مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قدردانی مدیر مخابرات منطقه قزوین از کارکنان بخش خصوصی در مراسم روز زن

[box] مخابرات ما – بايد راه هايي را جستجو كرد تا نظر كاركنان را نسبت به كار ، تعالي بخشيد. [/box]

مخابرات ما (محمد – سایت مخابرات منطقه قزوین) – ‍ مبادرثانی مدیرمخابرات منطقه قزوین در مراسم بزرگداشت روز زن گفت : بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق کلید می خورد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت و فرخنده بزرگ بانوی عالم هستی، اسوه تمام عیار مکارم اخلاقی و قله رفیع فضائل انسانی حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن مراسم جشنی با حضور کارکنان و مدیران مخابرات منطقه قزوین ، برگزار شد.
درابتدای این مراسم ، مهندس مبادرثانی مدیر مخابرات منطقه قزوین ضمن تبریک به بانوان حاضر در مراسم بیان داشت : بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق کلید می خورد و زهرای اطهر(س) بهترین الگوی صادق است او تنها برای زنان الگو نیست بلکه برای همه کسانی که ایمان آوردند الگوی مناسبی است، فاطمه فقط ستودنی نیست، فاطمه پوئیدنی است.


وی در ادامه گزارش کوتاهی از عملکرد مخابرات منطقه در شش ماه دوم سال ارائه نمود و ضمن تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان گفت: كاركناني لايق عنوان با ارزش ” خدمت گذار” مي باشندكه به نحو شايسته تلاش کنند. تمايل كاركنان به انجام كار و وظيفه به بهترين روش ، همراه با خلاقيت ، زماني امکان پذير است كه به كارخود ايمان داشته باشند. معمولاً انسان ها نسبت به آنچه كه احساس مي‌كنند با اهميت است ، شور وحال نشان داده و وارد عمل مي شوند. بايد راه هايي را جستجو كرد تا نظر كاركنان را نسبت به كار ، تعالي بخشيد.
در ادامه ی این مراسم دکتر داود محمدی نماینده مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ر سخنان کوتاهی ، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت دردانه ی آفرینش به بانوان ، گفت: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایۀ تأمل و ژرف اندیشی می توان به جوانب گسترده آن حضرت پی برد. شخصیت ملکوتی حضرت فاطمۀ زهرا(س) به تنهایی مبیّن و مفسّر آیات قرآن است و وجود او سندی زنده به عنوان پشتوانۀ عملی برای تأیید مفاهیم آن کتاب آسمانی است و امیدوارم بانوان سرزمین ما با تاسی از ابعاد مختلف شخصیت ایشان در تمام مراحل زندگی فردی و اجتماعی بر تارک تاریخ این سرزمین بدرخشند.
پس از سخنان کوتاه رئیس کمیسیون اصل 90، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی، از اساتید حوزه و داشگاه ، طی سخنانی پیرامون ابعاد شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت : کوثر خیر کثیری است که باعث نیکی می شود و در مقابل آن تکاثر موجب فزونی، زیاده طلبی، خود بزرگ بینی و در یک کلمه فضای جاهلانه آن زمان را بیان می کند.
وی در ادامه با اشاره به دوره جاهلیت و تزلزل مقام زن در آن دوران افزود: خداوند به اشرف مخلوقات یعنی پیغمبر (ص) کوثر را عطا کرد و با تولد زهرای اطهر، زن از تزلزل خارج و جایگاه خود را پیدا کرد و در یک کلام زهرای مرضیه؛ عصاره خلقت است.
این استاد دانشگاه تصریح نمود: حضرت زهرا (س) در تمامی ابعاد زندگی خود موفق و در بعد همسر داری محرم رازهای حضرت علی (ع) بود، در بعد مادری و فرزندداری نیز حسنین علیهماسلام و زینب (س) را تربیت کرد، درخانه پدر چنان فرزندی کرد که پیغمبر (ص) نشان های «فداها ابوها»، «ام ابیها» و دهها نشان دیگر را به او داد و در خانه داری هم تمام و کمال عمل کرد و همواره به خانه داری خود افتخار می کرد.
محمدی در این مراسم با بیان این مطلب که اصل در اسلام حفظ بنیاد خانواده است گفت: یکی از ضعف های دنیای امروز متلاشی شدن خانواده هاست و با اینکه اسلام با شاغل بودن بانوان مخالف نیست ولی باید تدبیری اندیشید تا بنیاد خانواده متزلزل نشود واگر شاغل بودن آنها به خانواده ضررری رساند ما باید به آنها کمک کنیم و در راستای استحکام بنیان خانواده از هر طرحی که به بانوان در این زمینه کمک کند پشتیبانی می کنیم.
در ادامه ی این مراسم از 74 نفر از کارکنان بخش خصوصی مخابرات که در طول سال جاری در خصوص ارائه ADSL موثر بوده اند، قدردانی گردید.

 

همچنین در چهار حوزه مالی ، شبکه ، دیتا و شهرستان های مخابرات منطقه ، آقایان علیرضا علی اکبری،مصطفی سلیم پور،مهدی جوادی نژاد اردکانی و خانم نفسیه مافی حائز عنوان برتر گردید و ضمن دریافت لوح تقدیر ،مسافرت سیاحتی کیش به این همکاران تعلق گرفت.
این مراسم با مولودی خوانی ذاکر اهل بیت آقای مرتضوی و هنرنمایی خواننده کشوری،ستار سهرابی ، به پایان رسید.

***

881370cookie-checkقدردانی مدیر مخابرات منطقه قزوین از کارکنان بخش خصوصی در مراسم روز زن

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.