مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفته می شود محدوده ساخت شایعات کاملا مخابراتی است.

مخابرات ما- سالهاست عمر شایعه در مخابرات کوتاه است اما آسیب خود را وارد می کند.

مخابرات ما- جالب است! اخیرا شایعاتی در مخابرات پخش می شود که خودش شخص -مورد خبر- برای اولین بار آن را می شنود یا می خواند.

در طی چند وقت گذشته شایعاتی ساخته شد که هرگز محقق نشد.اما شایعات دوباره راه افتاده و این بار همان حرفهای قدیمی تکرار می شود.

ظاهرا بنظر می رسد منبع این شایعات خارج از ستاد مخابرات ایران نباشد. آنچه از صبح امروز ذهن مرا تسخیر کرده این است که  چه سود و منفعتی از این شایعات به کسی می رسد؟! و اینکه  چرا برخی با وجود موقعیت و جایگاهی که دارند چنین می کنند؟ شاید آنها خبری بیش از دیگران داشته باشند اما چرا هیچیک از  این شایعات در طی سه ماه گذشته به واقعیت نپیوسته است؟

نوع اطلاعات نهفته در این شایعات نشان می دهد نمی توانسته است در راهروها و با اطلاعات اندک کارکنان ساخته شود بلکه قطعا به اطلاعاتی از اتاق های دربسته هم نیاز دارشته.

حرف آخر اینکه, پایه های اخلاق را نباید به خاطر منافعی زودگذر سست کنیم.هرگز!

امروز یکی از مدیران قدیمی و سال های دور مخابرات برایم نوشت :  احتمالا افرادی که با این بی اخلاقی ها روبرو می شوند چاره ای ندارند جز اینکه از مراجع قضايي موضوع را پيگيري كنند در مخابرات چيزي به نام اخلاق باقي نمانده است.

 

 

914180cookie-checkگفته می شود محدوده ساخت شایعات کاملا مخابراتی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سردبیرگرامی، مخابرات هم جزیی ازاین جامعه بزرک است که اخلاق درآن روبه اضمحلال است وبزرگان جمع درهل دادن مردم به آن مسیرنقش اصلی رادارند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله.درسته.متاسفانه

  2. همکار شهرستان مرزی می گوید

    سلام
    دانشمندان میگویند شایعه همیشه بد نیست بلکه همانند چسبی است که جامعه هدف را به هم می چسباند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      والله ما بعنوان جامعه هدف اونقدر چسبی شدیم که نمی تونیم تکون بخوریم

نظرات بسته شده است.