مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هدایای مخابرات ما پست یا تحویل شد./فقط برای خارج از مخابراتی ها.

مخابرات ما – هدایای ویژه سالگرد یازده سالگی مخابرات ما پست شد.

 

مخابرات ما- بالاخره پس از عبور از کلیه مشکلات, تصمیم گرفتیم امسال فقط برای یاریگران و دوستان خارج از مخابرات, کسانی که به مخابرات ما محبتی داشته اند هدیه ناقابلی ارسال کنیم. این امر از روز شنبه ممکن شد.

امسال کار خیلی سخت تر شد.با تغییر قیمت دلار دقیقا پیش بینی های هزینه ای ما, دو برابر شد. پولمان که دو برابر نشد, لذا تعداد را نصف کردیم!

سال گذشته برای دوستان مخابرات ما, خوانندگان, یاران و یاریگرانش هدیه ویژه ای فرستادیم.چون سالگرد دهم بود سعی کردیم هدیه ویژه باشد. امسال نیز برای اعضای سایت کتاب بعنوان هدیه واقعی ارسال شد تا سمبل مخابرات کتابخوان باشد.

پس از آن,  بخش هدیه را به دوستان مخابرات ما در خارج از مخابرات اختصاص دادیم.چند سالی بود که به این تصمیم رسیده بودیم ولی ممکن نمی شد.

شاید باورش برایتان سخت باشد اما نیمی از خوانندگان ما غیر مخابراتی هستند.کسانی که با مخابرات ما پیوند خورده اند و در بزنگاههای خاص محبت ویژه ای در حق مخابرات ما کرده اند.

این هدیه مثل گذشته ارزش مالی ندارد, بلکه فقط برای انتقال این مفهوم کاربرد دارد که مخابرات ما هرگز دوستان و یاریگرانش را فراموش نخواهد کرد.حتی اگر غیر مخابراتی باشند.

دلمان می خواهد برای همه اعضای سایت هدیه ارسال کنیم.اما شدنی نیست. خدا را چه دیدید! شاید سال بعد توانستیم و شد!در اینجا بسیاری از ارزوها محقق شده که فکرش را هم نمی کردیم.

اجازه بدهید فعلا آرزو کنیم: روزگارتان پر از هدیه باد.

 

908610cookie-checkهدایای مخابرات ما پست یا تحویل شد./فقط برای خارج از مخابراتی ها.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    بسیار عالی
    همینقدر که شنونده دردها و مشکلاتمون هستین و پیگیر حل مشکلات هستین و اخبار خوش برامون میارین بزرگترین هدیه ست
    ارزوی سلامتی و موفقیت داریم براتون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زنده باشین

نظرات بسته شده است.