مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این یک احتمال است: بزودی خبرهایی می شنوید که انتظارش را ندارید.

مخابرات ما- با توجه به برگزاری دیرهنگام مجمع, جلسات هیئت مدیره به چیزی دیگر نپرداخت.اما حالا فرصت دارد.

مخابرات ما- واقعیت این است که برگزاری مجمع انرژی زیادی از مدیران می برد.از مدیران استانی تا اعضای هیئت مدیره. بهمین دلیل حجم عظیمی از زمان جلسات باید به این موضوع اختصاص می یافت.

یقین داریم که برخی از مدیران دلسوز  تلاش زیادی کرده اند قبل از مجمع, تکلیف مطالبات کارکنان روشن شود.اما نشد! شاید اگر اعضای هیئت مدیره  تجربه برگزاری مجمع را , حداقل برای یک بار می داشتند حرفهای ما و مدیران دلسوز را جدی می گرفتند و قبل از مجمع کاری را می کردند که حالا می خواهند بکنند.

.

البته, گروهی معتقدند مخابرات نمی خواست خبرهای تنش زا را قبل از مجمع اعلام کند بهمین دلیل آن را به تاخیر انداخت.اما همه میدانیم این حرف, فقط یک بدبینی صرف است , نه چیزی بیشتر.

.

حالا همه کارهای انرژی بر در محدوده هیئت مدیره تمام شده. مجمع پایان یافته و حالا نوبت هیئت مدیره است و مطالبات معمول کارکنان. عرض می کنم معمول! چرا که انتظار می رفت حداقل سهم کارکنان از رفاهیات سالانه تصویب می شد.اما نشد.

.

حالا دیگر هیئت مدیره فرصت کافی دارد به این مسائل فکر کند.

آنچه حالا می خوانید یک احتمال است, نه خبر! … بزودی خبرهای جالبی از مخابرات و هیئت مدیره اش در باره کارکنان, مطالبات, طرح ها و برنامه ها خواهید شنید.

بزودی.

دلیل آن نیزبسیار واضح است.هیئت مدیره اینک مجبور است پس از زمانهای تلف شده, به این مسائل و مشکلات فکر کند و برایش تصمیم بگیرد.بسیار سریعتر از آنچه که شما فکر میکنید.

اگر چنین نکند, با گذشت زمان, گره های سختی به مشکلات خواهد انداخت.گره هایی که به سادگی باز نخواهد شد.

913900cookie-checkاین یک احتمال است: بزودی خبرهایی می شنوید که انتظارش را ندارید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    با سلام
    چرا کارکنان بازنشسته شرکت زیر ساخت وکارکنان بازنشسته وزارت بایستی ماهیانه پانصد هزارتومان بن (رفاهیات ) دریافت کنند ولی کارکنان بازنشسته شرکت مخابرات یکصدو ده هزارتومان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. همکار می گوید

    من با29سال و4ماه خدمت درمخابرات و بامدرک لیسانس منتظر اعلام طرح تشویقی بازنشستگی می باشم واقعا دوست ندارم در مخابرات بمانم
    اما اکر خبری از بازنشستگی تشویقی نشه مجبورم تا35 سال بمونم بادست خالی ودرشرایطی که فرزندان بزرگ شده اند و هزینه دانشگاه و ازدواج دارند چکار کنم اگر خبری ازبخشنامه هست لطفا بفرمایید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بنظرم باید ال 35 سالگی بمانی

  3. ناشناس می گوید

    آیا دراین وضعیت بد اقتصادی میبایست اقساطسود سهام را از شهریور شروع کنند . کی گفته مبنا برکارمند مداری و رضایت او بنا شده . واقعا شورش در اومده . چه کسی این تصمیمات رو میگیره. بابا خجالت داره

  4. بازنشسته می گوید

    با سلام
    هییت مدیره مخابرات ایران زودتر معوقات رفاهیات از سال 1389 را برای بازنشستگان اجرا نمایند سخت نیازمند این مبالغ هستیم.

  5. محمد - رسمی خراسان شمالی می گوید

    سلام
    سردبیر محترم
    لطفا اطلاعاتی در مورد بخشنامه احتمالی در رابطه با بازنشستگی گروه کارشناسی بفرمایید

    بنده با 29 سال سابقه و مدرک لیسانس الکترونیک ، تحت هیچ شرایطی نمیخوام در مخابرات بمونم ولی با این روش بازنشستگی مجبورم بمونم
    لطفا اگر اطلاعاتی در حوزه چنین بخشنامه ها یا برنامه هست بفرمایید

  6. روشنگر می گوید

    سلام بر همکاران ومدیر محترم سایت
    انشاالله خبرهای خوب بشنویم ولی دعوت به تجمع در تیر ماه حکایت از چیز دیگری دارد امیدواریم بجهت محکم کاری باشد که البته درایتانجمنهاست وشایسته تقدیر.

  7. سینا از گیلان شرکتی می گوید

    بداد گیلان برسید دارن ظلم میکنن به شرکتی ها نمیخوان طبقه بندی اجرا کنن حقوقها رو دارن کم میکنن بداد برسید چرا هیچکس نیست بداد مظلومیت ما برسه

  8. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر سلام ایا در جلسه اخیر طرح بازنشستگی کارشناسان هم مطرح شد? ممنون از پیگیریتون

    1. بازنشسته می گوید

      من با وجود اینکه بیش از یک سال است که منتظر این طرح هستم و شایعه ای مبنی بر اینکه در مهر ماه چنین طرحی قرار است اجرا شود را هم شنیده ام ولی بالشخصه با توجه به جمیع جهات و مسائل شخصی تصمیم به بازنشستگی گرفتم و از خیر تشویقی مخابرات گذشتم انشالله مبارک کسانی باشد که توان ماندن دارند و نصیبشان میشود.
      به عنوان یک بازنشسته مخابرات ، تا آخر عمر شرمم میآید که خود را کارمند شرکتی بدانم که اکثر مسئولان رده بالای آن به گونه ای فقط و فقط به فکر چپاول حق کارکنانش چه رسمی و چه قراردادی هستند.
      همه دیدید که در مجمع مخابرات ،چقدر قلدر مآبانه صاحبان شرکت با معترضین (چه برحق و چه ناحق) برخورد کردند.
      خداوند ناظر بر همه اعمال و گفتار و نیات ماست و روزی باید به ذره ذره عملکرد خود پاسخ دهیم و مدیر و زیردست و غیره هم ندارد و هیچ یک از مال و جان و فرزندان و پدران کسی نمیتواند مانع اجرای عدالت خداوند گردد.
      عزت زیاد

  9. همکار رسمی می گوید

    بابا وضعیت بازنشستگی نیروهای لیسانس واجد شرایط را زودتر مشخص کنند.

  10. صالح می گوید

    خداییش تکلیف شمام با خودتون مشخص نیست، توی پست قبلی میزنین که مدیران رو تهدید نکنید، الان حرف از احتمال میزنین و یه چیزای هوایی میگید. اگه خبری هست دقیق بگید، خودتون که از عدم شفافیت حرف می‌زنید، مث خود اونا نباشید، شفاف باشید خرد جمعی خودش تصمیم میگیره چه کار کنه، فیلتر نکنید، همه ما خرد برای تصمیم گیری و تفکر داریم

نظرات بسته شده است.