مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برنامه های ویژه سایت مخابرات ما در یازدهمین سالگردش.

مخابرات ما (سردبیر) – یازده بار شمرده ام تا مطمئن شوم که یازده سال است در کنار شما هستیم! از سال 1386 تا امروز …. یازده سال تمام!

بین 7 تا 11 اردیبهشت در تدارک آن بوده ایم و اولین مطلب در 9 اردیبهشت روی سرور مخابرات ما رفت.تا امروز در قالب سایت یازده سالگرد را جشن گرفته ایم.

یازده سالگرد.

سال گذشته در دهمین سال بطور ویژه برخورد کردیم.با انتخاب بهترین اعضای سایت, بیشترین کامنتهای رسیده بازای هر نفر در طی ده سال, بهترین مدیرهای منتخب اعضای سایت و …. نزدیک به 30 یادواره, تندیس یا هر چه نامش را بگذاریم برای مخاطبان از طریق پست ارسال شد.

.

حالا در پایان یازدهمین سال و در آستانه دوازدهمین سال تولد مخابرات ما دو حرکت , یا شاید بگوییم سه حرکت انجام داده ایم:

.

1- مسابقه ای برای اعضای سایت ترتیب داده ایم.بعدا کاملا توضیح میدهیم اما همینقدر بدانید از روز جمعه تا روز سه شنبه و روز عید نیمه شعبان فرصت دارید تا یک جمله خطاب به (مخابرات ما) بنویسید. برندگان از طریق هیئت داوری برگزیده می شوند که شامل 5 نفر از صاحب ایده های مخابرات ماست.

ضمن اینکه شعر, نقاشی و کاریکاتور در اولویت برنده شدن است.ما بطور ویژه سعی می کنیم د رحد توان سایت برنده ها را بیشتر کنیم.

 

2- حجم سنگین  هزینه های سایت موجب شده است به پیشنهاد دوستان, در سالگرد تولد سایت از دوستدارانش کمک بخواهیم.به من می گویند : شما حق ندارید دوستان سایت را از کمک به آن دور کنید!

می پذیرم.از فردا امکانش را فراهم میکنیم.

.

3- می خواستیم به همه کسانی که از سایت حمایت می کنند یادگاری سالگرد سایت را تقدیم کنیم.اما واقعیت این است که دریافت و ارسال همین هدیه هزینه زیادی دارد که از توان ما خارج است.لذا از بین حامیان سایت هر کسی مایل به دریافت یادگاری آن باشد جداگانه ثبت نام می کند.

.

با یک حساب سرانگشتی هزینه های سایت بدلیل افزایش قیمت دلار (سرور ما ایران نیست) دو برابر شده است. فقط همین هزینه های نگهداری سایت و سرور و امکانات ضبط صدا و … حداقل 30 میلیون تومان است که قطعا اگر بخواهیم خبرنگاران سایت را به مکانهای مختلفی بفرستیم بیش از اینها خواهد شد. اما فعلا همکاران استانی زحمت ما را کشیده اند.اما در مواردی این سفرها بسیار ضروری است.اما سفر هزینه دارد برای خبرنگار و سایت.

.

با این وضعیت حمایت شما ارزش زیادی خواهد داشت.

یک- فرهنگ کمک به سایتهای مردمی جا می افتد.

دو- این سایت با حمایت شما نفس خواهد کشید و طرح های جدیدی ارائه خواهد کرد.

سه- حمایت, شجاعت می آورد.مخابرات ما با حمایت شما شجاع تر از قبل پیگیر مسائل کارکنان خواهد بود.

.

مخابرات ما, نامی است که با حضور شما جان می گیرد.لطفا هفته آینده با ما همراه باشید.

 

892760cookie-checkبرنامه های ویژه سایت مخابرات ما در یازدهمین سالگردش.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.