مدیریت.اما هیچکس به شق دوم علاقه ای ندارد.

 

915470cookie-checkنمایندگان تشکل ها, همچنان 25 تیر را نشانه رفته اند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    سلام لطفا منتشر نمایید به کلیه بازنشستگان بر اساس مصوبات هیئت مدیره میبایست یک عدد سکه تمام به عنوان پاداش طی مراسم تجلیل از بازنشستگان پرداخت شود برای سال 96 وبازنشستگان هنوز اقدامی نشده است نماینده تشکلها به این امر وسهل انگاری روابط عمومی دقت وپیگیری نمایند

  2. رضا می گوید

    سلام فقط یک تظاهرات سراسری در جلوی مجلس ونهاد ریاست جمهوری شاید چاره ساز باشد وکارکنان را به حق خودشان برساند .

  3. علوی می گوید

    با وضعیت آشفته اقتصادی- سیاسی جامعه، به نظر من مخابرات بهتره هزینه ای که حق پرسنل هست را بدهدو گرنه قطعا در انتها شرکت مخابرات ضررخواهد کرد حتی اگر همکاران مخابراتی کوبیده بشن

  4. کارمند رسمی می گوید

    چیزی که به نظر میرسه اینکه هیئت مدیره با اینکار مخالفه و زیر بار اون نمیره بنابراین اولین قدم رو باید ۲۵ برداشت اما باید به یک نکته توجه کرد اون هم اینکه بعد از تجمع باید چکار کنیم؟ مطمئنا اونا با یک تجمع خشک و خالی تسلیم نمیشن پس باید از حالا فکر قدم بعدی بود

  5. طبقه بندی می گوید

    سکوت شما در مورد طبقه بند ی به چه دلیل است . منتشر نکردن کامنت های طبقه بندی چطور؟
    سر دبیر شما مسئول پیگیری حق ما در مورد طبقه بندی هستید و ما از شما انتظار داریم . لطفا ما رو تو این شرایط سکه 3 میلیونی و حقوق 1450 بی خبر نزارید . خدا رو خوش نمیاد.
    چشممون به سایت تو یکشنبه و چهارشنبه این هفته خشکید که یه خبر از طبقه بندی بندی اما دریغ از یک خط

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      من خبر گرفتم
      هیچ خبر جدیدی نبود.وضعیت مثل قبل بود هیک تغییری نداشت
      خبر باشه بهتون میدم

  6. ناشناس می گوید

    سلام.ما همه سرکار هستیم.هی امروز و فردا میکنند و وقت میخرند.این برج هم بسر میاد و پرداختی نداریم.تهرانیها که وضعیتشان در خصوص مناسبتها و پاداشهای فصلی بهتره تو شهرستانها ،ماداریم بدبخت تر میشویم.امیدوار نباشید.

  7. ماکان می گوید

    ای خدا
    من یه سوال دارم یعنی این همه ملاقات با اقای صدری و خود آقای صدری نمیدونه این هزینه های اعیاد مارو برای چی نمیدن دقیقا از وقتی صدری اومده اینطوری شده یعنی هیج کی جوابش زو نمیدونه

  8. قراردادی می گوید

    اینها تا لحظه آخر مقاومت می کنند ولی ترس سراسر وجودشان را فراگرفته فقط ادای آدم های ریلکس را در می آورند.
    در همان روز 25 باید خواستار تغییر اساسی در مدیریت مخابرات شد.

نظرات بسته شده است.