مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کمیلی زاده, مدیر تازه وارد مخابرات ایران, کیست؟

مخابرات ما- بر اساس آخرین حکم مهندس صدری، ملک جعفریان بعنوان مدیر منطقه تهران فعالیت خواهد کرد.اما او پیش از این بعنوان مجری طرح های آی تی در مخابرات ایارن عنلا سرپرست معاونت آی تی بوده است.

سوال اساسی یافتن جانشین اوست.

جستجو در احکام صادره ما را به یک نام می رساند: ساسان کمیلی زاده! نامی نا آشنا در مخابرات اما آشنا در مخابرات کشور.

کمی کندوکاو مر میان اطلاعات اینترنتی نشان میدهد که او در حال حاضر معاون بازاریابی و فروش شرکت مبین نت است.

اخیرا از او دو مورد در شبکه های مجازی دیده می شود.یک مصاحبه تصویری با شبکه نماشا و یک مصاحبه حضور و کلامی با سایت مبین نت.

اگر می خواهید شرح فعالیت او را بدانید کافی است به این عکس توجه کنید:

او از وایمکس مبین نت بعنوان پرچم روی میزش استفاده کرده است.بنابراین حتما باید بعنوان یک فعالیت عمده و قابل قبولش, از وایمکس یاد کنیم.

اتفاقا من یکی از مودم هایش را از روز اول دارم.اما بدلیل گران بودن اینترنتش و فراگیر نبودنش در سفرهای شهرستانی ام  فعلا بایگانی کرده ام و مدتی است از آن استفاده نمی کنم بهمین دلیل باید بدنیال شرح فعالیتش در جای دیگری باشیم.

او بعنوان معاون بازاریابی و فناوری اطلاعات مبین نت در گفتگو با سایت مبین نت می گوید:

در حال حاضر تکنولوژی TD-LTE برای اپراتورهایی که سرویس ثابت ارائه می‌کنند با نام تجاری WTTX مطرح می شود و می توان گفت جایگزین پروژه های FTTX در دنیاست و چون این تکنولوژی قابلیت این را دارد که تا سرعت های بالای گیگابیت را انتقال دهد، می توان گفت آینده اش در 5G درخشان تر است و بهترین جایگزین برای سرویس FTTX است، همانطور که گوگل پروژه فیبر نوری خود را متوقف کرد و بر تکنولوژی WTTX روی TD-LTE توسعه داد.

اینکه تکنولوژی TD-LTE می تواند بسیاری از هزینه های فیبر را کاهش دهد درست است ولی اینکه گوگل نیز از همین شیوه استفاده میکند ادعای بزرگی است.

در پرونده فعالیتش دیده می شود که در سامانه داوری جشنواره ملیبهره وری یکی از داوران آن بوده است.

او در الکامپ محصول دیگری را نیز عرضه کرده است:

 ساسان کمیلی زاده با بیان اینکه مودم های جیبی وایمکس مبین نت مجهز به آخرین فناوری روز دنیا در حیطه ارتباطات باند پهن بی سیم با فناوری وایمکس هستند، گفت: در الکامپ اصلی ترین دلیل حضورمان معرفی و شناساندن این ابزار راحت به کاربران اینترنت پرسرعت خواهد بود.

 

حالا باید دید او با تمامی دستاوردهایش در مخابرات ایران چه خواهد کرد.آیا می تواند از تجربه اش در مبین نت به مخابرات نیز کمک کند یا اینکه کار در فضای بزرگ و حجیم مخابرات  برای او  مشکل خواهد بود.

آینده پاسخ سوال را خواهد داد.

 

886870cookie-checkکمیلی زاده, مدیر تازه وارد مخابرات ایران, کیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.