مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نویسنده مهمان- چرا تمام مطالبات را یک جا از مهندس صدری می خواهید؟

مخابرات ما – گروهی بدنبال هندوانه های درشت از درخت گردوی مخابرات هستند!این مطلب را بخوانید تا تعادل گفتاری در سایت میان مخالفان و غیر مخالفان برقرار شده باشد. او با ارسال این مطلب به ما کنایه زده است که :”حالا اگر مطلب انتقادی بفرستم با تیتر درشت منتشر می کنید! اما اگر حقیقت را بگویم منتشر نمی کنید!…”

ماهم منتشر کردیم.همه مطالب را منتشر می کنیم.انتخاب هم نمی کنیم.قضاوت با خواننده است!

********************

مخابرات ما – نویسنده مهمان – کارشناس 20 سال سابقه

.

گروهی در مقام استیفای کلیه حقوق ده ساله خود از مهندس صدری هستند.گویا روزهای تیره و تاری که در اکثر استانها حقوق پس از پنجم ماه, و در بعضی از استانها در چند قسط پرداخت می شد از خاطره ها رفته است.

وقتی آن روزهای سیاه را بخاطر می آوریم باید قدر تنها روزنه های روشن نور را هم بدانیم وگرنه همین هم با زیاده طلبی ما از بین خواهد رفت.

من لم یشکرالمخلوق لک یشکرالخالق. کسی که ناسپاسی مهر دیگران را می کند در حقیقت نا سپاسی خدای خودش را کرده است.

در چه زمانی برای دوستان شرکتی حتی یک ریال پاداش پرداخت می شد.کجا بچه های شرکتی را به حساب می آوردند.از خاطرتان رفته روزهایی که شرکتی ها مخابراتی به حساب نمی آمدند؟

نیروهای قراردادی اصولا صدایشان در نمی آمد.استخدامیهای 92 هم که گاهی حرفی میزدند شنونده ای برای حرفهایشان پیدا نمی شد..

نیروهای رسمی هم هر روز حقوق کمتری می گرفتند.رفاهیات, پاداش های سالانه و … کدامیک درست پرداخت می شد؟ خاطرتان مانده یا نه! آخر ماه که می شد همه ما دنبال پول و قرض بودیم تا چک های آخر برج را پاس کنیم چرا که مطمئن بودیم حقوق به اول ماه نمی رسد.یکم, دوم, سوم که حقوق می آمد راضی بودیم!

حال که گوش شنوایی در شرکت پیدا شده است آیا سزاوار است چنین مورد بی مهری قرار گیرد.آن هم بخاطر کارهای خوبی که انجام داده است.کار خوبی که در حق گروهی از کارکنان است اما ممکن است چیزی از آن به من نوعی نرسیده باشد.

چه کسی می گوید که همین حقوق بموقع, کار کوچکی است؟ می دانید راست و ریس کردن یک جای این پول چقدر دشوار است؟

یا حقوق نمی دادند یا پول بیمه پرداخت نمی شد!! دفترچه های بیمه تمدید نمی شد برای شرکتی ها و ….!

آیا نباید اینقدر صبور باشیم که یکی یکی مشکلات را حل کند؟آیا باید او را زیر بار خواسته های همه این سالها آزار بدهیم؟ آیا باید کارهای انجام یافته او را خرد جلوه دهیم؟

امروز قراردادی ها مشکلشان حل شود, یک مشکل از سر راه مخابرات برداشته شده است.بعد از آن منطقی است قراردادی ها ی 20 ساله به حل مشکل نزدیک شوند.

امروز اگر پاداشی به خدمات اولی ها و شسکامی ها داده می شود فضا باز می شود برای شرکتی های دیگر.

امرو ز خواسته های زیادی داریم.خیلی هم زیاد.زیاد و سنگین.همه هم بحق است.اما آیا  همه را باید یک جا روی سر مدیری خراب کنیم که برای اصلاح آمده است؟ مدیری که برای اولین بار فقط شعار نمی دهد و عمل می کند؟ مدیری که حساس است و روحیه ای مثل ما دارد؟

من نه مدیرم, نه به نان مخابرات احتیاج دارم, منبع درآمد من چند برابر حقوق مخابرات است.یعنی هیچ نیازی به چاپلوسی ندارم.اما حاضرم مرخصی بگیرم و بدون نفع شخصی برای تشکر از مهندس صدری به دیدار او بروم.

شما هم باید بروید.

دو راه داریم امروز.

یا مهندس صدری را به ازای خواسته های ریز و درشت خودمان بکوبیم و خردش کنیم.

یا او را بخاطر هر کار کوچک و بزرگش تشویق کنیم.

کدامیک برای ما بهتر است؟ در کدام حالت نتیجه بهتری می گیریم؟

امروز من در جایی هستم که بهترین  و سالم ترین خبرهای مخابراتی بدستم می رسد.از اکثر خبرهای شرکت هم به لطف محل کارم با خبرم. بنابراین بی خبر نیستم که بی جهت حرف بزنم.

این خط, این هم نشان! اگر شما  مهندس صدری را با تقاضاهای ریز و درشت آنقدر خسته اش نکردید که مثل سرائیان بگذارد برود! سردبیر شاهد حرف من!

یک مخابراتی و یک دوست

907220cookie-checkنویسنده مهمان- چرا تمام مطالبات را یک جا از مهندس صدری می خواهید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. محمد می گوید

    ای کاش مهندس صدری بجای پرداخت حقوق 25 هر ماه . اول مطالبات مارا پرداخت می کرد بعدگروه های معوقه را اجرا می کرد وبعد طلب بازنشستگان و سود سهام رایه جا می داد و ماه سوم ریاستش هم بخشنامه تشویقی برای کل بازنشستگان را صادر می کرد و اخر بار حقوق را 25 هر ماه می پرداختند اخر ما به دیر حقوق گرفتن تازه عادت کرده بودیم عزیز دلم.. سوم هر ماه تا سوم ماه بعد یک ماه میشود دهم تا دهم یک ماه می شود 25 هر ماه تا 25 ماه بعد یک ماه می شود ما عادت کرده بودیم تاریخ چکها را پنجم هر ماه می نوشتیم. البته چون اقا سید حرف ما را گوش می دهد حتی اگر عمل نکند باز هم از ایشان تشکر می کنیم. صدری جان صدری جان حمایتت می کنیم. بعداز این همه غم بی کسی و ناشنوایی بعضی از مدیران گذشته تو را بخدا بگذارید کمی بخندیم . ای خدا شکرت بعد از چندی امروز کلی خندیدم. لطفا شما هم بخندید برایتان بسیارمفید است امتحان کنید .

  2. علی بیغم می گوید

    سلام عزیزان
    اگر نگوئید حق ندارید بپرسید یک سوال دارم ببخشید از کی بپرسیم شما الان در مرحله ای هستید که می تونید حتی بگید از خودتون هم بپرسم اگه جوابی دارید بفرمائید وگرنه یک چراغ تون راخاموش و 10 امتیاز ازتون کم می کنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همه چراغهامو خاموش کن.

  3. ناشناس می گوید

    ازنشسته می گوید
    2 روز پیش
    باسلام
    ماهم بازنشسته هستیم روزگار را با این حقوق اندک میگزارنیم اگر تفاوت رفاهیات از سال ۱۳۸۹ اجرا شود حقوق ما بازنشستگان هم اندکی زیاد میشود از آقای مهند س صدری استدعا داریم تا حداقل این قانون اجرا شود دراین ماه مبارک دعاگویی همه هستیم.

  4. قراردادی که شرکتی شد می گوید

    آخه به نظر میاد ایشون انسانیت خیلی خیلی بیشتری نسبت به مدیران قبلی دارند.

    بنابراین حالا که یک آدم خوب پیدا شده و حرف کارکنان شرکت رو میفهمه بنظرتون باید ازشون کمک گرفت .

    البته ما هم در قبال حرکات خوب مهندس صدری حتما کمکشون میکنیم .

    مهندس صدری ما در صحنه هستیم برای کمک به شما ….. اینجا ل…..ر…..س…..ت…..ا…..ن

  5. کارشناس رسمی منتظر بازنشستگی می گوید

    سلام اگر سردبیر جوابم نده از سایت خوب و عالی مخابرات ما دلخور میشم سوالم در مورد بازنشستگی لیسانسه ها میخوام تصمیم بگیرم سودو سال سابقه ام داره پر می شه در این ماه دعاتون میکنم طاعات و عباداتتان قبول درگاه الهی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برادر خوبم
      خب یه ذره با خودتون فکر کنید.
      اگر خبری باشه من نگهش میدارم که چی بشه؟ فوری منتشر میکنم.
      ولی وقتی خبری نیست من چه کنم؟
      باور کنید خبری نیست.تصمیمی گرفته نشده هیچی

  6. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم خواهشا در مورد بازنشستگی لیسانسه ها و شایعه بخشنامه تیر ماه نظرتان را بگویید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در مورد بازنشستگی کارشناس به بالا (طرح تشویقی) خبری نداریم.خبری نیست. تیرماه هم اتفاقی نمی افتد.
      یعنی اصلا خبری نیست که معلوم بشه اتفاقی میفته یا نمی افتد

  7. کارشناس رسمی می گوید

    سلام سردبیر عزیز خواهشاا در مورد بازنشستگی کارشناسان لیسانس خبری به ما بدهید و از سردرگمی برهانید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم خبری بشه میدم.

  8. لیسانس گناهکر می گوید

    اقای سردبیر دو سال است که کارشناسان لیسانس منتظرر خبر بازنشستگی تشویقی مثل بقیه هستند ولی بلا تکلیف ماندهاند خدا نگذره از باعث و بانی این کار لا اقل طوری بخشنامه کنند که دیگه طرف خیالش راحت بشه

  9. حمید می گوید

    دوست عزیز پاداش بهاری نیروهای محلی داده نشد شما که نزدیک هستید جواب بدهید چرا.مگه tctومحلی چه فرقی دارند.

  10. قدر شناس می گوید

    آفرین همه حرفات درسته ،اما کو گوش شنوا!

  11. همکار رسمی می گوید

    در جواب این دوست عزیز
    اولا ان روز های سیاهی را که مطرح میکنید کارکنان که در ان نقشی نداشتند !! و اگر هم مشکلاتی بوده از نا کارامدی مدیران بوده و نه کارکنان.
    دوما تمام ان چیزی را که تا کنون جناب صدری عزیز اجرایی کرده اند در باب پرسنل رسمی مخابرات لا اقل شاید گفت همان حقوق 25 هر ماه هست که لطفا منت انرا به گردن کارکنان نگزارید که کارکنان قبل از خصوصی سازی 23 هر ماه حقوق میگرفتند و چیزی را که داشتند بر گردانده اند ان هم زمانی که بسیاری از کارکنان در طی هشت سال گذشته و بد عهدی مخابرات در مورد پرداخت به موقع حقوق میلیون ها تومان خسارت دیرکرد اقساط وام های خود را به بانک ها پرداخت و یکی هم نیامد بابت انها از کارکنان چیزی بخواهد.
    سوما در رابطه با کارکنان رسمی فقط تا الان چه کاری انجام شده است؟!!!! نه ارتقا گروه های انان داده شده نه تفاوت رفاهیات انان پرداخت شده و نه مدارک تحصیلی جدید عده ای از انان شما بفرمایید کدامیک محقق گردیده که این گونه منت وار بر اسب دفاع می تازید و کارکنان را متهم می کنید چرا همه خواسته ها را از این مدیر می خواهید؟!!!
    برادر عزیز این خواسته ها همه حق کارکنان است و در ادوار گذشته هم جزئ خواست کارکنان بوده و متکی به زمان حال و جناب صدری عزیز نیست . عنوان کردن انها هم از حقوق حقه کارکنان است . چه گوش شنوایی باشد چه نباشد. اما سخن جنابعالی در مقوله فوق گویا رنگ و بویی در دفاع یک طرفه دارد و چندان زیبنده نیست.

  12. ناشناس می گوید

    آیا این نوع بیانات موید بی اساس نبودن شایعه ی استعفای مهندس صدری نیست؟! istagram مهندس به صورت بی سابقه ای از زمانی که مدیر عامل مخابرات شدند بیش از 10 روزه که آپدیت نشده! ظاهرا جایی مشکلی هست! هر چند غیر منطقیست که بتوان در این مقطع زمانی و تنها چند ماه پس از انتصاب شدن به سمت مدیر عاملی تصمیمی مبنی بر ترک سیستم چه از طرف خود مهندس و چه از طرف سهامداران اخذ بشه!

  13. ناشناس می گوید

    سلام بدبختی اینجاست ما مخابراتی ها به همه هم بدهکاریم اشتباهات وندانم کاریهای اقایان را ما باید جواب پس بدهیم .اقای سراییان ودیگران چه گلی به سر ما گرفتند حالا واقعا برادر دلسوز جبران این گرفتاریهاکه ذکر کردید را فقط بچه های مخابرات تحمل کردند. اگر میوه های درشت مخابرات را قبلی ها بردند ما باید حالا حداقل الوچه ریزش که حداقلهایش هست با این همه مشکلات تورم وتحصیل وبیکاری و ……را چه کنیم ایشان نیز با اطلاعات کامل به صحنه امدندن تا انشااله به مشکلات پیروز شوند.

  14. محمد می گوید

    آقای مخابراتی ضمن احترام به نظرات جنابعالی باید عرض کنم که دیگه کارگران امروز و کارمندان دیروز در حداقل آستانه تحمل و در عالم برزخ بی عدالتی و استثمار قرار گرفته اند و دیگه برایشان وعده و وعیدها تا زمان تحقق واقعی خواسته هایشان بی معنی است.شما هم مطمئن باش آقای صدری و آقای فرقانی اگر با وجدان بیدار به دنبال احقاق حقوق کارگران باشند اولا” صحنه را به هر دلیلی ترک نخواهند کرد ثانیا” اگر دیدند محیط خیلی آلوده است ماها هم راضی به ماندن در چنین محیطی برای این عزیزان نیستیم و رفتن حق طبیعی ایشان است.

  15. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    احسنت به همکارمون
    حرف دل خیلی از ماهارو زدید
    ای کاش همه میتونستند مثل من و شما فکر کنن
    واقعا از مهندس صدری سپاسگزاریم

  16. شهرام می گوید

    سلام.
    زنده باد. آفرین به شما که حرف حق و منطقی می زتید.

  17. ناشناس می گوید

    با سلام به نویسنده مطلب
    مگر ما کارکنان رفتیم مهندس صدری را آورده ایم که مشکلات ما را حل کند اگر اینگونه بود حرف شما متین . واقعیت این هست که طرف ما شرکت مخابرات هست که هر چند وقت مدیر عامل عوض می کند شما شرکت مخابرات و مجموعه سهامداران آنرا طرف حساب ما لحاظ کن . ان وقت متوجه می شوی که اگر قرار بر فرصت دادن به آقای صدری باشد ما در زمین سهامداران عمده بازی می کنیم و شما مهندس صدری را به مثابه نماینده ای در نظر بگیر که به زمین کارکنان آورده شده است اینجاست که نباید فریب افراد را بخوریم

نظرات بسته شده است.