مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

عزیزان، دست اندرکاران سایت، از همه شما ممنونم!

مخابرات ما (سردبیر) – همیشه به پایان سال که می رسم واقعا در میمانم که با این جمعیت فراوان و پر تلاش و سالم مخابرات ما که هر کدام باری از روی دوش این سردبیر پیر برمیدارن چه کنم و چگونه از آنها تشکر کنم!

این اواخر رصدگر جوان به جمع ما اضافه شد.بخشی از تلاش او چهره بهاری و جالب سایت و منوهایش است.وقتی طراوت امروز سایت را دیدم لبخند به لبم نشست.دلم روشن شد.قلبم خندید! چه چیزی زیباتر از لبخند یک پدر می تواند برای فرزندانش دلچسب تر باشد.

برای جوانان سایت نقش پدری دارم.برای گروهی عزیزان نقش استادی کوچک و برای بسیاری دوست نزدیک.دوستی در ذهن و عقاید بسیار ارزشمند است بدون اینکه دیگران را محدود کنی.

امروز من بدون اینکه ذهن هیچ نویسنده ای را محدود کرده باشم خط و سیر مشخص و جوانمردانه ای را در سایت حاکم کرده ام که هیچکس احساس محدودیت نکند.

محمد که روزانه ساعتها سایتها را  جستجو میکند تا برای شما خبرهای تازه ای بیاورد. رضا که مدیر گروههای تلگرامی است.تهرانی که از دل پایتخت برایتان خرف میزند.بهشتی که مخابرات ایران را در توبره خبر کرده است.دوست شیرازی و ….. اینها پر تلاش های سزمین مخابرات مایند.

از آنانی که در استانها به مناسبتی هنرشان را به شما نشان میدهند.خبر و گزارش و ….!
باور کنید نزدیک به 50 نفر پیر و جوان برای شما تلاش دائم دارند.

تلاشی که امیدوارند مورد پسند شما قرار بگیرد.سایت بدون خواننده ارزش ندارد.سایت بدون کامنت هیچ است.سایت بدون کاربران دلسوز دو ریال هم نمی ارزد.

از سویی ما همه چیزمان را روی اعضا و کاربران سایت سرمایه گذاری کرده ایم.اگر روزی شما نباشید خبر نیست.اگر شما نباشید گزارش نیست! این خود شما هستید که دیگران را با خبر می کنید.

ما فقط از میان انبوده نوشته ها خبرها و کامنتهای شما برخی را انتخاب میکنیم.

حالا یک سال دیگر گذشته است و من تشکر میکنم از همه کسانی که برای مخابرات ما قلم زدند قدم زدند تلفن زدند هنرنمایی کردند و مخابرات ما را خواندند!

از همه شما ممنونم! … ممنونم! …. ممنونم!…. دوستتان دارم تا وقتی که جانی د راین بدن هست و روحی بر تن استوار. بر عهد دیرینم با شما استوارم.خط قرمز من منافع همکاران مخابراتی است.عقاید یکدیگر را هم پذیرفته ایم و به آن احترام میگذاریم.

دختران خوبم.پسران عزیزم.برادران و خواهران مهربانم.بزرگترهای دلاورم. از اینکه یک سال به من کمک کردید ممنونم.از اینکه به دیگران کمک کردید سپاسگزارم.

دیگر حرفی نمانده جز اینکه این قلب برای رسیدن شما به آرامش می تپد. از همه ممنونم.

یک سبد گل نرگس تقدیم تو باد!

883790cookie-checkعزیزان، دست اندرکاران سایت، از همه شما ممنونم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.