مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دولتی که می گوید پول ندارد!پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به ۲۰۰ مقام دولتی!

مخابرات ما (سایت مجلس) – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگوی ویژه خبری اظهار داشت: آنچه که در مجلس تصویب شد افزایش 20 درصدی کف حقوق کارمندان بود وبرای بقیه حقوق ها به روش پلکانی افزایش می یافت اما اکنون دولت افزایش حقوق را بین 12 تا 6 درصد اعمال کرده است.

تاجگردون افزود: هرچه با دولت گفتگو می کنیم نمی پذیرد و پاسخ جدی نمی دهد. 987 نفر در دستگاه ها و شرکت های دولتی و بانک ها پاداش بازنشستگی بیش از 400 میلیون تومان گرفته و آخر سال 96 خود را بازنشست کرده اند.

200 نفر از این افراد بیش از 600 میلیون تومان پاداش گرفته اند و فردی نیز یک میلیارد و 280 میلیون تومان پاداش گرفته است. 14 نفر از کسانی که بیش از 400 میلیون تومان پاداش گرفته اند و خود را در سال 96 بازنشسته کرده اند امسال دوباره به کار بازگشته اند. ارز 4 هزار و 200 تومانی توان پوشش نیاز کل بازار را ندارد که این موضوع باید برای جلوگیری از زیان بخش های مختلف تولید مدیریت شود.

907310cookie-checkدولتی که می گوید پول ندارد!پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به ۲۰۰ مقام دولتی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. زارع-شیراز می گوید

    با سلام در تاریخ 15/12/96 حکمی از سوی شعبه سوم دیوان عدالت اداری صادر شده که شرکت مخابرات باید از زمان خصوصی سازی کلیه کارمندانش را به صندوق تامین اجتماعی تغییر دهد و هزینه آن را دولت بپردازد . لطفا بفرمایید از این موضوع اطلاعاتی دارید یا خیر؟ اگر بله به کجا رسیده؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه اطلاعاتی نداریم فعلا.قابل به عرض نیست

  2. همکار رسمی می گوید

    متاسفانه اینطور مدیران با خلق بخشنامه های رنگ و لعاب دار خود را بازنشسته میکنند . اما از بازنشستگی عده ای کارشناس که حتی از مرز ان گذشته اند نیست. به قول معروف نوبت به اینها که رسید آسمان هم رفت.سایت مخابرات ما و سردبیر محترم هم تمام قد کارشان شده خبرهایی فقط در رابطه با کارکنان شرکتی که البته کار پسندیده ای هست . اما بهتر هم میشود اگر مقداری از بار سایت را هم به کارکنان رسمی و افراد در شرف بازنشستگی بگذارند.بار ها در سایت نوشته و خواستار مسائلی از قبیل رفاهیات و ارتقا ها و گروه ها و رسیدگی به پرداخت حقوق تعطیل کاری و جمعه کاری که به کارکنان رسمی از بعد از خصوصی سازی پرداخت نشده و قول پیگیری و سوال آنرا از سر دبیر در ادوار گذشته گرفتیم تا از منابع انسانی پیگیر شوند اما خودمان گفتیم و شنیدیم اما پیگیری ندیدیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست عزیز
      ما سایتی نیمچه خبری هستیم.قدرتی برای پیگیری و به نتیجه رساندن مطالباتی که سالهاست مورد مناقشه است نداریم.
      انتظار شما -خودتان هم می دانید- منطقی نیست.

      1. همکار رسمی می گوید

        منظور پیگیری در حد پرداختن وسیع خبری به مطالبات بود و گرنه ما که از سایت انتظار بیشتری نداریم.

نظرات بسته شده است.