مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر حراست مخابرات ایران تغییر کرد.

مخابرات ما- مدیر حراست شرکت مخابرات ایران تغییر کرد.جانشین مهندس امینی امروز وارد شد.

 

مخابرات ما- در شرکت مخابرات ایران امروز خبرهای تازه ای بود.مهندس امینی از حراست مخابرات ایران با همه تلاش هایش برای ساماندهی, جایش را به فرد جدیدی داد.

بر اساس حکم مهندس صدری مدیر عامل, هادی اقدم به عنوان مدیرکل جدید حراست این شرکت منصوب شد.مراسم تودیع و معارفه در مخابرات ایران امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات ایران:

در این مراسم مهندس صدری با قدردانی از  زحمات مهندس امینی مدیر کل سابق حراست گفت :  اقتدار و احترام به ارباب رجوع و صیانت و حفاظت از کارکنان  در امنیت و آرامش بسیار حائز اهمیت و اثرگذار است.

وی با اشاره به هوشمندی حراست تصریح کرد: «هوشیاری، خلاقیت و مسئولیت پذیری حراست ‌در راستای رفع مشکلات شرکت در برقراری نظم و انضباط موثر است .

در این مراسم مدیران مخابراتی شامل مدیر عامل و معاونینش همچنین اعضای هیئت مدیره مخابرات و مدیر حراست وزارت ارتباطات برگزار شد.

بزودی مخابرات ما تاریخچه فعالیت های هادی اقدم مدیر جدید حراست مخابرات ایران را منتشر می کند.

در طی سالهای اخیر با تلاش مهندس امینی حراست ضمن حفظ جایگاه حفاظتیش, ارتباط حراست را با کارکنان در بهترین شکلش حفظ کرده بود.امیدواریم این ارتباط پویا با کارکنان و رسانه ها همچنان ادامه یابد.در این مورد مطالبی منتشر خواهیم کرد.

914930cookie-checkمدیر حراست مخابرات ایران تغییر کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. محمد می گوید

    با سلام و تحیت و خسته نباشید .و ارزوی خوشبختی و سعادت هر دو عالم را دارم.و مدیر حراست جدید را تبریک عرض نموده ,و امید است به لطف و عنایت پروردگار شما عزیزان محترم به خانواده عزیز مخابرات (که قشر ضعیف می باشد اعم از قراردادی ها و شرکتی ها اجراء طرح طبقه بندی و امنیت شغلی فراهم گردد ) و کار خدا پسندانه موجب خوشنودی پروردگار و ذخیره اخرت گردد ان شاءالله تعالی اجرکم عندالله و من الله توفیق

نظرات بسته شده است.