مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- دل کندن از حقوق های 15 میلیون تومانی مشاوره سخت است.

[box]مخابرات ما – آنچه می خوانید نوشته یکی از کاربران سایت است.یکی از مدیران میانی که بعنوان رئیس مرکز …![/box]

 

مخابرات ما – این نوشته را که می خوانید یکی از کاربران سایت ایمیل کرده است!اصرار داشته به صفحه اول بیاید وگرنه … (می نویسد: اگر به صفحه اصلی سایت نبرید معلوم است که دستتان با مشاوران در یک کاسه است)!

این دوست عزیز طبق توضیحاتی که داده قبل از این تغییرات رئیس مرکز بوده، مهمتر اینکه در شرف بازنشستگی بوده است یعنی حتی شش ماه به او فرصت ندادند ت به مرز بازنشستگی برسد … سمتش را از او گرفتند!

این عضو سایت در مورد شرایط جاری مخابرات و یک بام و دو هوایش در مورد مدیران میانی سابق و مشاوران فعلی می نویسد:

[box]سردبیر جان! این یک بام و دوهوای مخابرات چه زمانی تمام میشود؟! چرا به مدیران ارشد مثل اعضای هیئت مدیره یک سال و نیم وقت داده شد ولی به من بعنوان رئیس مرکز یک روز هم وقت ندادند!؟

تا زه امروز این مشاوران دلخور هم شده اند! یکی نیست به آنها بگوید  حدود یک سال و نیم پیش وقتی الگوی سازمانی استانها دچار تغییرات اساسی شد دقیقا قراری که مشخص شد این بود:

تا شش ماه وضعیت حقوقی افراد کاهش پیدا نکند.پس از آن جایگاه مناسبی برایشان در نظر گرفته شود.

روسای مراکز، معاونین مراکز و ادارات، مدیران واحدهای حذف شده و در نهایت اعضای هیئت مدیره ها جزو این افراد بوده اند.

مخابرات   هرگز در مورد روسای مراکز و معاونت ها و سمتهای حذفی به وعده هایش عمل نکرد.ولی برای اعضای هیئت مدیره که در سمت های مشاوره جا داده شدند این شرط لحاظ شد. حقوقشان کم نشد! نزدیک به دو سال هم در سمت مشاوره ماندند.
.

ما به هر دری زدیم تا کسی به داد این همکاران برسد، نشد! به همین مشاوران و هیئت مدیره های سابق مراجعه کردیم تا پادرمیانی کنند، نشد یا نکردند!

حالا پس از یک سال و نیم همان وضعی که برای مدیران دسته اول پیش آمد ه بود، برای اعضای هیئت مدیره سابق و مشاوران فعلی هم پیش آمده!

در طول یک سال  نیم  گذشته وقتی بدون هیچ مسئولیتی حقوق های حداقل ده تا 15 میلیون تومان را دریافت کردند صدا از کسی در نیامد! اصلا در نظر نگرفتند که این دوره فقط قرار بوده شش ماه باشد! نه یک سال و دو سال!

حالا که حرفش پیش آمده دوباره فشارهای خارجی و داخلی شروع شده است!

چرا این فشارها در زمانی که همین سایت  مخابرات ما برای مدیران میانی پیگیری میکرد ایجاد نشد؟

اگر این مشاوران آن زمان هم صدایی می دادند قطعا امروز ما حامی ایشان می شدیم! همان مدیران میانی که انصافا هم ناگهانی خبرسان کردند هم حقوشان کم شد هم حرمتشان زیر سوال رفت!

حالا که گردوهای کیسه مشاوران را شمرده اندیادشان افتاده باید حرمت گذاشته می شد! باید به آنها خبر می دادند! باید اعلام آمادگی می کردند! باید ….!

حالا یک نفر آدم منصف به من -یک مدیر میانی ضرر کرده – بگوید که آن شش ماه فرصت به مشاوران برای چه بوده است؟ آیا دوران تصمیم نبوده دوران آمادگی برای بازنشستگی نبوده؟

نه! حقوق های چند برابر  متاسفانه عادت شده است برای برخی ها! دل کندن از این حقوق هایی که زحمتی برایش نمی کشند مزه کرده!

 

[/box]

883080cookie-checkشما نوشته اید- دل کندن از حقوق های 15 میلیون تومانی مشاوره سخت است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.